Gå til innhold

Medisin mot høyt blodtrykk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som om mannen min kommer til å få medisiner mot høyt blodtrykk. Jeg er litt bekymret da jeg har hørt at det fører med seg mye bivirkningen særlig på menn. Slik som impotens blant annet. Noen som har menn eller er menn som går på det? Så de kan fortelle litt?

Anonymkode: f772b...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høyt blodtrykk kan kontrolleres med riktig kosthold og trening. Dessverre er vi i Vesten kjappe med å medisinere symptomene, enn å ta tak i problemet

Anonymkode: 5506d...eff

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Høyt blodtrykk kan kontrolleres med riktig kosthold og trening. Dessverre er vi i Vesten kjappe med å medisinere symptomene, enn å ta tak i problemet

Anonymkode: 5506d...eff

Det stemmer ikke nødvendigvis alltid.

Jeg har slitt med høyt blodtrykk fra jeg var barn, og ikke klart å få blodtrykket ned med kun kosthold og trening.

For meg har medisin vært nødvendig. 

Hadde BMI på 19 når jeg fikk diagnosen hypertensjon, og medisiner for høyt blodtrykk.

Anonymkode: 2cadd...a10

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mann, midt i 40-åra, og har gått på blodtrykksmedsiner i mange år. Har aldri opplevd noen bivirkninger på disse. 

Anonymkode: 61999...b59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er mann, midt i 40-åra, og har gått på blodtrykksmedsiner i mange år. Har aldri opplevd noen bivirkninger på disse. 

Anonymkode: 61999...b59

Ok takk det beroliger litt. Han har slitt med blodtrykket hele livet. Hele ene siden av familien hans har hatt utfordringer med det.

Anonymkode: f772b...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...