AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #21 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er kjæresten din som må ta mer initiativ her. Høres veldig rart ut at de aldri har spurt etter deg. Er du sikker på om det er sant? Kjæresten din burde uansett ta initiativ til at dere møtes. For alt du vet får han det til å høre ut som du ikke er interessert i å bli kjent med dem Anonymkode: 56a66...c00 Altså når de ringer ham og han sier at han er med meg akkurat nå så spør de ikke noe mer rundt det. Jeg kan liksom heller ikke helt tenke meg at de vet noe særlig mer om meg enn navnet mitt og kanskje hva jeg er utdannet som. Ja, jeg skal prøve å få ham til å ta initiativ Foreslå at vi kan lage en lunsj hos ham eller lignende og invitere dem. Om han føler at det blir feil så får han heller foreslå å invitere meg med på den berømte søndagsmiddagen ts Anonymkode: 2e9b6...4c4
Pås Skrevet 4. april 2022 #22 Skrevet 4. april 2022 Helt klart kjæresten din som må ta initiativet til at dere skal møtes! Ser veldig godt for meg tråden: "Svigers maser og maser om å treffes, jeg er ikke klar enda", for å forklare hvorfor svigers ikke tar kontakt direkte med deg altså! Hilsen svigermor... 😉 2 1
Judy Grimes Skrevet 4. april 2022 #23 Skrevet 4. april 2022 Det kommer nok til å bli annerledes når dere bor sammen. 2
Andy1999 Skrevet 4. april 2022 #24 Skrevet 4. april 2022 Hvis dere bor relativt nære hverandre burde du nesten presset deg på den familie bursdagen. Syntes det virket skikkelig lumpent gjort. Mine foreldre er heller ikke særlig interesserte for min kjæreste, og for meg også føles det vondt. De sier de gjerne skulle truffet henne mer, men når de gjør det så er de tilbakeholdene og kleine. Tror du må be kjæresten din ta initiativ, si ifra om att du vil bli med på en søndagsmiddag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå