AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #1 Skrevet 4. april 2022 Jeg sliter med forstoppelse som bivirkning av en medisin. Har prøvd ulike kosttilskudd uten bedring, så har kjøpt denne nå. Har noen erfaringer? Jeg går på do kanskje én gang i uken og da må jeg tvinge meg selv. Presser i sikkert 30 min og gråter av smerte. Bruker hemoridekrem etterpå, men det hjelper ikke på selve bæsjen akkurat... Anonymkode: bb65a...c74
Kittykat Skrevet 5. april 2022 #3 Skrevet 5. april 2022 Jeg fikk tips om Vi-siblin og laktulose når jeg hadde forstoppelse. Vi-siblin er et fibertilskudd som stabiliserer magen. Det er reseptfritt. Det selges i ferdige doseposer og i pose med måleskje. Jeg brukte doseposene og tok en dose hver dag sammen med laktulose. Det fikk fart på sakene. Det er ikke farlig å bruke Vi-siblin over tid. Legen min sa at det kan man så og si bruke hver dag uten noe problem eller bivirkninger. Så det er egentlig å spise masse fiber, drikke masse vann, være i bevegelse for å få fart på systemet o.l. Du kan også gå til legen og forklare problemet og få tips fra legen som kan dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå