AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 svar så fort som mulig! Hei! er en jente på 20 og bor alene! har helt syke smerter i magen som går litt sånn opp og ned! nå har jg vondt helt nederst i magen og på høyre side! er også litt kvalm og klarer ikke bevege meg! hva burde jg gjøre? Anonymkode: 9dc1f...0e2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Kan være blindtarmen. Ring legevakt. Anonymkode: 04093...5a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Blindtarmen. Jeg har fjernet denne og opplevde samme symptomer. Greit å dra på legevakta og få stikk i fingeren, da får de kjapt målt om du har infeksjon i kroppen (blindtarmen). Men må også si, jeg har prikk like symptomer nå, og det skyldes en vann cyste jeg har på høyre eggstokk. (Dette er ikke farlig). Men uansett er det lurt å ta en tur innom legevakt. Det er ikke dyrt 😊 Du kan også gi en urin prøve der, så de kan sjekke om det er blod rester i denne, for det kan også være nyrestein Anonymkode: 2f219...4a3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #5 Skrevet 4. april 2022 Hei ts! Hvordan går det? Anonymkode: 5e16b...635 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå