Gå til innhold

Offentlig toalett og vektere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever flere ganger i uken at når jeg er på et offentlig toalett på kjøpesenteret her jeg bor (bor i sentrum av en by), så kommer vektere og banker på alle toalettdørene som er tilstedet og hvis man ikke svarer prøver de å låse opp døren🤷🏻‍♀️ Hvorfor gjør de dette? Har av og til trodd det har vært fremmede mennesker som prøver å banke på og vil inn siden de sier ingenting utenfor.. De bare banker på og prøver å låse opp. Da har jeg ropt «Hallo, det er folk her inne!» og da sier de «åja beklager, skulle bare skjekke, er vakt her» eller noe i den duren.. Veldig irriterende når dette skjer hver gang jeg bruker et offentlig toalett på kjøpesenter. Andre opplevd lignende? 

Anonymkode: 6051a...e0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk dreper seg selv hele tiden. og/eller tar overdose, i dassavlukkene. Derfor sjekker de regelmessig. 

Anonymkode: 74c0b...da5

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange narkomane som bruker offentlige toaletter til å sette skudd og overdoser skjer ofte på den måten. Veldig bra de har vekter som kommer å passer på men de burde kontrollere på en annen måte enn å banke på alle dørene 

Anonymkode: 8db43...824

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange narkomane som setter sprøyta si på toalett og sovner der. Noen av de dør dessverre av overdose. Jeg har selv opplevd å finne en død narkoman på et toalett på Oslo S. Et syn som har brent seg på netthinnen. Skulle ønske det var en vekter som fant den døde personen før meg. 

Anonymkode: 3994d...3ec

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ganske spesielt å bruke toalettet på kjøpesenteret flere ganger i uken...

Anonymkode: 95f46...d46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Fordi folk dreper seg selv hele tiden. og/eller tar overdose, i dassavlukkene. Derfor sjekker de regelmessig. 

Anonymkode: 74c0b...da5

Og noen har sex.  Har selv hatt meg på HC-toalett.   😁

Anonymkode: 467f8...226

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...