AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #101 Skrevet 8. april 2022 Hvis du stiller spørsmålstegn om du virkelig vil fortsette dette pga størrelsen på penis, så sitter du allerede med svaret. Da passer ikke han for deg og du for han. Får håpe du finner deg en fyr med større penis og som er like snill og oppegående som han du omtaler i denne tråden, TS. Anonymkode: bb009...185 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #102 Skrevet 8. april 2022 Kipling skrev (22 timer siden): Vel, hvis musa er ødelagt fordi hun har født dine barn syns jeg vel at du har en viss forpliktelse til å finne deg i det, da det i en viss forstand er mer "vår mus" enn bare hennes, på godt og vondt. 😅 Men utover det så joda, de forbeholder seg retten til å selv være kritiske men reagerer med sinne og indignasjon når en mann er kritisk tilbake. Men det er vel bare å ignorere, hvis kvinner kan ha sine preferanser på kuk, høyde, muskler og skulderbredde så er det selvsagt innenfor at menn er minst like kresne på ansikt, musa, rumpe, pupper og vekt. De som skriker høyest om at dette ikke er greit er vel de som føler at det traff en nerve, så deres protester bør respekteres like mye eller lite som det respekteres når en mann på 160 med 10cm kuk skriker om at bare forferdelige og overfladiske kvinner bryr seg om høyde eller kukstørrelse. (Altså ikke i det hele tatt) Kvinner er flokkdyr, og det er betamenn også, så ja du får hele flokken etter deg, men heldigvis er de hverken spesielt store eller sterke, så det pleier å gå greit det 😁 Sjeldent fornuftig bidrag fra den kanten 👍 Anonymkode: ac897...35f
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #103 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/4/2022 den 17.26): Jeg har møtt verdens fineste fyr! Han er smart, virker oppegående, selvstendig. Vi har mange like interesser og han er virkelig en flott fyr! Vi har møttes over flere uker og tatt det veldig rolig, ikke noe sex eller slikt og jeg ble derfor noe overrasket når vi for første gang sov sammen i natt. Det ble ikke sex, men kosing. Jeg trodde han ikke ble kåt av situasjonen ettersom jeg ikke kjente noe til.. den og prøvde å komme borti. Det viste seg at den trolig er veldig liten, kjente iallfall det ut av hva jeg kom borti. Dette har jeg tekt på i hele dag og jeg føler meg som filmen verdens verste menneske. Hva skal jeg gjøre her? Hjelp meg!! Jeg syns så klart det er rart? Hvis han virkelig har mikropenis eller hva det heter. Men er det fair å dumpe noen for det? Jeg er veldig usikker og føler meg faktisk slem oppi dette.. Anonymkode: 33bc0...78c Er ikke slemt. Viktig at både personlighet og utseende (også da utstyr) er tiltrekkende for deg. Keg dumpet en med veldig liten penis tilslutt fordi det ga meg ikke deg jeg trenger i et forhold. Han hadde fin personlighet, men jeg fikk ikke den intimiteten jeg trengte. Anonymkode: 5b271...fbc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #104 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sjeldent fornuftig bidrag fra den kanten 👍 Anonymkode: ac897...35f Men KAN musa blir ødelagt etter noen år sammen etter å ha født. En mikropenis blir ikke mikro etter at han har gjort kjerringa gravid. Anonymkode: 5b271...fbc
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #105 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 23.27): Det er fullt mulig å ha sex med noen uten penis (faktisk har kvinner statistisk sett absolutt best sex med mennesker uten penis), så å mene at det er umulig å ha fungerende sex med en mann med veldig liten penis blir for dumt. Det her har med innstilling å gjøre. Anonymkode: c1385...4c9 Mulig det, men for mange er penis viktig. Jeg har hatt sex med både kvinner og menn, men jeg syns det er aller best med menn. Jeg elsker å bli penetrert av en penis jeg virkelig kan kjenne inni meg. Fingring, slikking og leketøy kan overhodet ikke måle seg med den følelsen. Og det har ingenting med innstilling å gjøre, det har med preferanser å gjøre. Anonymkode: e10f8...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #106 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 0.21): Min eks hadde liten penis. Vi var sammen i 10 år. I starten av forholdet havnet jeg i krangel med ei dame han hadde hatt et par hete netter med. Hun skrev da til meg på sms: kos deg med typen din og minipenisen hans videre. Det syntes jeg var så grusomt. Nå var det jo han som dumpet henne og ikke ville noe mer, men han hadde riktignok en veldig liten penis. Men ellers var han en utrolig flott fyr og jeg valgte å være sammen med han. Vi ble bestevenner og var sammen i 10 år. Etter hvert følte jeg vi ble mer og mer venner og de romantiske følelsene forsvant. Det var ikke på grunn av penisen , bare sånn som skjer med mange. Jeg merket at jeg drømte om andre menn og jeg var nok den som la mest opp til at romantikken tok helt slutt etter hvert. Vi var veldig glad i hverandre etter 10 år så tror begge var redd for å gjøre det slutt. Men omsider tok han steget. Det var et sjokk og jeg sleit lenge med å akseptere det. Før jeg innså det var rett. Møtte en ny fyr kort tid etterpå. Vi ble samboere raskt og har nå barn. Han endret seg når jeg ble gravid og vil si jeg lever med en ustabil og småpsykopatisk samboer nå. Ville aldri vært barnet foruten. Men må si at ikke sjeldent tenker jeg tilbake på eksen min. Hvor snill han var mot meg. Skikkelig bra fyr. En mikropenis er da ikke noe stort tap hvis fyren ellers er veldig bra. Virkelig ikke. Det er vanskelig å finne snille og gode menn. Håper ikke du lar dette med et kjønnsorgan avgjøre det hele. En snill og omtenksom mann er verdt mer enn noe. Ta det fra meg som hadde en, men tok han for gitt. Og nå holder ut med en drittsekk for mitt barn... Kuken hans er stor, betyr ingenting. Har ikke lyst på den. Anonymkode: 74dfb...5b6 Dette innlegget gir jo liten mening. Du elsket en person - møtte en ny som er dysfunksjonell. Åpenbart vil man velge den snille? Men jeg har altså ligget med en som ikle hadde mikropenis - men liten nok og med såpass myk ereksjon at det var vanskelig å ha sex. Ikke gjorde han noe annet enn kaninligging heller, klitoris hadde han ikke hørt om. SÅ glad jeg slapp det der i lengda. Anonymkode: 4d23c...8b6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #107 Skrevet 8. april 2022 Heller en mikropenis enn noe svære greier🙈. Store peniser er ikke noe godt. Nå er det jo ikke å få penisen i meg som er det beste heller da. Syntes egentlig det blir mest for gutten sin del. Det er mye annet som gir meg nytelse og orgasmser. Selve samleie er koselig og fint, men gir meg ikke den helt store nytelsen sammenligner med andre ting. Anonymkode: b6670...0f4 3
Antiviruset Skrevet 8. april 2022 #108 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du stiller spørsmålstegn om du virkelig vil fortsette dette pga størrelsen på penis, så sitter du allerede med svaret. Da passer ikke han for deg og du for han. Får håpe du finner deg en fyr med større penis og som er like snill og oppegående som han du omtaler i denne tråden, TS. Anonymkode: bb009...185 Akkurat! Sexlivet har noe med preferanser å gjøre, og er ikke disse på plass så passer man ikke sammen. Det er for mange en veldig viktig del av samlivet, så å diskutere dette er totalt borkastet. Det må hver enkelt avgjøre for seg selv.
intexus40 Skrevet 8. april 2022 #109 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 0.38): Hva er atrofi? Anonymkode: c36b7...0dd Åpne Google. Skriv atrofi. Klikk og les deg opp. Case Closed. 1
Kipling Skrevet 8. april 2022 #110 Skrevet 8. april 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Skulle virkelig ønske at folk slutta å si sånt. Det er drøyt sagt både overfor små menn og vi damene som dater dem å snakke om kukstørrelse for å snakke folk ned. Anonymkode: 7ac1c...d5d Jeg snakker ikke om kukstørrelse, jeg snakker om den defensive og butthurte holdningen. Greit at man har liten kuk (eller stor fitte, eller for høy/kort/hengepupper/whatever), men det er ikke det motsatte kjønns skyld, og det er ikke deres jobb å skulle ignorere ting som er tiltreknings triggere (eller mangel derpå). Jeg har bare veldig lav toleranse for folk som mener at det er noe galt med alle andre fordi de selv ikke lever opp til et krav. Hvis en kvinne vil ha 20cm og 1,94 høy, og 18 cm 1,92 høy er altfor dårlig for henne på tross av at alt annet så bør hun jekke seg ned like mye som en mann som sier at c-cup og 24 år gammel ikke er bra nok fordi han vil ha d-cup og 22 år gammel, men det er ikke noe galt med en kvinne som har en preferanse for en høy mann som fyller henne opp. Forskjell på flisespikkeri om noen prosent, og det å ha en preferanse for nye fysisk hvor gnisten bare ikke blir det samme fordi avviket er for stort. 1
Kipling Skrevet 8. april 2022 #111 Skrevet 8. april 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Sjeldent fornuftig bidrag fra den kanten 👍 Anonymkode: ac897...35f Neimen slutt da din tullebukk, jeg er da alltid fornuftig. 😁 Hvis du har inntrykket av noe annet så er det sikkert du som har vært ufornuftig tror jeg. Noe annet er omtrent umulig.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #112 Skrevet 9. april 2022 exictence skrev (På 4.4.2022 den 20.02): Det er fullstendig feil at størrelsen skal ha så mye å si. Skjeden tilpasser seg penisen. Om jeg skulle brydd meg, så hadde jeg foretrukket en liten penis. Med stor penis tenker jeg han hadde utvidet meg, i stedet for en liten. Skjeden tilpasser seg ikke micropenis😂😂 Micropenis er en diagnose og det er som om skjeden skal tilpasse seg en lillefinger. Skjeden er tøyelig og kan tilpasse seg større størrelser.. For så å trekke seg sammen igjen Anonymkode: ddf73...0e3 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #113 Skrevet 9. april 2022 exictence skrev (På 5.4.2022 den 7.44): Normalt er skjeden ganske stram uansett. Den holder f.eks på en tampong som er liten i forhold til en penis. Og hvorfor gjør skjeden det? Tampongen utvider seg masse når det kommer blod😂😂 Herregud.. Anonymkode: ddf73...0e3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #114 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 1.40): ikke rart menn føler seg usikre på størrelser... når TS håner folk Anonymkode: 664a2...df8 TS håner ikke. Les på nytt, du🤦🏼♀️ Anonymkode: ddf73...0e3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #115 Skrevet 9. april 2022 Kipling skrev (20 timer siden): Jeg snakker ikke om kukstørrelse, jeg snakker om den defensive og butthurte holdningen. Ja, så kall det det da. Anonymkode: 7ac1c...d5d
Kipling Skrevet 9. april 2022 #116 Skrevet 9. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, så kall det det da. Anonymkode: 7ac1c...d5d Når begrepet "small dick energy" allerede eksisterer og passer så bra, hvorfor skulle jeg kalle det noe annet?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #117 Skrevet 9. april 2022 Kipling skrev (8 timer siden): Når begrepet "small dick energy" allerede eksisterer og passer så bra, hvorfor skulle jeg kalle det noe annet? Fordi det er enormt nedsettende? Anonymkode: 7ac1c...d5d 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #118 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 23.27): Det er fullt mulig å ha sex med noen uten penis (faktisk har kvinner statistisk sett absolutt best sex med mennesker uten penis), så å mene at det er umulig å ha fungerende sex med en mann med veldig liten penis blir for dumt. Det her har med innstilling å gjøre. Anonymkode: c1385...4c9 Jeg har mye erfaringer. Jeg har vært borti noen med hva man kaller en mikropenis og hva man kaller ei kjøttpølse. Når han med milropenisen skulle pule meg ble jeg bare kilt, jeg kjente seriøst ingenting, det gav meg ingen nytelse og jeg syntes til slutt mannen var ekkel (han så ut som en modell men oppførte seg helt syk i hodet, derfor ble han ekkel) og han med kjøttpølsa ble litt for meget for meg. jeg har vært sammen med en med en midt i mellom. Litt mindre enn gjennomsnittlig. Det som er viktigst er hvor tjukk kukken er. I starten syntes jeg den var liten, etter årene gikk syntes jeg kuken fylte meg bra, siden vagina tilpasser seg. I visse stillinger dypa han meg skikkelig, så for meg ble kuken stor selv om den ikke så så veldig stor ut. Jeg har kosa meg mye med kuken, opp igjennom årene og fått barn til og med. Anonymkode: 276a0...50a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #119 Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (På 5.4.2022 den 0.30): 😂 skjeden tilpasser seg penisen??? Hvis den er for stor ja! Men skjeden krymper ikke av å ha sex med en liten penis 😂🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 23aa3...baf Jo, den gjør det Anonymkode: 276a0...50a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #120 Skrevet 11. april 2022 Er vel ikke verre enn å prøve? Er det feil så er det feil. Sånn ca. 99% av oss er vel skapt til formering, så hva du er tilfreds med, all in all, kjenner bare du på. Anonymkode: 5a41e...9ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå