AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 Hva er beste måten å legge opp til vrangbord når jeg skal strikke genser. Vil at den skal holde fasongen, men må jo være litt elastisk kanskje? Har sett litt forskjellig på YouTube, men blir ikke helt klok. Anonymkode: b1d4d...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 Jeg bare legger opp på vanlig måte, hva er alternativet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #3 Del Skrevet 5. april 2022 Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg bare legger opp på vanlig måte, hva er alternativet? Det går an å legge opp på en slik måte at man strikker første omgang samtidig som man lager maskene, så det finnes flere måter å legge opp på😊 Anonymkode: ebdd7...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. april 2022 #4 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går an å legge opp på en slik måte at man strikker første omgang samtidig som man lager maskene, så det finnes flere måter å legge opp på😊 Anonymkode: ebdd7...044 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. april 2022 #5 Del Skrevet 5. april 2022 Jeg legger opp på vanlig måte, men jeg bruker to pinner fordi jeg legger opp veldig stramt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #6 Del Skrevet 5. april 2022 Har sett på denne bl.a.: https://www.garnstudio.com/video.php?id=229&lang=no TS Anonymkode: b1d4d...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 5. april 2022 #7 Del Skrevet 5. april 2022 Legg opp på italiensk måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 5. april 2022 #8 Del Skrevet 5. april 2022 (endret) Italiensk opplegg* Det er mange gode videoer på Youtube som viser hvordan man gjør det. https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Italiensk+opplegg Endret 5. april 2022 av Grønt blad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #9 Del Skrevet 5. april 2022 https://www.garnstudio.com/video.php?id=230&lang=no Twisted german, alltids og bestandig. Anonymkode: 0c97d...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #10 Del Skrevet 5. april 2022 Takk for tips! Hva er grunnen til at jeg bør lære meg italiensk opplegg eller twisted german? Hva er fordelene? TS Anonymkode: b1d4d...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #11 Del Skrevet 5. april 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for tips! Hva er grunnen til at jeg bør lære meg italiensk opplegg eller twisted german? Hva er fordelene? TS Anonymkode: b1d4d...28c Jeg lærte twisted german fra begge bestemødrene mine, og mamma. I følge dem er det den beste metoden som finnes. Siden har jeg bare hatt den i fingrene, men den er virkelig elastisk og flott Italiensk opplegg synes jeg er mer knotete, men jeg ser fordelene med den også! Anonymkode: 0c97d...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #12 Del Skrevet 5. april 2022 Prøver italiensk opplegg, men er det sånn at jeg må ha to like lange deler av tråden? For den tar jo fra begge sider? Anonymkode: b1d4d...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. april 2022 #13 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg har aldri prøvd twisted german (som i et googlesøk også kom opp under navnet "old norwegian" 😁), men skal prøve det etter tips her. Har tro på erfaringen til strikkende bestemødre. Vet dere hva forskjellen(e) er mellom italiensk opplegg og twisted german/old norwegian? Får inntrykk av at begge er gode og elastiske, og passer godt til sokker, luer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå