Tomine Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Jeg har lyst til å få bleket tennene hos tannlege. Men det finnes flere måter å gjøre det på, så jeg lurer på hva som har størst effekt. Noen som har prøvd det? Hva med hjemmebleking? :-D
Brunhilde Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Jeg har ikke prøvd, men jeg mener å ha lest at den beste metoden er der hvor tannlegen tilpasser skinne og så bleker du hjemme. Det er visst viktig å ikke ha hull før man begynner, derfor tannlege. Mener prisen er ca 4.000,- , men da har man jo skinnen hvis man skal ta en ny runde senere.
NullHull Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg bleket tennene med sånn "blått-laser-lys"metode som tar en drøy time, i en hudpleie/skjønnhetssalong . Samme metode som mange tannleger også bruker. Ble kjempefornøyd med resultatet!! Kunne se stor forskjell til tross for at jeg ikke hadde særlig misfargede tenner fra før av. Endret 2. november 2005 av NullHull
Tomine Skrevet 2. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2005 Høres fristende ut, NullHull! Hva kostet det?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 En vanlig blekebehandling koster fra 1500 til 2500 kroner for èn kjeve. Det dobbelte for begge.
NullHull Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Høres fristende ut, NullHull! Hva kostet det? ← Mener jeg betalte 3500, dette var for to år siden vel og merke.
Shine21 Skrevet 3. november 2005 #7 Skrevet 3. november 2005 jeg har prøvd hjemmebleking, det funker vel, men man må bruke det en god stund før man får ordentlig resultat...dette var riktig nok noe ganske sterke saker, så var litt skummelt i begynnelsen, fikk det på tannkjøtt og det gjorde VONDT og ble hvitt, så ikke helt til å anbefale.. + jeg føler at man må fortsette med det for ikke å få enda gulere tenner, jeg har aldri hatt spesielt gule tenner, men har alltid hatt lyst på skikkelig HVITE! men jeg har gitt det litt opp....
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 5. januar 2006 #8 Skrevet 5. januar 2006 Jeg kjøpte tannblekemiddel for hjemmebruk på nettet. Etter å ha fått anbefalt av en venn. tann-bleking.com Fungerte supert på meg. Etter en uke var smilet blitt flere nyanser hvitere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå