Gå til innhold

Så var man ghosta igjen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd ghosting og taklet det dårlig..  Det var en fyr jeg hadde datet en stund. (Vi var begge over 30). Han hadde til og med introdusert meg for vennene sine, som kunne fortelle at han var "verdens snilleste" og at han ALDRI tok med damer for å møte vennene sine, så han måtte virkelig like meg godt. Jeg ble jo glad for å høre dette. Vi møttes så noen ganger til etter det, alt var fint og og siste gang vi møttes inviterte han meg med på et event senere samme uka. 

Dagen for eventet kom og jeg sendte han melding og spurte når og hvor vi skulle møtes. Han leste meldingen ,men svarte ikke. Jeg lot det gå noen timer, før jeg ringte. Han svarte ikke. Jeg ventet litt til, hørte ingenting. Og poff - så ser jeg på Instagram at han har lagt ut story av seg selv på dette eventet, med en dame i armkroken og et rødt hjerte. 

Har aldri opplevd noe lignende før eller etter...taklet det veldig dårlig. Og følte meg veldig dum og ydmyket! 

Møtte på han på en konsert noen måneder senere - han latet som ingenting og ga meg en klem og introduserte meg for denne dama. Jeg så rart på han og gikk. 

Anonymkode: f5d12...191

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Ts, oppsøk personen personlig å spør hvorfor hen var så feig. :) 

Dette gjorde jeg....fikk svar.

Jeg hater feiginger som kaster bort tiden min uten å være ærlige, har ingen problemer med å bli avvist! MEN å bli oversett på den måten etter uker/mndr med dating og sex? Ikke faen om jeg finner meg i å bli behandlet på den måten.

Anonymkode: f0783...562

Hva var svaret?

Anonymkode: b16bb...8f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

jeg har sluttet å bli intim med fremmede på den måten. Venter til begge er forelsket..Om du gjør det på den måten, så blir det ikke så vondt om du blir ghostet. Det er liksom ekstra vondt etter at man har blitt intim synes jeg. 

Anonymkode: 45b04...d54

Enig med deg, etter sex så blir det beviselig flere såre følelser å takle, så vent med å ha sex til dere begge er forelsket.

Anonymkode: ea2f0...09e

AnonymBruker
Skrevet

Update: 

Så fikk man endelig et svar. Det var svadakavalkaden: "trengte litt tid til å tenke", "usikker på hva jeg føler", "du er en flott fyr", "det er ikke deg" etc. 

Oversatt: Har funnet en ny type. 

Men fint med et svar i det minste. 

Anonymkode: 8d8f3...52d

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...