AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #1 Del Skrevet 5. april 2022 Har brukt linser i mange år, men etter hvert tåler ikke øynene det så godt lenger. Bruker dråper, men jeg er tørr likevel når jeg sover med dem, får nesten ikke opp øynene om morgenen. Så begynte jeg å ta de av på kvelden og på hver morgen men da ble de ødelagt til slutt og veldig vonde å ha på. Nå begynner solen å skinne for fult og jeg vil ha solbriller. Så alternativet er å fortsette med linser og bruke vanlige solbriller over. Bruker briller til vanlig nå. Om ikke må jeg begynne å gå ut med solbriller med styrke men drasse på de vanlige brillene mine i en veske for å bruke innendørs. Har sett på sånne som skifter farge, men har noen erfaring med dem? Bruker de lang tid på å gå fra mørk til lyse? Anonymkode: 80994...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #2 Del Skrevet 5. april 2022 Polaroid har solbriller som går utenpå de vanlige brillene. Veldig greit om man er mye inn og ut eller kjører gjennom tunneler 😃 Anonymkode: 6c3aa...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda79 Skrevet 5. april 2022 #3 Del Skrevet 5. april 2022 Har du prøvd dagslinser? Jeg har fargeskiftende glass på mine briller. Synes ikke de blir mørke nok, og så tar det lang tid fra mørkt til lys, noe som er veldig upraktisk i mange situasjoner, f.eks når du kjører bil eller sykler i tunneller. Har gått over til progressive linser, og bruker vanlige solbriller over. Men så er jeg en veldig aktiv friluftsmenneske, så det passer meg mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #4 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Polaroid har solbriller som går utenpå de vanlige brillene. Veldig greit om man er mye inn og ut eller kjører gjennom tunneler 😃 Anonymkode: 6c3aa...328 Takk. Hva heter disse type brillene? Kanskje flere butikker har. Har sett på sånne før, men det var lite utvalg og de var stygge. Har solbriller fra H&M, står at de beskytter mot sol men kanskje ikke så bra? Jeg vil ha slik at jeg ikke begynner å myse av sola. Men det blir fort noe dyrere om jeg skal velge slike og bruke linser. Er dagslinser mindre uttørkende? Dette er vel noe dyrere igjen.. Anonymkode: 80994...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå