Gå til innhold

Erfaring med klatring innendørs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 32 år og dårlig trent. Vil prøve meg på å klatre. Er det for gammelt å starte som 32 åring? Vil jeg mest sannsynlig havne Med bare 20 åringer tror dere? 
har man alltid noen som holder tau nede eller er det sånn at man til slutt kan klatre alene? Dette har jeg aldri tenkt over før inntil i dag,hehe. 
Jeg har lettere leddgikt i fingre men er veldig senesterk og lett i kroppen. Veier mellom 49 og 52 kilo ( går opp og ned ) og skal kutte ned på røyking og prøve til høsten tenkte jeg. Er det veldig vanskelig ? Så vanskelig at enkelte ikke klarer å klarte i det hele tatt ? He he 

hva koster moroa sånn ca ? 

Anonymkode: 8a572...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tok brattkortet i september slik at jeg kunne klatre. Selve kurset gikk fint og kostet 1400 kr.  Du er ikke for gammel til å klatre. Det kan man jo i alle slags aldre.   Det er alltid noen som må holde tauet og sikre deg.  Du kan ikke bare klatre oppover alene.  Jeg sku gjerne klatret oftere enn det jeg gjør, men ikke alltid lett å få noen med seg.   Så du må nok ha noen med deg eller møte noen i klatrehallen som vil klatre med deg. 

Anonymkode: 02e74...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig mange om ikke de aller fleste klatresenter har autobelay (automatisk sikring), da kan du klatre uten å ha noen med deg. Eller du kan buldre alene.

Klatring er kjempe gøy trening, en blir aldri for gammel 💪👍

Anonymkode: 61a9e...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har og lyst til å brgynne med dette, men har ingen som vil bli med. Når man da har tatt brattkortet, må man jo ha noen til å bli med seg å klatre? (Hvis man ikkd bruker autobelay.) Ser for meg det ikke er noe noen drar alene på

Anonymkode: 70fb1...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klatring er en fantastisk fritidsaktivitet. Og noen ganger er det fint å se på når man står nede og sikrer..

Anonymkode: 7979f...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å klatre etter fylte 40 år, så aldri for seint! Har klatret i mange år nå og det er kjempegøy! God trening, spesielt av kjernemuskulaturen. 

Du kan leie utstyr i starten, men greit å kjøpe sele, sko og tau selv etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...