Gjest *Appelsin froekna* Skrevet 2. november 2005 #1 Skrevet 2. november 2005 Hei! Jeg er en normalvekt person med tidligere daarlig livsstil som har resultert i celulitter jeg i et aar har jobbet med faa bort. Mye har hjulpet med aa forandre livsstil (sluttet aa royke,drikke alkohol, spise junk food) og startet aa trene. Kjaersten min hjelper meg aa massere av og til, noe som er veeldig vondt og jeg har smort meg med celulittkrem.. Sporsmaalet mitt er, noen som vet akkurat hva som er bra aa spise av vitaminer mineraler feks? lite fett vet jeg generelt.. Og hva slags behandlinger virker? evt hvor kan en faa en slik behandling,hva heter den? Noen med erfaring?? Er det haap om aa bli kvitt dette for godt?? eller maa en leve med aa holde det borte for resten av livet hvis en forst faar det usynlig??
Brunhilde Skrevet 2. november 2005 #2 Skrevet 2. november 2005 Jeg leste jo nettopp en artikkel om dette og der stod det mye om alle metodene som ikke virker når det gjelder å få bort celluliter, samt litt om de som kunne hjelpe. Jeg husker ikke alt, men tror det var slik at trening kan hjelpe litt, men ikke mye. Massasje hjelper ikke annet enn at man hovner litt så cellulitene blir mindre synlige og nå fant jeg den siden hvor jeg leste dette, nemlig denne, så kan du lese mer. Ellers mener jeg at noen her inne har prøvd Cellulex med varierende resultat - kanskje du finner det hvis du søker. (Jeg ønsker meg et vidundermiddel, for jeg har MYE celluliter etter mange år med røyk, kaffe, jojoslanking og en altfor stillesittende tilværelse....)
Gjest Gjest_Mills_* Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Takk for linken, Brunhilde! Nå skjønner jeg kanskje hvorfor jeg har fått mindre cellulitter. Sluttet å røyke i sommer, går raske turer nesten hver dag 1/2-1 time, og har sluttet på p-piller. Interessant lesestoff.
Gjest Appelsin Froekna Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 TUSEN TUSEN HJERTELIG TAKK!!!!!! Det var akkurat en saann link jeg trengte med svarene jeg var ute etter.. Naa har jeg helt klart mye mere aa gaa paa i kampen mot celulittene.. Tror de stoerste forandringene allerede er gjort men ser jo her at det er mye mer jeg kan gjoere.. Jeg har veldig daarlig blodsirkulasjon saa tror jeg har mye aa jobbe med bare der.. Det er saa utrolig snaalt, for jeg har masse celulitter i leggene og det virker ikke som at det er saa normalt...????
Brunhilde Skrevet 2. november 2005 #5 Skrevet 2. november 2005 Jeg har veldig daarlig blodsirkulasjon saa tror jeg har mye aa jobbe med bare der.. Det er saa utrolig snaalt, for jeg har masse celulitter i leggene og det virker ikke som at det er saa normalt...???? ← Da er keg like "unormal" som deg, for mine sitter fra midt på leggen opp til øverst på lårene... Jeg skal sannelig lese den linken en gang til selv, nå er det krig mot de små eklingenen! (Hyggelig å kunne være til nytte forresten.)
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Åssen ser det ut? Har hørt appelsinhud... Men... :klø:
Brunhilde Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 (endret) Åssen ser det ut? Har hørt appelsinhud... Men... :klø: ← Det ser rett og slett ut som ekle klumpete appelsiner.... Neida, men når man er alvorlig angrepet, slik som jeg er, så ser du rett og slett at det er fullt av små "humpler" under huden, huden er ujevn og ruglete med groper i, akkurat som skallet på en appelsin. Du kan være glad du ikke vet, det betyr at du ikke har det! Her fant jeg forresten et bilde - det sier vel det meste, tror jeg, også hvorfor vi som har det gjerne vil bli kvitt det... Endret 2. november 2005 av Brunhilde
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 Åja, men sånn har jo mamma... Da visste jeg åssen det så ut da
Gjest Appelsin Frokna Skrevet 2. november 2005 #9 Skrevet 2. november 2005 Hvis moren din har det er det store muligheter for at du vil faa det ogsaa, de anbefaler aa begynne aa forebygge selv om de ikke syns ennaa ifolge artikkelen som Brunhilde har lagt ut. Bare tips, ikke at du maa faa det men les artikkelen saa skjoenner du hva jeg mener.. Har noen provd drenering eller saanne utrenselseskurer? det sto noe om gronnleire , en drikk.. Hm.... Hortes ikke godt ut
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #10 Skrevet 2. november 2005 Kommer det så kommer det. Jeg orker ikke bekymre meg for det. Er jo ikke så stygt da
SuperNova Skrevet 3. november 2005 #11 Skrevet 3. november 2005 Dessuten så får alle kvinner cellulitter i større eller mindre grad. Det har noe med måten vi lagrer fettet på. Det er desverre en illusjon å tro at man skal kunne gå gjennom livet uten en eneste bulk i huden. Appelsinhud er rett og slett normalt. Men en sunn livsstil fører til at man ikke får mer celulitter enn nødvendig, og det er jo fint.
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg er plaget med cellulitter selv og plages veldig med de. jeg har dem fra rompen og ned til knærne. jeg skal til syden snart og gruer med fælt for kan jo ikke gå i badeklær eller shorts. hva kan jeg gjøre? mine er veldig røde, er det normalt? går det ann å få de litt mindre synlig? håper på noen svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå