AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #61 Skrevet 5. april 2022 1 minutt siden, Jaconandersen said: Det er også verdt å huske, i denne sammenhengen, at mange menn har svært små peniser når de ikke er erigert. Det er ikke unormalt for menn fra kalde områder i verden å ha en penis på 3-4 cm når den ikke er erigert (fordi de ikke skal kaste bort varme). Så går den opp til 13-15 når den er erigert. Snoppen min er som en liten vissen daddel når det er kaldt ute, men om sommeren er den som ei god middagspølse i slapp tilstand. Når den står er den 17 cm okkesom. Mann 51. Anonymkode: 52d57...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #62 Skrevet 5. april 2022 Min kjæreste er nok ikke i micro kategorien, men liten. Det gjør meg absolutt ingenting! Han er den mest lidenskapelige og beste elskeren jeg har hatt. Anonymkode: 13645...98e 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #63 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snoppen min er som en liten vissen daddel når det er kaldt ute, men om sommeren er den som ei god middagspølse i slapp tilstand. Når den står er den 17 cm okkesom. Mann 51. Anonymkode: 52d57...bb2 Høres ut som du er 15. Anonymkode: 34da0...3af 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #64 Skrevet 5. april 2022 Har lignende erfaring, endte med å dumpe. Ikke nødvendigvis KUN på grunn av størrelsen, men fordi det også var et ikke-tema mellom oss. Han forsøkte heller ikke tilfredsstille meg på andre vis, og jeg orker ikke inngå et forhold hvor sexen ikke tilfredsstiller meg. Anonymkode: 5bbcc...7aa 4 1
Gjest Jaconandersen Skrevet 5. april 2022 #65 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har lignende erfaring, endte med å dumpe. Ikke nødvendigvis KUN på grunn av størrelsen, men fordi det også var et ikke-tema mellom oss. Han forsøkte heller ikke tilfredsstille meg på andre vis, og jeg orker ikke inngå et forhold hvor sexen ikke tilfredsstiller meg. Anonymkode: 5bbcc...7aa TS vet ikke om personen hun var i lag med, har liten eller stor penis. Om den ikke var erigert, så er det i så fall ikke rart at den var liten. Klart det er et problem når penis er under 10 cm, fordi den ikke kan nå helt inn. Helst bør de vel ha 3 cm ekstra. Noe gjennmomsnittet derfor er.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #66 Skrevet 5. april 2022 Mange kvinner og sikkert menn som ikke vet så mye om menns kjønnsorgan. min kan være 5 cm på en dårlig dag og opp til 7-8 med litt blod i men fra 15.5 til 16.5 erigert, noe som er greit siden jeg er ganske lav og heller symmetrisk. har opplevd at damer har prøvd flere ganger opp igjennom å putte hånda ned i buksa på byen og trodd den har hvert mindre. Shower vs grower. Greit å se den faktisk erigert før man tror den er liten, og sånn i senga med ny dame så kan det hende han gjorde sitt for å prøve å sirkulere blodet til andre plasser for å være litt anstendig eller whatever. Om han er så perfekt lix så dumt å forhåndsdømme. Anonymkode: b7d02...c02 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #67 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Snoppen min er som en liten vissen daddel når det er kaldt ute, men om sommeren er den som ei god middagspølse i slapp tilstand. Når den står er den 17 cm okkesom. Mann 51. Anonymkode: 52d57...bb2 Samme her. Husker sent i tenårene da jeg datet ei jente som var breial og eplekjekk etter at vi hadde nakenbadet på telttur. Det virket som hun tok det for gitt at den skulle det bli såre enkelt å leke seg med. Senere når vi hadde sex så hadde snoppen vokst seg til en anakonda som hun hadde store problemer med å presse inn. Tror hun fikk seg en wakeup-call der ja.. Anonymkode: 86f12...c70
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #68 Skrevet 5. april 2022 exictence skrev (4 timer siden): Normalt er skjeden ganske stram uansett. Den holder f.eks på en tampong som er liten i forhold til en penis. Og hvorfor gjør skjeden det? Man kjenner ikke en tampong selvom den sitter der. Anonymkode: 23aa3...baf 7
Gjest ytmnd Skrevet 5. april 2022 #69 Skrevet 5. april 2022 Du finner ikke ut størrelsen før han er skikkelig kåt btw, så ikke gi opp helt enda. Jeg er ikke noen shower så hvis du ser meg i slapp tilstand kunne jeg fått mikropenisstempel. Min går fra 5 (når det er kaldt) til 19 (tent og varmt)
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #70 Skrevet 5. april 2022 exictence skrev (4 timer siden): Sier det samme til deg. Det er ytterst i skjeden kvinnen føler mest stimuli. For at kvinnen skal få orgasme med penetrering må hun som oftest i tillegg ta på seg selv eller at mannen gjør det. Eller man bare stimulerer med f.eks fingrene. Har du hull i hodet? Dette var flaut å lese Anonymkode: 065ff...963 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #71 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du vil jo åpenbart ikke være med han på grunn av dette så hvorfor skal du ikke dumpe han? Slem? Ja, men det er du uavhengig av hva du gjør videre. Om du dumper han kan han i hvertfall finne seg noen andre. Anonymkode: 3fb7f...475 Det er ikke slemt å slå opp med noen fordi de har micropenis, TS trenger noe større og det er en ærlig sak. Akkurat som å dumpe noen fordi de er rotete, man ønsker noen som er mer ryddig. Anonymkode: 97d4f...fb6 2
Vinterjenta Skrevet 5. april 2022 #72 Skrevet 5. april 2022 Jeg tror ikke dere forstår hva micropenis er. Den er ekstremt liten.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #73 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kan jo være at han ikke var skikkelig stiv… mange kan ha skikkelig små peniser i slapp tilstand som blir ganske så store når de blir stive. Jeg trodde mannen min var skikkelig liten da jeg så han naken første gang og penisen var ganske liten. Hadde nettopp nakenbadet i havet, hjalp nok ikke på med iskaldt sjøvann heller… men jammen det fikk jeg meg en positiv overraskelse første gang vi hadde sex! Den var definitivt ikke liten. Greit nok så har han ikke den største jeg har sett, men den er mer enn stor nok til meg. Og det er ikke bare størrelse og utseende det kommer an på heller, men hvordan han kan å bruke den. Min teori er at de med mindre peniser er bedre elskere pga de jobber med det de har fått utdelt, mens de som har svære pikker tror at størrelsen er nok og det holder med inn og ut uten noe særlig forspill eller variasjon Anonymkode: 10b9c...7dd Ja, badetiss gir ikke et realistisk inntrykk av faktisk størrelse. Anonymkode: ac897...35f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #74 Skrevet 5. april 2022 exictence skrev (4 timer siden): Men det er ytterst i skjeden at vi kvinner føler mest stimuli. Det er faktisk sjelden generelt at kvinner får orgasme av penisen. Det er deilig å føle mannen inni, man føler intimiteten og nærheten. Orgasme på den måten kan man få at mannen er inni, og samtidig tar man på seg selv. Eller mannen tar på. Ikke snakk for alle. Jeg trenger en normal penis for å få max ut av samleie. Jeg synes det er helt hinsides deilig når penis både stimulerer i åpningen, g-punktet og langs/nær livmorhalstappen samtidig. Folk snakker hele tiden om at vi som ikke ønsker oss micropenis har et begrenset sexliv, men det er jo nettopp det vi ikke har. Vi kan gjøre alt annet som de med for kort/tynn penis kan gjøre OG ha tilfredsstillende sex med penisen. For meg er det overhodet ikke det samme å bli fingret eller slikket til orgasme, bruke hjelpemidler e.l. som det er å ha en velfungerende penis. Hvorfor skal ikke kvinner få si at de ønsker penis av en viss størrelse? Må vi ALLTID passe oss fra å ytre våre ønsker i fare for å såre menn? Mannfolk har helt syke krav til kvinner, men så får ikke vi ha et eneste ønske? Anonymkode: 97d4f...fb6 3
sicario Skrevet 5. april 2022 #75 Skrevet 5. april 2022 Er vel mange likheter mellom kvinner og menn her. Mange kvinner vil ikke ha partnere med mikropenis og mange menn vil ikke ha partnere som ikke er trange nok. Å pule en bøtte lunka vann er hverken godt for han eller bøtta. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #76 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg trodde mannen min var skikkelig liten da jeg så han naken første gang og penisen var ganske liten. Ble du skikkelig skuffet da? Anonymkode: f5ef5...18a
sicario Skrevet 5. april 2022 #77 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal ikke kvinner få si at de ønsker penis av en viss størrelse? Må vi ALLTID passe oss fra å ytre våre ønsker i fare for å såre menn? Mannfolk har helt syke krav til kvinner, men så får ikke vi ha et eneste ønske? Anonymkode: 97d4f...fb6 Selvfølgelig kan kvinner ha ønsker og krav på lik linje som menn. Du har like rett til å ikke ønske en partner med liten penis (ref lillefinger), som en mann har rett til å ønske noe annet enn en partner med vid vagina (ref bøtte med vann). 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #78 Skrevet 5. april 2022 sicario skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig kan kvinner ha ønsker og krav på lik linje som menn. Du har like rett til å ikke ønske en partner med liten penis (ref lillefinger), som en mann har rett til å ønske noe annet enn en partner med vid vagina (ref bøtte med vann). Man blir bare angrepet for å ytre seg, får høre at man er vid osv. Hvordan kan jeg være vid når jeg får deilige serieorgasmer av en vanlig penis og de små penisene jeg har hatt sex med har fått orgasme de også hver gang jeg har hatt sex med dem? Han ene jeg hadde sex med sa at jeg klemte så godt rundt fingeren hans at han gledet seg til å penetrere meg. Likevel ønsker jeg altså penis som er gjennomsnittet stor eller større. Jeg liker følelsen av å ha "mye" i fitta. Jeg kan ikke noe for at jeg synes det er rådeilig. Anonymkode: 97d4f...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #79 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke snakk for alle. Jeg trenger en normal penis for å få max ut av samleie. Jeg synes det er helt hinsides deilig når penis både stimulerer i åpningen, g-punktet og langs/nær livmorhalstappen samtidig. Folk snakker hele tiden om at vi som ikke ønsker oss micropenis har et begrenset sexliv, men det er jo nettopp det vi ikke har. Vi kan gjøre alt annet som de med for kort/tynn penis kan gjøre OG ha tilfredsstillende sex med penisen. For meg er det overhodet ikke det samme å bli fingret eller slikket til orgasme, bruke hjelpemidler e.l. som det er å ha en velfungerende penis. Hvorfor skal ikke kvinner få si at de ønsker penis av en viss størrelse? Må vi ALLTID passe oss fra å ytre våre ønsker i fare for å såre menn? Mannfolk har helt syke krav til kvinner, men så får ikke vi ha et eneste ønske? Anonymkode: 97d4f...fb6 Kvinner sier veldig mye om hvordan kroppen til en mann skal være, og de sier det hele tiden. Feit, skalla 50-åring er helt gangbart bilde på noe usexy som ingen vil ha. Skal man dømme etter KG har menn mye, MYE større toleranse for at kvinner ikke har modellkropp enn motsatt. Tråd med bilde av en overvektig kvinne med hverdagslig ansikt "Er hun sexy?" Overveldende positive svar fra menn. Tråd med mannlig fotomodell med vaskebrett og Hollywood ansikt. "Er han kjekk?" Overveldende negative svar fra kvinner. "For femi". "Ikke min type", "liker ikke blonde menn". Jeg tenker bare WTF. Hvor høye krav er det mulig å ha? Det er rett og slett ikke sånn at menn kan stille krav til kvinners kropp, men ikke motsatt. Anonymkode: f0899...d90
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #80 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinner sier veldig mye om hvordan kroppen til en mann skal være, og de sier det hele tiden. Feit, skalla 50-åring er helt gangbart bilde på noe usexy som ingen vil ha. Skal man dømme etter KG har menn mye, MYE større toleranse for at kvinner ikke har modellkropp enn motsatt. Tråd med bilde av en overvektig kvinne med hverdagslig ansikt "Er hun sexy?" Overveldende positive svar fra menn. Tråd med mannlig fotomodell med vaskebrett og Hollywood ansikt. "Er han kjekk?" Overveldende negative svar fra kvinner. "For femi". "Ikke min type", "liker ikke blonde menn". Jeg tenker bare WTF. Hvor høye krav er det mulig å ha? Det er rett og slett ikke sånn at menn kan stille krav til kvinners kropp, men ikke motsatt. Anonymkode: f0899...d90 Nå avsporer du tråden, men du har jo misforstått HELT hva kvinner vil ha når de ikke liker disse modellmennene det spørres om i de trådene!!! Kvinner ønsker seg en mannemann, med pappakropp, som ikke bruker 10timer på badet hver dag. Altså har de lavere krav til en mann enn disse modellene de spør om, ikke høyere!! Snakk om å misforstå med vilje. 🤣🤣 Anonymkode: 97d4f...fb6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå