Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt høy puls, og sjekket alt for noen år siden. Men gjorde ingenting med det🤷🏼‍♀️

Men jeg har rundt 67-80 i hvilepuls, men med en gang jeg reiser meg opp, bare for å gå på do, dusje eller bare å stå å lage mat, så går pulsen opp til 160, så går den sakte ned til rundt 120. Det kan vell ikke være normalt?? Andre som har det sånn?? 

Anonymkode: 7a403...3f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Røyking, overvektig, dårlig kosthold eller dårlig trent? 

Anonymkode: c3f54...7e3

Skrevet

Jeg har også bestandig hatt høy puls. Det ser ut som det ligger i familien,  for den ene datteren min har også det samme. Jeg har vært hos legen min med det. Hun bryr seg ikke noe om det. Alle andre blodprøver er bra og jeg er slank og aktiv som hun skrev på arket med blodprøvene. Hun har ikke snakket noe mer om det. Jeg røyker heller ikke.

Skrevet
Unn9 skrev (1 minutt siden):

Jeg har også bestandig hatt høy puls. Det ser ut som det ligger i familien,  for den ene datteren min har også det samme. Jeg har vært hos legen min med det. Hun bryr seg ikke noe om det. Alle andre blodprøver er bra og jeg er slank og aktiv som hun skrev på arket med blodprøvene. Hun har ikke snakket noe mer om det. Jeg røyker heller ikke.

Blodtrykket er også helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Du trener for lite cardio, vil jeg tro. 
Min er på 41. Jeg er 40 år

Anonymkode: 8dd47...160

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Røyking, overvektig, dårlig kosthold eller dårlig trent? 

Anonymkode: c3f54...7e3

Ingenting av det.

AnonymBruker
Skrevet
Unn9 skrev (11 minutter siden):

Blodtrykket er også helt greit.

Blodtrykket mitt er også bra. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du trener for lite cardio, vil jeg tro. 
Min er på 41. Jeg er 40 år

Anonymkode: 8dd47...160

Ja, det kan godt være. Men om jeg jogger så får jeg puls på 195. Veldig ubehagelig. Men jeg går veldig mye tur, og jeg går fort. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blodtrykket mitt er også bra. 

Jeg tror kanskje noen bare er sånn. Jeg har det akkurat på samme måte, med en gang jeg rører litt på meg går pulsen opp. Datteren min forteller det samme. Jeg er over 50 år nå, så det har gått bra hittil

Skrevet

Hjerteflimmer.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha pots?

Anonymkode: 446e3...ca2

Skrevet
Unn9 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror kanskje noen bare er sånn. Jeg har det akkurat på samme måte, med en gang jeg rører litt på meg går pulsen opp. Datteren min forteller det samme. Jeg er over 50 år nå, så det har gått bra hittil

Jeg må si at jeg merker egentlig ingenting til det. Jeg har bare registrert det noen ganger i løpet av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...