Gå til innhold

Halloween..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde laget til godt til ungene i nabolaget.Måtte på trening og satte ut kurven i 5 min før jeg skulle dra.Satte på en lapp om at alle måtte få og at de måtte dele.Så stakk jeg inn en snartur for å skifte (max. 5 min. tok det)

Da jeg kom ut hadde noen unger tømt hele kurven som var breddfull av godt.

Ingen godt igjen til resten av barna i borettslaget.Pynten jeg hadde hengt opp i oppgangen hadde de revet ned og slengt på utsiden av blokka.

SISTE gang jeg gidder å kaste bort tid og energi på bortskjemte drittunger!

Halloween utgår for mitt vedkommende.

Jeg kjenner stort sett alle barna som kommer på døra i borettslaget og alle vet at de får godt når de banker på hos oss.

Vi gjør oss ekstra flid med godteposene og sørger for at det er nok til alle barna.

Jeg er kanskje naiv som trodde at jeg kunne gå fra kurven i 5 min.

Trodde at de satte pris på halloween-pyntet oppgang også.

DRITTUNGER......

Åhhh, det var godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ble overrasket, men skjønner at du ble sint!

Gjest Violetta
Skrevet

Skjønner godt at du ble skuffet og sint, men å "straffe" alle ungene fordi noen få gjorde dette synes jeg blir feil. Men det kan jo hende du kommer over det til neste år... ;)

Skrevet
Hadde laget til godt til ungene i nabolaget.Måtte på trening og satte ut kurven i 5 min før jeg skulle dra.Satte på en lapp om at alle måtte få og at de måtte dele.

Det var i hvert fall utrolig koselig gjort av deg. :)

Skrevet

Enig koselig gjordt, og synd at noen alltid må ødelegge for alle.

Forstår godt du ble irritert

Skrevet

Utrolig koselig gjort av deg!

Og jeg skjønner godt du ble veldig lei deg! Jeg tror jeg kunne blitt så sint og lei at tårene hadde presset på....

Skrevet

Prøv å tenke på at det sannsynligvis ikke var barna som var tiltenkt godteriet som ødela, sikkert noen litt eldre barn. Syns nok det er litt naivt å tro at en godtekurv blir stående og at det er slik selvjustis blant barn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...