AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Del Skrevet 6. april 2022 Er russ i år. Har en patch formet som et kors. Ei veninne foreslo og snu det opp ned, bare for morros skyld. Er dette for grovt? Anonymkode: 31f1a...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. april 2022 #2 Del Skrevet 6. april 2022 Står du for det budskapet du da vil sende? Symboler betyr noe - å bruke dem bare for å provosere eller for moro skyld er ikke primært grovt, det er latterlig og umodent. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Del Skrevet 6. april 2022 Om du er black metal-fan og slenger på noen patcher av Darkthrone, Mayhem etc. så er du innafor. Anonymkode: 0afa4...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er russ i år. Har en patch formet som et kors. Ei veninne foreslo og snu det opp ned, bare for morros skyld. Er dette for grovt? Anonymkode: 31f1a...e6b St Peters kors? Er ikke grovt det. Anonymkode: fa946...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du er black metal-fan og slenger på noen patcher av Darkthrone, Mayhem etc. så er du innafor. Anonymkode: 0afa4...7b1 Du er en som har latt deg lure trill rundt, ja😅 Anonymkode: fa946...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Del Skrevet 6. april 2022 Om du er satanist er det jo greit. Anonymkode: 218d5...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er en som har latt deg lure trill rundt, ja😅 Anonymkode: fa946...1c1 Av hva da? Anonymkode: 0afa4...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du er satanist er det jo greit. Anonymkode: 218d5...ce6 Det er bare noe satanister har brukt for å provosere. Det er et St Peters kors har jeg sagt. Anonymkode: fa946...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare noe satanister har brukt for å provosere. Det er et St Peters kors har jeg sagt. Anonymkode: fa946...1c1 Akkurat som hakekorset. Det også burde vært helt innafor å bruke. Anonymkode: 3dc94...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare noe satanister har brukt for å provosere. Det er et St Peters kors har jeg sagt. Anonymkode: fa946...1c1 Og så? At det er blitt en velkjent gimmick innen black metal er vel de fleste kjent med? Og er man fan så tropper man gjerne opp i samme "uniform" for å markere tilhørighet. Er man ikke fan, så blir det tøysete å kle seg i bm-kostyme og rekvisitter. Men nå er jo russetida tøys og tull uansett, så jeg hadde ikke akkurat latt meg provosere av et opp-ned-vendt kors. Anonymkode: 0afa4...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 6. april 2022 #11 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er russ i år. Har en patch formet som et kors. Ei veninne foreslo og snu det opp ned, bare for morros skyld. Er dette for grovt? Anonymkode: 31f1a...e6b Da blir det et peterskors. «Peterskorset brukes innen katolisismen som et tegn på kristen ydmykhet.» https://no.m.wikipedia.org/wiki/Peterskors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Om du er black metal-fan og slenger på noen patcher av Darkthrone, Mayhem etc. så er du innafor. Anonymkode: 0afa4...7b1 Samme tenker jeg 😅 Du kjører ikke opp ned kors bare «fordi», det antas jo at du er blackmetalfan. Det er teit uansett med oppnedkors, men spesielt i ditt tilfelle. Anonymkode: 24615...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå