Gå til innhold

Termin i april 2006


Miss Marple

Anbefalte innlegg

Litt påvirket av andre tråder her inne starter jeg op en for oss med termin i april.

Hvordan er formen deres? Har magen begyn å komme?

Jeg har termin 6. eller 8. april (litt forskjell fra hvilken utrregning jeg har brukt). Hra vært i kjempefin form hele tiden jeg, sulten som en hest, men fortsatt liten mage (er 17+6 idag). Vi har fått høre hjertelyden, samt kjent liv (pappaen også) og skal på ultralyd neste uke, noe vi gleder oss utrolig mye til.

Ellers har jeg ikke handlet noe enda, men vært så heldig å få vogn, vugge, lekegrind, bæresele og vippestol av ei venninne...

Nå venter jeg bare på at mage for alvor skal vokse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin i april! :) Rundt den 22-23. Magen kommer for fullt, og i dag gikk jeg til innkjøp av to gravidbukser. :klappe: Sist jeg var gravid var det sommer (fødte i fjor høst), så garderoben er litt mangelfull nå som det er kaldt.

Formen er kjempebra og jeg kaster nesten ikke opp mer. Venter gutt denne gangen, og tror det kan ha ltt å si altså. Da jeg ventet jente var jeg utrolig dårlig hele veien.

Gleder meg vilt til ordinær ul i november. Men først skal vi gjøre unna en ferietur til Gran Canari med lillejenta vår. Gleder meg utrolig masse - drar nå på lørdag!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjente liv først for to uker siden. Kjennes ut som små bobler nederst i magen. (rett over skambenet) Kjenner det kun når jeg ligger på rygg. Det sies at om en drikker endel kaldt vann og legger seg ned for kjenne vil du kjenne det bedre, da babyen får seg en kalddusj... Men kjenner det ikke hver dag, men har blitt hyppigere nå den siste uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 26.april og er i kjempefin form. Har ikke vært dårlig en dag. Har mistet flere ganger før, så denne gangen har jeg hatt veldig bra oppfølging med ultralyder og hormonsprøyter. Gleder meg sinnsykt til neste ultralyd. Håper vi ser hva det blir. Det spiller absolutt ingen rolle, men jeg er veldig spent og vil vite det. Det er så utrolig deilig å være gravid. Får virkelig håpe det går bra denne gangen.

Lykke til jenter og god bedring til dere som har plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg med her jeg. Har termin 30. mars, men regner ikke med å være så heldig at det skjer noe før tiden.

Var kvalm i noen uker, men har egentlig ikke hatt noen plager etter tredje måned. Det verste er i grunn å ikke kunne sove på magen!

Nå er magen blitt såpass stor at folk ser jeg er gravid, og det er jo litt rart.

Har for alvor begynt å kjenne liv den siste uka. Ikke bare bobler, men mer som om noen skulle knipe deg i mageskinnet. Veldig rart. Egentlig litt ubehagelig, så jeg frykter for hvordan denne sparkinga kan utarte seg når jenta vår begynner å få litt saft i frasparket. :forvirret:

Lykke til alle sammen.

fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 1. april - beregnet etter eggløsning som jeg vet med stor sikkerhet når inntraff den aktuelle måneden for befruktning! :)

På UL ble termin satt til 27. mars, men siden vi venter en gutt sa jordmor at det var vanlig å bli satt litt frem fordi gutter gjerne kan være litt større enn jenter!

Har kjent liv siden 14. oktober og synes det er helt herlig... Ikke fullt så herlig med kynnere, som jeg nå har funnet ut at jeg har. Men heldigvis er det ikke vondt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi "prøvde" i to mnd. før det ble full klaff og jubel i stua!!

Vært lite dårlig til nå og koser meg med en fin gravid mage,og mange spark.

Vi får treffe prinsessa vår ca. 11 April så er 24+1 i dag -- da har vi en prins og ei prinsesse :klem:

Jeg har bekkenløsning og måtte desverre ta frem krykkene i helga,har jobbet 50% frem til nå men må nok kaste inn håndkleet og ta vare på kroppen. men prøver og være med godt humør. :)

Det kommer jo noe helt utrolig nydelig utav det ( meg hehe) til slutt. :babyjente::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått regelmessige besøk av elefantføtter jeg ikke vil vedkjenne meg!

:sur:

:grine:

:frustrert:

Plutselig bare eser alt ut og jeg ser ut som en gomp eller noe... Ikke bra! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...