AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Hadde noen voldsomme migreneanfall tidligere i vinter. Med legevakt og hauger av medisiner. Nå er det greit, men noe har skjedd. For det første har jeg fått prikking i leppene som kommer og går. Kom i forbindelse med et anfall, og har ikke forsvunnet helt. For det andre har jeg noen hull i hukommelsen. For eksempel så er det helt svart når jeg prøver å huske om jeg støvsugde for en uke siden eller for to dager siden. Før hadde jeg stålkontroll på slikt. Flere som har opplevd lignede, rare ting? Anonymkode: fe97c...d7c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #3 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legetime. Anonymkode: ad1bd...4e1 Har hatt mange legetimer og skal til nevrolog. MR ok. Er bare interessert i andres erfaringer. Anonymkode: fe97c...d7c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #4 Skrevet 4. april 2022 Jeg blir sånn glemsk i dagene etter et stort migreneanfall, men det har bestandig gått over. 🤷♀️ Anonymkode: 1e64f...86c 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Jeg har det helt likt. Skikkelig hukommelsestap. Har vært hos nevrolog og tatt MR,men de fant ingenting. Alt var i orden. Men je sliter så. Har mellom 18 og 22 migreneanfall per måned. Jeg skal starte med botox injeksjoner og se om det hjelper litt. Anonymkode: 76403...a20 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #6 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har det helt likt. Skikkelig hukommelsestap. Har vært hos nevrolog og tatt MR,men de fant ingenting. Alt var i orden. Men je sliter så. Har mellom 18 og 22 migreneanfall per måned. Jeg skal starte med botox injeksjoner og se om det hjelper litt. Anonymkode: 76403...a20 Uff, det er ugreit. Venter også på Botox. Håper du får hjelp av det. Anonymkode: fe97c...d7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå