Gå til innhold

Veldig flaut spørsmål!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er både  flaut og naturlig men jeg blir seriøst flau... Når jeg har hvert på do og bæsjet så lukter det så JÆVLIG at tilogmed jeg brekker meg.... 

Jeg prøver og ta hensyn til samboeren, jeg lukker do døra og lufter godt etterpå, jeg står tilogmed og vifter lenge med håndkle for og få lukta ut av vinduet. Jeg tenner tilogmed fyrstikker... Men lukten borrer seg jo gjennom døra og veggmalingen skulle en tro.... 

Kan det være noe galt med kroppen min? 

Typen min brekker seg og snakker om det sikkert en halv time etterpå..

Det første året så turte jeg ikke gå på do hos han for han hadde ikke vindu i kjellerbadet sitt, så jeg måtte "alltid ha noe på butikken" og løpte på dass der... Jeg sitter og ler litt mens jeg skriver for folk tror sikkert jeg troller, men det gjør jeg altså ikke....😅 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (4 minutter siden):

Det er både  flaut og naturlig men jeg blir seriøst flau... Når jeg har hvert på do og bæsjet så lukter det så JÆVLIG at tilogmed jeg brekker meg.... 

Jeg prøver og ta hensyn til samboeren, jeg lukker do døra og lufter godt etterpå, jeg står tilogmed og vifter lenge med håndkle for og få lukta ut av vinduet. Jeg tenner tilogmed fyrstikker... Men lukten borrer seg jo gjennom døra og veggmalingen skulle en tro.... 

Det første året så turte jeg ikke gå på do hos han for han hadde ikke vindu i kjellerbadet sitt, så jeg måtte "alltid ha noe på butikken" og løpte på dass der... Jeg sitter og ler litt mens jeg skriver for folk tror sikkert jeg troller, men det gjør jeg altså ikke....😅 

Dra til legen da?

Anonymkode: 49cd6...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har et unormalt kosthold 

Anonymkode: 1e182...f09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk over om noe du spiser kan ha en påvirkning på det, som f.eks bønner.

Hos oss har vi en romspray vi bruker etter dobesøk, den funker ekstremt bra :)

Anonymkode: 65a7e...304

• Liker 1
Skrevet

Synes du skal gå til legen. Om kostholdet ditt er normalt så skal det ikke lukte helt grusomt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje du har et unormalt kosthold 

Anonymkode: 1e182...f09

Vi spiser mest ferdig mat, pizza, burger, nudler... Fjorland... Alt som er enkelt og ferdig. For han gidder ikke lage mat, det er kjedelig sier han.. Jeg også syntes det er kjedelig. Men hadde gått fint og begge hjalp til for og få spist bedre. Savner hjemmelaget mat... Men blir så provosert av samboer som bare sitter på sofaen og spiller eller ser på tv og sier støtt han er sliten og" orker ikke bli med på matlaging ".... Etter vi har spist så venter han litt så stikker han og trenger, altså pumper jern, HARDT ... DET orker han... Så kommer han hjem og da orker han ikke noe annet enn og spille til langt på natt igjen . Og jeg må ta oppvaska som han har sagt, er jo jeg som har laget mat og rotet til benken..sier han . Så da blit det til at jeg spiser det han vil da.... Nudler, fjordland, frossen pizza æsj... Og denne karen skal bli svææær på gymmen 😅😅😅 

Han drikker protein shaker da 

Jeg kan like og lage mat jeg.. Men jeg klarer ikke stå alene på kjøkkenet og styre noe jævlig for god mat når han bare ligger på sofaen og ikke hjelper til... Begge er uføre. Vi jobber ikke, så og klare og lage mat sammen det bør vi... Vi sitter ikke i rulle stol og er lam fra hjernen og ned liksom... 

Eksen min gjennom 13 år også skulle kun ha burger, pizza og pølser... Blir aldri menn lei sånn mat? 

Anonymkode: 07664...8c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi spiser mest ferdig mat, pizza, burger, nudler... Fjorland... Alt som er enkelt og ferdig. For han gidder ikke lage mat, det er kjedelig sier han.. Jeg også syntes det er kjedelig. Men hadde gått fint og begge hjalp til for og få spist bedre. Savner hjemmelaget mat... Men blir så provosert av samboer som bare sitter på sofaen og spiller eller ser på tv og sier støtt han er sliten og" orker ikke bli med på matlaging ".... Etter vi har spist så venter han litt så stikker han og trenger, altså pumper jern, HARDT ... DET orker han... Så kommer han hjem og da orker han ikke noe annet enn og spille til langt på natt igjen . Og jeg må ta oppvaska som han har sagt, er jo jeg som har laget mat og rotet til benken..sier han . Så da blit det til at jeg spiser det han vil da.... Nudler, fjordland, frossen pizza æsj... Og denne karen skal bli svææær på gymmen 😅😅😅 

Jeg kan like og lage mat jeg.. Men jeg klarer ikke stå alene på kjøkkenet og styre noe jævlig for god mat når han bare ligger på sofaen og ikke hjelper til... Begge er uføre. Vi jobber ikke, så og klare og lage mat sammen det bør vi... Vi sitter ikke i rulle stol og er lam fra hjernen og ned liksom... 

Eksen min gjennom 13 år også skulle kun ha burger, pizza og pølser... Blir aldri menn lei sånn mat? 

Dere spiser og lever helt forferdelig usunt.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
MapleSirup skrev (10 minutter siden):

Dere spiser og lever helt forferdelig usunt.

Jeg vet det... Aldri spist så dårlig før.   Jeg raser ned i vekt for jeg brekker meg ofte når vi nok engang skal spise det samme sqvipet..   Savner skikkelig god hjemmelaget middag men har er jo kresen på alt som er også blir jeg drit irritert over at han kan kose seg i sofaen og få maten "servert" ... Hater når jeg må stå med oppgavene alene... 

AnonymBruker
Skrevet

Mange matvarer som gir dårlig lukt. Egg, mye korn, asparges... Google what food makes your poo smell eller noe så får du sikkert opp mye mer. 

Anonymkode: 9f551...9ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor stiller du ikke krav til at han bidrar? Få det inn som en kjæreste aktivitet å finne oppskrifter på nett, handle sammen og lage mat sammen. Begynn med to dager i uken og få inn ordentlig mat i det daglige. 

Eventuelt lag ordentlig mat til deg selv og la han klage og spise nudler 

Anonymkode: 9f551...9ff

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser dette du skriver om mat. Da kan jeg fortelle hva jeg og samboer hadde til middag i dag, for mye handler bare om å ha de rette råvarene:)

Han stekte tacokylling fra Sverige (google det). I mellomtiden grovkuttet jeg salat, et par ringer med løk, agurk og litt tomat. Åpnet en boks mais. Tok frem et glass feta-ost

Han varmet lomper i mikroen. Jeg tror det hele tok maks 8 minutter. 

Du trenger ikke alltid fancy greier for å lage en god middag, eller bruke så lang tid. Vi spiser mye mat som det her, som er både relativt sunt og utrolig godt. Vi har alltid pitabrød eller lomper tilgjengelig, og fryst kebab/kylling kjøtt eller lignende som ikke trengs å tines. Med litt salat er det en fullkommen middag som er så digg.

• Liker 2
Skrevet
Rosaullteppe skrev (42 minutter siden):

Jeg vet det... Aldri spist så dårlig før.   Jeg raser ned i vekt for jeg brekker meg ofte når vi nok engang skal spise det samme sqvipet..   Savner skikkelig god hjemmelaget middag men har er jo kresen på alt som er også blir jeg drit irritert over at han kan kose seg i sofaen og få maten "servert" ... Hater når jeg må stå med oppgavene alene... 

ikke skyld på andre for at du selv spiser dritt. Du har hele dagen på deg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (52 minutter siden):

Jeg ville ikke tenkt at jeg gjør det for han, jeg ville gjort det for min egen del. Lag den mater DU vil spise, og hvis han vil ha så kan han få, og ellers så kan han spise den trøtte pizzaen han vanligvis spiser. 

Du burde sikkert få inn mer grønnsaker, frukt, og ren mat.

Anonymkode: bc8ce...dd4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (1 time siden):

Hvilket land er du fra?  = hvilket kosthold er du vandt til 🙇‍♀️

hvilket land er kjæresten fra  = hvilket kosthold du må forholde deg til 🤷‍♀️

Anonymkode: 1bee5...a99

• Liker 1
Skrevet

Problemer er at jeg blir provosert av at han kommer for og spise men ikke faen om han skal være med og lage.. 

Hater og lage mat selv og hvertfall nar andre bare sitter på ræva og ser på uten og føle litt på den der hmmm kanskje jeg skal hjelpe til.... Man føler jo på den derre normale greia, lage mat sammen og spise det samme sammen🤷🏽‍♀️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilket land er du fra?  = hvilket kosthold er du vandt til 🙇‍♀️

hvilket land er kjæresten fra  = hvilket kosthold du må forholde deg til 🤷‍♀️

Anonymkode: 1bee5...a99

Vi er norske begge to hehe 

AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (9 minutter siden):

Problemer er at jeg blir provosert av at han kommer for og spise men ikke faen om han skal være med og lage.. 

Hater og lage mat selv og hvertfall nar andre bare sitter på ræva og ser på uten og føle litt på den der hmmm kanskje jeg skal hjelpe til.... Man føler jo på den derre normale greia, lage mat sammen og spise det samme sammen🤷🏽‍♀️ 

Dere har ikke ulike arbeidsoppgave hjemme da. Hvis han gjør noe annet så er det vel fair? 

Anonymkode: bc8ce...dd4

AnonymBruker
Skrevet

1) dersom dette er viktig for deg, prøv å endre kosthold en uke. Uansett hva den endringen har å si for arbeidsbyrde for deg. Viss det har en innvirkning, så må du ta en avgjørelse videre.

2) Ingen virkning? Ta en tur til legen. 

(3) Er dette en mann du virkelig har et bra liv sammen med? Har han mange veldig bra sider som du bare ikke nevner? 😳 Høres belastende ut..og kun du kan ta ansvar for ditt liv)

Anonymkode: 5f0d7...476

AnonymBruker
Skrevet

Det er garantert kostholdet. Jeg merker også en endring i lukt når jeg har spist drittmat en dag. 

Ta ansvar for deg selv, herregud. Ikke skyld på andre for at du spiser skrapmat. Og hvis du ikke kan leve med det, så dra fra den mannebabyen. 

Anonymkode: 24fea...abd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (5 timer siden):

Du nevner at han jobber, hva gjør du til daglig?

Anonymkode: 0020a...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...