Gå til innhold

Ettervirkninger/vedvarende symptomer migrene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen voldsomme migreneanfall tidligere i vinter. Med legevakt og hauger av medisiner.  Nå er det greit, men noe har skjedd. 
For det første har jeg fått prikking i leppene som kommer og går. Kom i forbindelse med et anfall, og har ikke forsvunnet helt. 
For det andre har jeg noen hull i hukommelsen. For eksempel så er det helt svart når jeg prøver å huske om jeg støvsugde for en uke siden eller for to dager siden. Før hadde jeg stålkontroll på slikt. 

Flere som har opplevd lignede, rare ting? 

Anonymkode: fe97c...d7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legetime.

Anonymkode: ad1bd...4e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Legetime.

Anonymkode: ad1bd...4e1

Har hatt mange legetimer og skal til nevrolog. MR ok. Er bare interessert i andres erfaringer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sånn glemsk i dagene etter et stort migreneanfall, men det har bestandig gått over. 🤷‍♀️

Anonymkode: 1e64f...86c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt. Skikkelig hukommelsestap. Har vært hos nevrolog og tatt MR,men de fant ingenting. Alt var i orden. Men je sliter så. Har mellom 18 og 22 migreneanfall per måned. Jeg skal starte med botox injeksjoner og se om det hjelper litt.

Anonymkode: 76403...a20

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har det helt likt. Skikkelig hukommelsestap. Har vært hos nevrolog og tatt MR,men de fant ingenting. Alt var i orden. Men je sliter så. Har mellom 18 og 22 migreneanfall per måned. Jeg skal starte med botox injeksjoner og se om det hjelper litt.

Anonymkode: 76403...a20

Uff, det er ugreit. Venter også på Botox. Håper du får hjelp av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...