AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Skrevet 5. april 2022 Ja, så var man ghosta igjen. Etter flere uker med kontakt, en rekke dater og sex flere ganger. Må innrømme at det føles dritt. Hva er din verste ghosting-historie? Trenger litt selskap i tristheten her Anonymkode: 8d8f3...52d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, så var man ghosta igjen. Etter flere uker med kontakt, en rekke dater og sex flere ganger. Må innrømme at det føles dritt. Hva er din verste ghosting-historie? Trenger litt selskap i tristheten her Anonymkode: 8d8f3...52d blitt hosta flere ganger selv, take the L on the chin. Det fins tusen andre der ute Anonymkode: 98665...1eb
Scoops Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Jeg har ingen erfaringer selv,men kan virkelig ikke fatte at folk kan være så råtten at det ikke går an og avslutte det på en skikkelig måte. Helt utrolig hvor egoistiske enkelte mennesker er . Håper du kommer deg fort over det 🤗🌷 7
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Skrevet 5. april 2022 Ghoster folk hele tiden jeg. 🤣😀 Anonymkode: 1f984...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 han sa han elsket meg, fridde til meg (jeg sa nei med god grunn han sa seg enig i), og så ghosta han meg mange, mange ganger midt i samtaler, for så å komme tilbake sporadisk, og så ghoste meg igjen. usikker på hvorfor jeg holdt ut så lenge. kanskje var jeg forelsket i han, kanskje fordi han og jeg er veldig, veldig like i måten vi tenker på, og jeg tenkte at han virkelig prøvde sitt beste og det var omstendighetene som gjorde han som han var. men nei. han er en feiging, og jeg er modig. treig, kanskje 😅, men ikke feig. uansett, jeg ghosta han til slutt. har ikke snakka med han på årevis, og ikke tenkt på han før akkurat nå. Anonymkode: 3221b...bea
exictence Skrevet 5. april 2022 #6 Skrevet 5. april 2022 Ghoster noen etter at de har snakket mye og til og med truffet personen? Det sier vel bare sitt. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Ghoster folk hele tiden jeg. 🤣😀 Anonymkode: 1f984...3a1 Du er et bløtdyr, med andre ord. Anonymkode: b16bb...8f1 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #8 Skrevet 5. april 2022 Vi hadde holdt på en liten stund, så skjærte det seg. Avtalte å møtes igjen etter en stund, prata ut og avtalte at vi skulle prøve igjen og blabla.. så ghosta han meg dagen etter, kan trygt si at jeg angrer på at jeg kasta bort så mye som ett sekund på den dritten. Men like greit at det kom frem hvordan han er såpass tidlig så jeg slapp å bruke mer tid på han. Anonymkode: 6c958...728 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Skrevet 5. april 2022 Aldri blitt ghostet før. Vært gift i mange år. Sist jeg var ute på datingmarkedet for 20 år siden drev man ikke med ghosting. Tror folk var litt mer ordentlige da når det kom til dating. I dag er det mye bruk og kast virker det som. Et sveip hit og dit. Tilgangen og forhåpninger om noe bedre. Anonymkode: 0c45c...708 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Skrevet 5. april 2022 Jeg ble ghostet for et halvt år siden av en jeg hadde datet en stund. Vi hadde planer om å treffes, så da jeg sendte mld for å bekrefte avtalen dagen før ble den lest men aldri besvart. Gikk tilfeldigvis på han her om dagen, men da latet han som han ikke kjente meg. Nå dater jeg en ny, liker han godt. Hatt to dates, tredje ble avlyst pga sykdom. Men tror jeg er i ferd med å bli ghostet igjen, for nå er han veldig stille og har ikke kommer med forslag til ny date. Denne gangen er jeg heldigvis litt mer forberedt og håper at jeg ikke tar det like tungt. Men enig, en utrolig dårlig måte og avslutte noe på. Rett og slett feigt. Anonymkode: e5e19...fb6 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ble ghostet for et halvt år siden av en jeg hadde datet en stund. Vi hadde planer om å treffes, så da jeg sendte mld for å bekrefte avtalen dagen før ble den lest men aldri besvart. Gikk tilfeldigvis på han her om dagen, men da latet han som han ikke kjente meg. Nå dater jeg en ny, liker han godt. Hatt to dates, tredje ble avlyst pga sykdom. Men tror jeg er i ferd med å bli ghostet igjen, for nå er han veldig stille og har ikke kommer med forslag til ny date. Denne gangen er jeg heldigvis litt mer forberedt og håper at jeg ikke tar det like tungt. Men enig, en utrolig dårlig måte og avslutte noe på. Rett og slett feigt. Anonymkode: e5e19...fb6 Det er så vanvittig spesielt, altså hva rører seg oppi hodet til sånne folk? Hvor gamle er dere? Trist hvis det er i ferd med å bli en ny normal og late som ingenting istedet for å være litt real å si ifra. Anonymkode: 4de75...f0c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja, så var man ghosta igjen. Etter flere uker med kontakt, en rekke dater og sex flere ganger. Må innrømme at det føles dritt. Hva er din verste ghosting-historie? Trenger litt selskap i tristheten her Anonymkode: 8d8f3...52d jeg har sluttet å bli intim med fremmede på den måten. Venter til begge er forelsket..Om du gjør det på den måten, så blir det ikke så vondt om du blir ghostet. Det er liksom ekstra vondt etter at man har blitt intim synes jeg. Anonymkode: 45b04...d54 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 Ts, oppsøk personen personlig å spør hvorfor hen var så feig. Dette gjorde jeg....fikk svar. Jeg hater feiginger som kaster bort tiden min uten å være ærlige, har ingen problemer med å bli avvist! MEN å bli oversett på den måten etter uker/mndr med dating og sex? Ikke faen om jeg finner meg i å bli behandlet på den måten. Anonymkode: f0783...562 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er så vanvittig spesielt, altså hva rører seg oppi hodet til sånne folk? Hvor gamle er dere? Trist hvis det er i ferd med å bli en ny normal og late som ingenting istedet for å være litt real å si ifra. Anonymkode: 4de75...f0c Ja det er det, har vært i fast forhold i mange år.. fikk helt sjokk da jeg kom ut på singelmarkedet igjen😅 Jeg er 36, og hadde kanskje et lite håp om at menn på over 40 hadde baller nok til å avvise noen på ordentlig... Anonymkode: e5e19...fb6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, så var man ghosta igjen. Etter flere uker med kontakt, en rekke dater og sex flere ganger. Må innrømme at det føles dritt. Hva er din verste ghosting-historie? Trenger litt selskap i tristheten her Anonymkode: 8d8f3...52d Huff. Sender deg en klem. Må være jævlig når det har skjedd flere ganger. Håper du finner rett mann snart:)) Jeg fatter ikke datinga idag jeg. På 80-tallet når jeg var ung så var det ikke noe av sånne ting. Alt var fremme og oppi i dagen. Men så var det ikke internett heller da. Men vi rota rundt og fikk sex da også. Hva har skjedd egentlig med all denne dårlige behandling av både damer og menn på nettdating? Går det virkelig ikke an å få gjort noe med dette? Eller er bare folk stort sett uforskammet hele tiden når det gjelder dating? Ikke alle da. Anonymkode: a4985...42c 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 Har ingen spesielt dramatiske historier, men har jo opplevd det mange ganger. Virker som det stort sett er sånn kvinner avslutter forhold nå for tiden. Anonymkode: 65696...f82
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper du finner rett mann snart:)) Rett dame i dette tilfellet. Anonymkode: 8d8f3...52d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 Sånn går det. Du ble nok dumpet det sekundet hun ble viet oppmerksomhet av en mann over hennes nivå som hun tror hun kan få. Om en uke er det hun som er på KG og gneller over at hun ikke finner seg en bra mann. Anonymkode: cd1c2...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/5/2022 den 20.43): Aldri blitt ghostet før. Vært gift i mange år. Sist jeg var ute på datingmarkedet for 20 år siden drev man ikke med ghosting. Tror folk var litt mer ordentlige da når det kom til dating. I dag er det mye bruk og kast virker det som. Et sveip hit og dit. Tilgangen og forhåpninger om noe bedre. Anonymkode: 0c45c...708 Eh nei. Jeg ble ghostet flere ganger for 20 år siden, så var det samme da. Anonymkode: 694f2...b4a
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 Har blitt ghostet et par ganger på datingsider og app, ikke så hyggelig men kom meg kjapt videre. Men en gang var det en fyr jeg chattet med, og møtte en gang. Var ikke forelsket, ikke engang betatt. Likevel, syntes han var hyggelig, koselige samtaler/chatter. Da vi møttes, sa han at han hadde det litt travelt, men ønsket å "kose" litt. Altså ikke sex, men kysse, holde rundt. Ok, tenkte jeg. Han ble litt ivrig, kledde av meg, tok på meg, men ikke sex. Så måtte han dra, og vi avtalte å møtes noen dager senere, en fredag kveld. Vi chattet litt på nettet i mellomtiden. Han nevnte at han skulle ha barnevakt til datteren. På fredagen sa han at han nok ikke kom til å få barnevakt, og foreslå at vi skulle møtes neste kveld istedet. Og så da dagen kom, skrev jeg en melding og spurte når han tenkte vi skulle møtes. Så han hadde lest meldingen, men svarte ikke. Lørdagskvelden kom, og jeg sendte en melding med noe a la om han ikke hadde fått barnevakt, og trengte å utsette igjen? Lest melding, ikke svar. Jeg sendte ingen flere meldinger, og han sendte ingen til meg. Rart, idiotisk oppførsel. Heldigvis var det lett å komme videre også her. Ser for meg at det kan være vanskelig om man møtes over flere uker, måneder, eller til og med år. Det er uansett en bedriten oppførsel. Anonymkode: 29670...91a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå