Gjest loveli Skrevet 4. april 2022 #21 Skrevet 4. april 2022 Selvfølgelig, så lenge han var hyggelig og grei ellers. Og ikke kjøpte flere slike materielle greier hvis han ikke var rik...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #23 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ville du gjort da? Anonymkode: 9e037...cce Det kommer an på hvilken Rolex han hadde hatt. Om det var en Rolex Submariner så er det tegn på klasse og mer tanke bak klokka. Hadde han derimot hatt en Rolex Oyster Perpetual så ville jeg blitt litt skeptisk. Siden det er cheapcharlie Rolexen. Anonymkode: 49e13...161
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #24 Skrevet 4. april 2022 Ugh. Jeg data en med Rolex, han var veldig opptatt av å "tilfeldigvis" vise den frem. Brette opp ermene, ha genseren sånn at klokka akuratt gikk utenfor osv. Jeg gadd aldri se på den eller bry meg og visste ikke at det var Rolex engang (klokke er klokke) men skjønte det fordi han var så opptatt av å vise den frem. Liksom børstet på den etter å ha tatt av seg jakka akuratt som at klokken hadde fått støv på seg osv, dødsteit..... Rundt sjette date når min interesse hadde dabbet av begynte han å poste bilder på facebook av seg selv posere med denne klokken, bruke hashtag rolex osv. Aner ikke om det var et forsøk på å skryte av det til meg eller om det var rettet til alle vennene han hadde på facebook, men så dyttet han inn i en samtale på neste date hvor vi snakket om å unne seg å kjøpe seg noe fint i blandt (som ny jakke på HM sa jeg) og han tok opp denne klokken til over 100.000. Javel tenkte jeg, men han skulle legge ut om denne klokken og ha skryt og endret hele personligheten sin når han snakket om klokken. Nei, han der er ikke min type fant jeg fort ut av da. Har ikke noe i mot om noen har rolex men om det er for å vise den frem og fremstå rik så er det utrolig turnoff! Anonymkode: 6a9d2...7ea
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #25 Skrevet 4. april 2022 Jeg har et par fine klokker som min venninne ikke har tatt seg råd til å kjøpe. Det er ikke snakk om svindyre, men et kjent merke. Huset mitt er verdt minst 1333ganger så mye som en av klokkene, -og enda mer når alt er ferdig (renoverer) Med en Rolex så hadde jeg minst forventet stor enebolig, gjerne med egen brygge og strand, flott utsikt og diger hage, eller med svømmebasseng og gjestehus, + feriehus sør i Europa. -Ikke det?? Da hadde jeg stukket. Gidder ikke mere Luxusfellen! Anonymkode: 8ca77...407 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #26 Skrevet 4. april 2022 eh.. har Rolex sjøl så.. Hadde gitt beng uansett. Anonymkode: 3d284...bb8
AnonymBruker 42 Skrevet 4. april 2022 #27 Skrevet 4. april 2022 (endret) herremann skrev (5 timer siden): Seriøst, who the fuck cares? Det gjør faktisk jeg 😅 Jeg hadde ikke dÆtet noen som brukte 100 lapper på en veske heller... Synes det er super kleint (akkurat like mye som fæncy klokker på menn), og andre synes det kult... Men "who cares"... edit. unntak er arvegods, og/eller setimentalverdier. Endret 4. april 2022 av Beeblebrox 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #28 Skrevet 4. april 2022 Min eks samler på dyre klokker. Kan ikke si det påvirket forholdet nevneverdig. Anonymkode: 8b348...be3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #29 Skrevet 5. april 2022 Jeg liker egentlig Rolex, men alle jeg har møtt med en på armen har vært en klyse, så det har dessverre blitt et rødt flagg. Anonymkode: e7b8b...ded
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #30 Skrevet 5. april 2022 10 hours ago, Beeblebrox said: Det gjør faktisk jeg 😅 Jeg hadde ikke dÆtet noen som brukte 100 lapper på en veske heller... Synes det er super kleint (akkurat like mye som fæncy klokker på menn), og andre synes det kult... Men "who cares"... edit. unntak er arvegods, og/eller setimentalverdier. Hvordan kan du se at det er arvegods eller "setimentalverdier" uten å spørre? Er klokker på generelt grunnlag kleint? Anonymkode: ebaf5...b32
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #31 Skrevet 5. april 2022 Alle jeg kjenner som har rolex er folk med grunnskole utdanning som selger dop. Utenom en person, han er kirurg og har tjent opp de pengene på ærlig vis😎 Anonymkode: 10f1c...554
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #32 Skrevet 6. april 2022 Ville dere tenk at han var suksessrik? Tror damene liker det.. ts Anonymkode: 9e037...cce
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #33 Skrevet 6. april 2022 Kjæresten min har Rolex og jeg tenker ikke noe spesielt over det. Eneste er at dersom det skulle bli frieri så hadde jeg blitt småfornærmet over en forlovelsesring til under 6000 kr. Klokken tror jeg er en gave fra foreldrene hans eller en av klokkene faren ikke lengre bruker Anonymkode: cc8ef...bba
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #34 Skrevet 6. april 2022 Hvis han var rik, greit nok. Hvis han var fattig ville jeg styrt unna fordi han da er en som ikke takler prioriteringer i livet riktig. Kanskje unntatt om den var arvet. Anonymkode: 5d3bb...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #36 Skrevet 6. april 2022 On 4/4/2022 at 6:14 PM, Badesåpe said: Skjønner ikke at noen bruker penger på slikt... eiendom og andre verdier, da er du god. Vel, de fleste ekte sveitsiske håndtverksur har hatt samme prisstigning og verdiøkning som boligmarkedet de siste årene. Så belær oss gjerne mer om ting du selv ikke har råd til. Anonymkode: 8e84f...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #37 Skrevet 6. april 2022 Jeg hadde ikke lagt merke til det. Kan ingenting om klokker eller smykker eller merkeklær. Anonymkode: 23275...0dc
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #38 Skrevet 6. april 2022 Ville bedt han om å kjøpe en til meg også 🤑🤑🤑🤑 Anonymkode: 275ed...cfe
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #39 Skrevet 6. april 2022 Hadde syntes at han var teit, hvis han hadde spurt om det. Mest sannsynlig hadde jeg ikke registrert at han hadde en rolex klokke engangang. Han kunne like gjerne gått med en fra clas ohlson for min del. Begge viser tiden. Anonymkode: 66d2d...6e5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #40 Skrevet 6. april 2022 Møkka retteprogram som retter og limer feil 😡 Anonymkode: 66d2d...6e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå