Gå til innhold

Han jeg dater har mikropenis...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min kjæreste er nok ikke i micro kategorien, men liten. Det gjør meg absolutt ingenting! Han er den mest lidenskapelige og beste elskeren jeg har hatt.

Anonymkode: 13645...98e

Bra for deg! Men det er en vesensforskjell på liten og micro. En som er under gjennomsnittet er helt innafor. Men når det kommer fram en lillefinger i erigert tilstand, da blir det for smått for meg. 

Anonymkode: ec980...359

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Man blir bare angrepet for å ytre seg, får høre at man er vid osv. Hvordan kan jeg være vid når jeg får deilige serieorgasmer av en vanlig penis og de små penisene jeg har hatt sex med har fått orgasme de også hver gang jeg har hatt sex med dem?

Han ene jeg hadde sex med sa at jeg klemte så godt rundt fingeren hans at han gledet seg til å penetrere meg.

Likevel ønsker jeg altså penis som er gjennomsnittet stor eller større. Jeg liker følelsen av å ha "mye" i fitta. Jeg kan ikke noe for at jeg synes det er rådeilig.

Anonymkode: 97d4f...fb6

Jeg sier ikke at du er vid.
En med mikropenis vil jo oppleve deg som vid og at du er som å pule en bøtte med vann. På samme måte som at en mikropenis for deg blir som en lillefinger. Ergo ingen av dere får noe ut av et samleie. 

Du har jo like rett til å ikke ligge med menn med mikropenis som en mann har rett til ikke å ligge med en han opplever som for vid.

At du selekterer partnere ut i fra størrelse på penis er selvfølgelig 100% din rett. Det er jo ikke noe som er riktig eller galt med det. Det går bare på dine preferanser.

At jeg feks ikke tenner på kvinner som er overvektige eller 170cm+ og helst ikke blonde, er jo heller ikke riktig eller galt. Det er ikke noe jeg bare bestemmer meg for. Det går på preferanser, tiltrekning, tenning og nytelse. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke snakk for alle.

Nei, det var ikke meningen. Det ser sånn ut på det den første setningen jeg skrev, men så uttrykte jeg generelt. Jeg har snakket med venninner om dette, men det er jo selvfølgelig ikke nok til å si på vegne av alle.

Sitat

Jeg synes det er helt hinsides deilig når penis både stimulerer i åpningen, g-punktet og langs/nær livmorhalstappen samtidig. 

Så fint

Sitat

Folk snakker hele tiden om at vi som ikke ønsker oss micropenis har et begrenset sexliv

Det er heller ikke rett av noen å si. Det sier seg selv.

Sitat

For meg er det overhodet ikke det samme å bli fingret eller slikket til orgasme, bruke hjelpemidler e.l. som det er å ha en velfungerende penis.

For meg kan det være godt med det ene og det andre. Vel, orgasme må jeg nok ha mer enn bare penetreringen med penis, uansett størrelse. I hvert fall som jeg har erfart.

Sitat

Hvorfor skal ikke kvinner få si at de ønsker penis av en viss størrelse? Må vi ALLTID passe oss fra å ytre våre ønsker i fare for å såre menn? Mannfolk har helt syke krav til kvinner, men så får ikke vi ha et eneste ønske?

Stille helt syke krav sier seg vel selv at man ikke skal, verken menn eller kvinner

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet

La oss nå få høre erfaringene til disse som puler på første date, og dater tre-fire i uka. De har vel masse erfaringer å komme med her. Dersom mikropeniser er et problem annet enn på sirkus, må jo de ha testet det minst en gang i måneden !

Kom igjen jenter, få høre !

Anonymkode: 52d57...bb2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

La oss nå få høre erfaringene til disse som puler på første date, og dater tre-fire i uka. De har vel masse erfaringer å komme med her. Dersom mikropeniser er et problem annet enn på sirkus, må jo de ha testet det minst en gang i måneden !

Kom igjen jenter, få høre !

Anonymkode: 52d57...bb2

Denne tråden er ikke for incels. Klikk ut 

Anonymkode: 065ff...963

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (33 minutter siden):

Jeg sier ikke at du er vid.
En med mikropenis vil jo oppleve deg som vid og at du er som å pule en bøtte med vann. På samme måte som at en mikropenis for deg blir som en lillefinger. Ergo ingen av dere får noe ut av et samleie. 

Du har jo like rett til å ikke ligge med menn med mikropenis som en mann har rett til ikke å ligge med en han opplever som for vid.

At du selekterer partnere ut i fra størrelse på penis er selvfølgelig 100% din rett. Det er jo ikke noe som er riktig eller galt med det. Det går bare på dine preferanser.

At jeg feks ikke tenner på kvinner som er overvektige eller 170cm+ og helst ikke blonde, er jo heller ikke riktig eller galt. Det er ikke noe jeg bare bestemmer meg for. Det går på preferanser, tiltrekning, tenning og nytelse. 

Nei, du sier ikke det, men det er det man får høre hvis man sier at man liker gjennomsnitt+ her på KG. "Du må være veldig vid som trenger stor pikk". Akkurat som om det er en sammenheng. Noen liker følelsen en større penis gir i vagina. Den følelsen kan ikke sammenlignes med noe annet. Man har mannen over seg, man kliner, tafser på kroppene til hverandre og koser seg sammen.

Tankene har mye å si her, så hadde jeg visst at mannen hadde på seg en strap-on mens hans knullet meg hadde jeg jo ikke nytt det på samme måte. Det morsomste er å avslutte penetreringen med å få orgasme samtidig f.eks.

En velfungerende penis kan ikke sammenlignes med noe annet for min del, dessverre. Det er også derfor jeg ikke kunne vært lesbisk, penis er en svært viktig del av mitt sexliv.

(Og før noen drar det opp, det er noe ganske annet dersom mannen skulle blitt impotent når vi deler livet sammen fra før, da hadde jeg ikke gått fra han. Hadde mannen min blitt multihandikappet hadde jeg heller ikke gått fra han, men jeg hadde ikke valgt å bli sammen med en som er multihandikappet).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå avsporer du tråden, men du har jo misforstått HELT hva kvinner vil ha når de ikke liker disse modellmennene det spørres om i de trådene!!! Kvinner ønsker seg en mannemann, med pappakropp, som ikke bruker 10timer på badet hver dag. Altså har de lavere krav til en mann enn disse modellene de spør om, ikke høyere!!

Snakk om å misforstå med vilje. 🤣🤣

Avspore? Du prøvde å gjøre dette til en slags kvinnekamp? 

Dere kan tenne på hva dere vil, men jeg skjønner ikke hvor dere vil med disse trådene.

Det blir som å utbrodere i der vide og brede at man ikke tenner på folk som har psoriasis, er døve eller kortvokste. Hvor vil man med det? Hva er poenget?

Er det veldig viktig å kjempe for retten til å skrive det offentlig på KG?

Jeg skjønner heller ikke poenget med trådene hvor alle MÅ si at de ikke tenner på mørkhudede kvinner eller menn. Hvorfor er det så viktig å få 20 innlegg som gnir det inn?

De som har mikropenis vet nok veldig godt at de har et handikap. Det er en diagnose. Jeg tror det finnnes noen for dem også, og dere andre kan velge å ikke skrive noe om det.

Anonymkode: f0899...d90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble du skikkelig skuffet da?

Anonymkode: f5ef5...18a

Nei. Jeg bare observerte ham først i hviletilstand. Så ga jeg ham tidenes orgasme. Heller ikke fullt erigert er han stor. Men jeg liker pikken hans, jeg synes den er pen. Og vi fikk til samleie etterhvert også. 

Anonymkode: 7ac1c...d5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du forstår ikke biologi. Sjeden har begrensinger. Er penis på størrelse med en finger, er det ikke noe "tilpasning" for dette. 

Anonymkode: 065ff...963

Likevel er det mange kvinner som ikke syns piv sex er noe særlig stas uansett størrelse, og heller liker vibratorer og god oralsex. Hva er best av en egoist med stor penis som kun skal pumpe inn og ut eller en med mindre penis som vet å tilfredsstille en kvinne? 

Sist jeg sjekket var lesbiske kvinner de som var mest fornøyde med sexlivet. Just saying. 

Anonymkode: c9de1...2b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mange kvinner og sikkert menn som ikke vet så mye om menns kjønnsorgan. 

min kan være 5 cm på en dårlig dag og opp til 7-8 med litt blod i men fra 15.5 til 16.5 erigert, noe som er greit siden jeg er ganske lav og heller symmetrisk.

har opplevd at damer har prøvd flere ganger opp igjennom å putte hånda ned i buksa på byen og trodd den har hvert mindre. Shower vs grower. Greit å se den faktisk erigert før man tror den er liten, og sånn i senga med ny dame så kan det hende han gjorde sitt for å prøve å sirkulere blodet til andre plasser for å være litt anstendig eller whatever. Om han er så perfekt lix så dumt å forhåndsdømme.

Anonymkode: b7d02...c02

Det er lov å ikke like de som er små som slappe også.

Skal man leve med mannen, vil ikke alle like å se noe smått.

Anonymkode: a39ec...468

Skrevet
On 4/4/2022 at 5:30 PM, AnonymBruker said:

Det er jo tydelig at det er kun pikken som betyr noe for deg. Dump han, så han kan finne en kvinne som liker ham for den han er. Siden han er verdens fineste, passer du ikke sammen med ham. 

Anonymkode: 34da0...3af

LOL small dick energy...

Det er faktisk ikke overfladisk av en kvinne å være skeptisk til å date en mann som realistisk sett ikke kan tilfredsstille henne uten hjelpemidler.

Hadde hun sagt at problemet er at hun trenger 20 cm og at han "bare" har 17 så hadde jeg vært med seg, men når det er snakk om mikropenis så er det faktisk innafor å ha noen betenkeligheter 

Tror de fleste normalt utstyrte menn også ville hatt betenkeligheter med å date en kvinne som var så vid at de ikke kjente noe særlig når de hadde sex med henne.

For å svare ts. Du bør I alle fall ha sex med ham og se før du dumper pga dette. Kanskje han ikke faktisk var hard, og det du følte som du antar er full størrelse kanskje bare er 20%. Så er den alt for liten så er det fair å si nei takk, men du må sørge for at du faktisk vet med sikkerhet at den er alt for liten.

AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (20 timer siden):

LOL small dick energy...

Det er faktisk ikke overfladisk av en kvinne å være skeptisk til å date en mann som realistisk sett ikke kan tilfredsstille henne uten hjelpemidler.

Hadde hun sagt at problemet er at hun trenger 20 cm og at han "bare" har 17 så hadde jeg vært med seg, men når det er snakk om mikropenis så er det faktisk innafor å ha noen betenkeligheter 

Tror de fleste normalt utstyrte menn også ville hatt betenkeligheter med å date en kvinne som var så vid at de ikke kjente noe særlig når de hadde sex med henne.

For å svare ts. Du bør I alle fall ha sex med ham og se før du dumper pga dette. Kanskje han ikke faktisk var hard, og det du følte som du antar er full størrelse kanskje bare er 20%. Så er den alt for liten så er det fair å si nei takk, men du må sørge for at du faktisk vet med sikkerhet at den er alt for liten.

Men når kvinner har født barn og blitt ødelagt der nede skal menn finne seg i det eller hvis ei dame er vid som ei låvdør, så skal mannen bare holde kjeft og være takknemmelig av å få seg noe. Er forskjell på herr og fru Hattemaker.. 

Menn som har prerferanser på musa, utseende, rumper og puppe får mobben etter seg og blir kalt stygge ting. Alle er forskjellige og det er det indre som teller osv osv. De som er så overfladiske fortjener ikke kjærester. 

Dobbeltmoralen lever i beste velgående.😂🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 17.26):

Jeg har møtt verdens fineste fyr!

Fake news.

Anonymkode: 779cd...d6d

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det ikke betydd noe hvis jeg likte mannen. 

Til dere som mener skjeden tilpasser seg,  den gjør vel det til en viss grad. Men jeg foretrekker en liten penis fremfor en stor. Var sammen med en med stor penis i 7 år, jeg vente meg aldri til det. Vi hadde sex nesten hver dag, likevel så greide jeg altså ikke å venne meg til det. Har senere hatt menn med normale og små peniser. Fortrekker som sagt de med små peniser. Menn med store peniser har en tendens til tro at det er nok, de med mindre peniser mer litt mer opptatt av å yte på andre måter enn ut og inn.

Anonymkode: bd196...bd2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 17.26):

Jeg har møtt verdens fineste fyr! Han er smart, virker oppegående, selvstendig. Vi har mange like interesser og han er virkelig en flott fyr!

Vi har møttes over flere uker og tatt det veldig rolig, ikke noe sex eller slikt og jeg ble derfor noe overrasket når vi for første gang sov sammen i natt. Det ble ikke sex, men kosing. Jeg trodde han ikke ble kåt av situasjonen ettersom jeg ikke kjente noe til.. den og prøvde å komme borti. Det viste seg at den trolig er veldig liten, kjente iallfall det ut av hva jeg kom borti. 

Dette har jeg tekt på i hele dag og jeg føler meg som filmen verdens verste menneske. Hva skal jeg gjøre her? Hjelp meg!!

Jeg syns så klart det er rart? Hvis han virkelig har mikropenis eller hva det heter. Men er det fair å dumpe noen for det? Jeg er veldig usikker og føler meg faktisk slem oppi dette..

Anonymkode: 33bc0...78c

Tenk om det faktisk var lillefingeren hans.

Jeg dater en fyr som holdt hånden foran sin erigerte penis siden han syntes det var litt flaut at han lå der med en stiv når vi bare lå inntil. Jeg gjorde som deg kjente noe, og det var lillefingeren. Jeg trodde heller ikke at han hadde veldig stor, han var helt normal altså. Har ledd godt av det i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

Du har tydelig problemer med det, og da bør de gi slipp på han før det blir mer komplisert.

Send han gjerne min vei, jeg bryr meg ikke om han har mikro, begynner heller å få problemer når de blir for lange og tykke.

Anonymkode: 80986...fd8

• Liker 2
Skrevet (endret)

Om jeg hadde vært en kvinne:

Om en mann var englende snill, og hadde en fantastisk personlighet å brydde seg om meg og var med på ting og tang, så hadde jeg lett beholdt han uavhenging om han har mikro eller ikke hadde kuk i det hele tatt..

Man kan ha fantastisk sex uten å bruken kuk også. Det finnes så mange løsninger å metoder som funker for begge to.

Normalt sett de med litt mindre utstyr gjør en bedre jobb en de med lang, for de vil prøve alt for å få deg til å føle deg godt og bra.

Synes det er synd at mange kvinner/menn ikke godtar en mann for den han er om han er en drømmeperson.

Endret av Deep Impact
  • Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Men når kvinner har født barn og blitt ødelagt der nede skal menn finne seg i det eller hvis ei dame er vid som ei låvdør, så skal mannen bare holde kjeft og være takknemmelig av å få seg noe. Er forskjell på herr og fru Hattemaker.. 

Menn som har prerferanser på musa, utseende, rumper og puppe får mobben etter seg og blir kalt stygge ting. Alle er forskjellige og det er det indre som teller osv osv. De som er så overfladiske fortjener ikke kjærester. 

Dobbeltmoralen lever i beste velgående.😂🙄

Vel, hvis musa er ødelagt fordi hun har født dine barn syns jeg vel at du har en viss forpliktelse til å finne deg i det, da det i en viss forstand er mer "vår mus" enn bare hennes, på godt og vondt. 😅

Men utover det så joda, de forbeholder seg retten til å selv være kritiske men reagerer med sinne og indignasjon  når en mann er kritisk tilbake. 

Men det er vel bare å ignorere, hvis kvinner kan ha sine preferanser på kuk, høyde, muskler og skulderbredde så er det selvsagt innenfor at menn er minst like kresne på ansikt, musa, rumpe, pupper og vekt.

De som skriker høyest om at dette ikke er greit er vel de som føler at det traff en nerve, så deres protester bør respekteres like mye eller lite som det respekteres når en mann på 160 med 10cm kuk skriker om at bare forferdelige og overfladiske kvinner bryr seg om høyde eller kukstørrelse. (Altså ikke i det hele tatt)

Kvinner er flokkdyr, og det er betamenn også, så ja du får hele flokken etter deg, men heldigvis er de hverken spesielt store eller sterke, så det pleier å gå greit det 😁

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Kipling skrev (På 6.4.2022 den 12.46):

LOL small dick energy...

Skulle virkelig ønske at folk slutta å si sånt. Det er drøyt sagt både overfor små menn og vi damene som dater dem å snakke om kukstørrelse for å snakke folk ned. 

Anonymkode: 7ac1c...d5d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

For meg hadde det ikke betydd noe hvis jeg likte mannen. 

Til dere som mener skjeden tilpasser seg,  den gjør vel det til en viss grad. Men jeg foretrekker en liten penis fremfor en stor. Var sammen med en med stor penis i 7 år, jeg vente meg aldri til det. Vi hadde sex nesten hver dag, likevel så greide jeg altså ikke å venne meg til det. Har senere hatt menn med normale og små peniser. Fortrekker som sagt de med små peniser. Menn med store peniser har en tendens til tro at det er nok, de med mindre peniser mer litt mer opptatt av å yte på andre måter enn ut og inn.

Samme erfaring som deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...