Bridget Jones Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Lurte på om noen hadde litt peiling på leiebil i Usa. Vi skal ikke reise før i Mai 2006. Når lønner det seg og bestille? Hvilket firma leier man hos? osv Håper noen kan hjelpe
LilleMy Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Jeg har leid med Avis i USA når jeg har reist. Sjekk med flyselskapet du skal reise med - om de har noen å anbefale eller avtaler med noen.
Gjest HB Skrevet 2. november 2005 #3 Skrevet 2. november 2005 Vi hadde også bil fra Avis i fjor. Den ble bestilt sammen med reisen hos USA-spesialisten. Ikke var det dyrt og så var det greit med at vi hentet i en by og leverte i en annen. Hilsen Lille meg
sixx Skrevet 2. november 2005 #4 Skrevet 2. november 2005 Vi leide også hos Avis. Betalte et tillegg for å hente og levere i forskjellige byer. Det kan lønne seg å bestille fra Norge...sjekk litt rundt....og for all del...husk å være tilstrekkelig forsikret.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #5 Skrevet 3. november 2005 Vi sjekket rundt og for oss ble det billigst å bestille gjennom Holiday Autos. Vi fikk da bil av deres samarbeidspartner ved flyplassen vi landet på.. Husker ikke hva det leiebilselskapet het..
summer25 Skrevet 3. november 2005 #6 Skrevet 3. november 2005 Har også brukt Holiday Autos, hvis jeg ikke husker feil garanterer de å være billigst. Så hvis du finner noe billigere enn dem, betaler de mellomlegget!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #7 Skrevet 3. november 2005 Vi har leid biler på ulike steder i Europa og en gang i USA og bruker alltid Holiday Autos! De er billige.. og så får man også "loyalitetsrabatt" på toppen av det igjen når man bruker dem igjen..
Bridget Jones Skrevet 3. november 2005 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2005 Vi leide også hos Avis. Betalte et tillegg for å hente og levere i forskjellige byer. Det kan lønne seg å bestille fra Norge...sjekk litt rundt....og for all del...husk å være tilstrekkelig forsikret. ← Følger det ikke med noen forsikringer eller?? Hvilke forsikringer må man passe på at man har da??
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #9 Skrevet 3. november 2005 Jeg har leid hos Avis. Utrolig greit, og kjapp og god service! Bestilte en stund på forhånd. Tror ikke de er billigst, men jeg har i hvert fall alltid vært fornøyd med Avis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå