Sofakona Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg har angst og skikkelig tannlege skrekk og imorgen skal jeg til tannlegen og borre. Jeg fikk to tabletter Sobril. Jeg tok en pille for 1 time siden.. merker ikke noe.. Jeg skal ta en imorgen også..1 time før jeg skal ditt... Men nå lurer jeg på om jeg bør ta den ene pillen 2 timer før jeg skal ditt? Står på nett at det kan ta 1-2 timer.. Hva er deres erfaringer med Sobril. ? Vet ikke hvor mye det er..mulig 10mg
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Etter to timer har den full virkning. Anonymkode: 5ea63...af3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 10 mg er ikke mye. Du kan imorgen be tannlegen om Valium istedet - og møte opp 30 min før. Det virker raskt og sterkere. Min erfaring med 10 mg er at jeg blir lett rolig. Med voldsom tannlegeskrekk kan noen trenge litt større dose, eller, Vival/Valium. Om du merker endel angst også etter 2-3 timer nå ringer du bare imorgen og sier at den fungerte dårlig, så du ønsker Valium eller Vival ved tidligere oppmøte. Anonymkode: b133f...9d0
Sofakona Skrevet 3. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 10 mg er ikke mye. Du kan imorgen be tannlegen om Valium istedet - og møte opp 30 min før. Det virker raskt og sterkere. Min erfaring med 10 mg er at jeg blir lett rolig. Med voldsom tannlegeskrekk kan noen trenge litt større dose, eller, Vival/Valium. Om du merker endel angst også etter 2-3 timer nå ringer du bare imorgen og sier at den fungerte dårlig, så du ønsker Valium eller Vival ved tidligere oppmøte. Anonymkode: b133f...9d0 Takk. Det er 2 tiner siden nå og merker ingen ting. Dessverre har jeg såpass tidlig time at jeg ikke rekker å få noe annet eller mer Får ta den ene jeg har og håpe på det beste
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 17 minutter siden, Sofakona said: Takk. Det er 2 tiner siden nå og merker ingen ting. Dessverre har jeg såpass tidlig time at jeg ikke rekker å få noe annet eller mer Får ta den ene jeg har og håpe på det beste Men har du skikkelig angst nå? Hvis ikke så kan det være derfor du ikke merker noe særlig. Anonymkode: 58946...d26
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Jeg har angst og skikkelig tannlege skrekk og imorgen skal jeg til tannlegen og borre. Jeg fikk to tabletter Sobril. Jeg tok en pille for 1 time siden.. merker ikke noe.. Jeg skal ta en imorgen også..1 time før jeg skal ditt... Men nå lurer jeg på om jeg bør ta den ene pillen 2 timer før jeg skal ditt? Står på nett at det kan ta 1-2 timer.. Hva er deres erfaringer med Sobril. ? Vet ikke hvor mye det er..mulig 10mg Jeg bruker sobril. Ta den ca 1,5 time før. jeg tar 15mg visst jeg skal til tannlegen. Orker ikke mer, blir så sløv. Men skjønner ikke hvorfor du tar en idag om du skal til tannlegen imorgen?? Anonymkode: e7fad...0b0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå