Gå til innhold

Han jeg dater har mikropenis...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg ikke brydd meg. Finnes mange måter å bli tilfredsstilt på. Man har mange hjelpemidler 😊 

for alt du vet så kan han være utrolig god på å fingre/slikke? 

en ting som setter en stopper for meg er fertilitet. Er mannen steril så tror jeg hadde tvilt litt. 

Nå er penetrerende sex ikke så viktig for meg. Jeg er bifil og vet om mange måter man kan bli tilfredsstilt uten penis 👍

Anonymkode: cd058...2bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flesteparten av dere som har svart har åpenbart aldri vært borti mikropenis. Vanlig, liten penis er gigantisk ift mikropenis. Liten penis kan man jobbe med. Mikropenis kan man ikke jobbe med. De er dessverre også ofte sterile pga atrofi av kjønnsorganet.

Anonymkode: df64e...341

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har møtt verdens fineste fyr! Han er smart, virker oppegående, selvstendig. Vi har mange like interesser og han er virkelig en flott fyr!

Vi har møttes over flere uker og tatt det veldig rolig, ikke noe sex eller slikt og jeg ble derfor noe overrasket når vi for første gang sov sammen i natt. Det ble ikke sex, men kosing. Jeg trodde han ikke ble kåt av situasjonen ettersom jeg ikke kjente noe til.. den og prøvde å komme borti. Det viste seg at den trolig er veldig liten, kjente iallfall det ut av hva jeg kom borti. 

Dette har jeg tekt på i hele dag og jeg føler meg som filmen verdens verste menneske. Hva skal jeg gjøre her? Hjelp meg!!

Jeg syns så klart det er rart? Hvis han virkelig har mikropenis eller hva det heter. Men er det fair å dumpe noen for det? Jeg er veldig usikker og føler meg faktisk slem oppi dette..

Anonymkode: 33bc0...78c

Slem?

Preferanser er naturen som forteller deg hvem du skal lage barn med..og hvem du ikke skal lage barn med....er det slemt at du får den du vil ha?...neppe..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har møtt verdens fineste fyr! Han er smart, virker oppegående, selvstendig. Vi har mange like interesser og han er virkelig en flott fyr!

Vi har møttes over flere uker og tatt det veldig rolig, ikke noe sex eller slikt og jeg ble derfor noe overrasket når vi for første gang sov sammen i natt. Det ble ikke sex, men kosing. Jeg trodde han ikke ble kåt av situasjonen ettersom jeg ikke kjente noe til.. den og prøvde å komme borti. Det viste seg at den trolig er veldig liten, kjente iallfall det ut av hva jeg kom borti. 

Dette har jeg tekt på i hele dag og jeg føler meg som filmen verdens verste menneske. Hva skal jeg gjøre her? Hjelp meg!!

Jeg syns så klart det er rart? Hvis han virkelig har mikropenis eller hva det heter. Men er det fair å dumpe noen for det? Jeg er veldig usikker og føler meg faktisk slem oppi dette..

Uff. Det kommer til å bli mye mas med den mikropenisen. Du kommer til å bli støttekontakten til mikropenisen. 

Anonymkode: 48089...3ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flesteparten av dere som har svart har åpenbart aldri vært borti mikropenis. Vanlig, liten penis er gigantisk ift mikropenis. Liten penis kan man jobbe med. Mikropenis kan man ikke jobbe med. De er dessverre også ofte sterile pga atrofi av kjønnsorganet.

Det er fullt mulig å ha sex med noen uten penis (faktisk har kvinner statistisk sett absolutt best sex med mennesker uten penis), så å mene at det er umulig å ha fungerende sex med en mann med veldig liten penis blir for dumt. Det her har med innstilling å gjøre. 

Anonymkode: c1385...4c9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du får få av ham klærne, så du ser hva du har å jobbe med. 

Anonymkode: 7ac1c...d5d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Flesteparten tviler nok heller på at informasjonen TS har gitt oss tilsier at det er en mikropenis. 

Anonymkode: 82a2c...c0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stor tiss går i 1ern. Liten tiss går i 2ern. Problem solved.

Anonymkode: f8314...d19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du får finne noen som pakker litt mer meat da hvis det er så viktig for deg

Anonymkode: 08b50...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo penetrering i seg selv ikke så viktig. Jeg kunne helt fint sluppet å bli penetrert av stor penis resten av livet.

Men jeg kan ikke tenne på en mann med liten penis. Akkurat som at jeg ikke tenner på fedme. Har han ikke skikkelig penis, blir det for lite mandig for meg. Jeg hadde lett dumpet han.

Anonymkode: a39ec...468

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå får du nok snart en kommentar fra en mann med såret stolthet som påstår du sikkert er for vid😅😆

Men fra spøk til alvor. Jeg har vært sammen med en mann med mikropenis og en mann med megapenis. Mikroen var absolutt å foretrekke for meg.. Mannen som eide den hadde selvtillit i senga og var en fantastisk elsker. Vi fant på så mange varianter og løsninger sammen at jeg knapt tenkte over størrelsen etterhvert.

Mannen med megapenis var kanskje mer sexy å se til, men gu så mange hindringer. Mange stillinger som var smertefulle, ikke klarte jeg å suge ham ordentlig (og jeg som ELSKER å suge), stillingene som var mine favoritter, ble plutselig umulige. 

En penis midt på treet, ca 15 cm er selvfølgelig aller mest å foretrekke for de fleste, men måtte jeg absolutt,velge i dag: Definitivt mikropenis☺️

Anonymkode: 640df...0b0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tydelig at det er kun pikken som betyr noe for deg. Dump han, så han kan finne en kvinne som liker ham for den han er. Siden han er verdens fineste, passer du ikke sammen med ham. 

Anonymkode: 34da0...3af

Nei,nei! Det er ikke kun pikken som betyr noe for henne. Men å måtte leve med en mann som ALDRI kommer til å tilfredsstille henne,uten at det må være så mye styr hver gang det blir sex. Er ikke hennes feil at han har mikro penis..å heller ikke hans feil.

Anonymkode: 861b0...834

AnonymBruker
Skrevet

Navnet hans begynner ikke tilfeldigvis på O? Isåfall er det han jeg datet for ti år siden😏

Anonymkode: bcc96...d36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei,nei! Det er ikke kun pikken som betyr noe for henne. Men å måtte leve med en mann som ALDRI kommer til å tilfredsstille henne,uten at det må være så mye styr hver gang det blir sex. Er ikke hennes feil at han har mikro penis..å heller ikke hans feil.

Anonymkode: 861b0...834

Han har fingre og tunge, så det er det dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 34da0...3af

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Navnet hans begynner ikke tilfeldigvis på O? Isåfall er det han jeg datet for ti år siden😏

Anonymkode: bcc96...d36

Seriøst? 

Anonymkode: b08f3...8cb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min eks hadde liten penis. Vi var sammen i 10 år. I starten av forholdet havnet jeg i krangel med ei dame han hadde hatt et par hete netter med. Hun skrev da til meg på sms: kos deg med typen din og minipenisen hans videre.

Det syntes jeg var så grusomt. Nå var det jo han som dumpet henne og ikke ville noe mer, men han hadde riktignok en veldig liten penis. Men ellers var han en utrolig flott fyr og jeg valgte å være sammen med han. Vi ble bestevenner og var sammen i 10 år. Etter hvert følte jeg vi ble mer og mer venner og de romantiske følelsene forsvant. Det var ikke på grunn av penisen , bare sånn som skjer med mange. Jeg merket at jeg drømte om andre menn og jeg var nok den som la mest opp til at romantikken tok helt slutt etter hvert. Vi var veldig glad i hverandre etter 10 år så tror begge var redd for å gjøre det slutt. Men omsider tok han steget. Det var et sjokk og jeg sleit lenge med å akseptere det. Før jeg innså det var rett.

Møtte en ny fyr kort tid etterpå. Vi ble samboere raskt og har nå barn. Han endret seg når jeg ble gravid og vil si jeg lever med en ustabil og småpsykopatisk samboer nå. Ville aldri vært barnet foruten. Men må si at ikke sjeldent tenker jeg tilbake på eksen min. Hvor snill han var mot meg. Skikkelig bra fyr. En mikropenis er da ikke noe stort tap hvis fyren ellers er veldig bra. Virkelig ikke. Det er vanskelig å finne snille og gode menn. Håper ikke du lar dette med et kjønnsorgan avgjøre det hele. En snill og omtenksom mann er verdt mer enn noe. Ta det fra meg som hadde en, men tok han for gitt. Og nå holder ut med en drittsekk for mitt barn... Kuken hans er stor, betyr ingenting. Har ikke lyst på den. 

Anonymkode: 74dfb...5b6

• Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (4 timer siden):

Det er fullstendig feil at størrelsen skal ha så mye å si. Skjeden tilpasser seg penisen. 

Om jeg skulle brydd meg, så hadde jeg foretrukket en liten penis. Med stor penis tenker jeg han hadde utvidet meg, i stedet for en liten.

😂 skjeden tilpasser seg penisen??? Hvis den er for stor ja! Men skjeden krymper ikke av å ha sex med en liten penis 😂🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 23aa3...baf

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er atrofi? 

Anonymkode: c36b7...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ha funnet ut hvordan denne penisen faktisk er før jeg tok et valg. Hadde den vært liten så hadde jeg personlig ikke klart å tenne på han og det er ikke noe jeg kan styre eller kan noe for, så da hadde jeg avsluttet det. Kan ikke være sammen med en mann jeg ikke et tiltrukket av og tenner på. 

Anonymkode: 23aa3...baf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alder på dere er vesenlig.

Anonymkode: da0d8...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...