AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #21 Skrevet 3. april 2022 Jeg har utvendige screens, pluss et par innvendige plissegardiner som er nærmest usynlige og inni vinduskarmen. Så jeg har altså solskjerming, men kanskje ikke det du tenker på som klassiske gardiner som et dekorativt element. Det passer ikke i min leilighet, det var gardiner da jeg kom og det så sinnsykt mye bedre ut da jeg ble kvitt dem. Anonymkode: 0c958...5f3
Hulderen Skrevet 3. april 2022 Forfatter #22 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har utvendige screens, pluss et par innvendige plissegardiner som er nærmest usynlige og inni vinduskarmen. Så jeg har altså solskjerming, men kanskje ikke det du tenker på som klassiske gardiner som et dekorativt element. Det passer ikke i min leilighet, det var gardiner da jeg kom og det så sinnsykt mye bedre ut da jeg ble kvitt dem. Anonymkode: 0c958...5f3 Stemmer, det er klassiske gardiner av stoff jeg tenker på. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #23 Skrevet 3. april 2022 Har ikke gardiner. Har store vinduer, bor i toppetasje uten innsyn. Har screens på utsiden. Anonymkode: 093cf...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #24 Skrevet 3. april 2022 Selvfølgelig har jeg gardiner i alle rom med vindu. Anonymkode: 8bc56...37a
Mamajune11 Skrevet 3. april 2022 #25 Skrevet 3. april 2022 Hulderen skrev (5 timer siden): Jeg er en flittig leser av finn-annonser og ser mye på boliger. Jeg stusser over at så mange ikke har gardiner. Så jeg lurer på om folk flest virkelig ikke bruker gardiner lenger, eller om man bare fjerner dem under stylingen før salg. Har kun på soverommet. 1
Mamajune11 Skrevet 3. april 2022 #26 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Haha nei! Gardiner er litt 1980??! Anonymkode: c5ecf...461 Ja, jeg kjenner ingen under 45 som har gardiner.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #28 Skrevet 3. april 2022 Ja i alle rom. Har dobbeltgardiner slik at jeg kan få inn dagslyset, men hindre innsyn. Og så jeg kan stenge ute sola på natten. Anonymkode: e929f...e8b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #29 Skrevet 3. april 2022 Selvsagt har jeg gardiner, kjenner ingen som ikke har. Ser bare kaldt og sterilt ut Anonymkode: d48fa...442 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #30 Skrevet 3. april 2022 Har gardiner ut mot veien, men de skal byttes ut mot frosting på halve vinduet. Og så har jeg lystettegardiner på soverommet. Ønsker egentlig helst persienner eller rullegardin, men vi glemmer ofte å dra den opp om morgenen så det blir mye fukt på vinduet så vi gikk for gardiner istedenfor Anonymkode: 6117b...c70
cleangal Skrevet 3. april 2022 #31 Skrevet 3. april 2022 Har varmereflekterende rullegardiner og lystette gardiner på soverommene. Jeg må ha det kjølig og mørkt for å få sove. I stua har vi liftgardiner i vinduene mot øst og vest, ingen gardiner i vinduene mot nord (flere kilometer til nærmeste nabo i den retningen). Vi har to små vinduer mot sør i 2. etasje, og der har vi persienner, mest pga innsyn fra naboen. På badet og kjøkkenet (begge mot øst) har vi folie på vinduene pga innsyn fra gangvei. Hadde først liftgardin på kjøkkenet, men den måtte vaskes så ofte at jeg fant ut at folie var en bedre løsning.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #32 Skrevet 3. april 2022 Ja jeg har biffgardiner. Anonymkode: 1934c...e47
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #33 Skrevet 3. april 2022 På visning og da vi overtok var det gardinstenger i alle rom, men ingen gardiner. Jeg antar selger hadde fått beskjed om å fjerne gardinene. Vi har hengt opp gardiner, fordi det er fint å kunne skjerme mot sol og innsyn. Noen av gardinstengene valgte vi å flytte litt på, for at gardinene ikke skulle blokkere vinduet. På kjøkkenet har vi derimot passet på at gardinene dekker vinduskarmen, for den virker det som om ble laget i fylla. Det er også eneste rom hvor vi bytter ut gardiner med årstidene. Dels fordi de trenger vask, f.eks fordi det er få andre måter å pynte på, og dels fordi det som et av få standard vinduer er lett å finne ferdigsydde gardiner. Da vi solgte den gamle leiligheten hadee vi gardinene i gjennom hele prosessen, og de ble solgt med leiligheten. De kunne tas helt bort fra vinduene, så de dekket ikke for noe. Anonymkode: ae0a1...ca7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #34 Skrevet 4. april 2022 Jeg har persienner, men har lyst på gardiner. Trenger å blokke lyset ute for å kunne se tv Har migrene og fint på de dagene å kunne blokke lyset også Anonymkode: 5593b...ee2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #35 Skrevet 4. april 2022 Vi solgte ett hus og hadde bolig-styling. De tok ned gardinene. Jeg selv har alltid gardiner pga akustikk. Og det blir lindre i rommet. Anonymkode: 8282e...75d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #36 Skrevet 4. april 2022 Ja, jeg har gardiner i stua og på soverommet. På kjøkkenet er det rullgardin, og badet har sånn film som er klistret på for å hindre innsyn. At det skal være så "Ha-ha 1980" å ha gardiner, driter jeg i. Det gir rommet et lunere preg, demper støy, og skjermer for innsyn. Anonymkode: 419b0...5e4 1
Rimfrost92 Skrevet 4. april 2022 #37 Skrevet 4. april 2022 Vi har gardiner, men da vi solgte forrige huset så ville megler fjerne de for å få frem den fine utsikten best mulig:)
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #38 Skrevet 4. april 2022 Det er vanlig å fjerne gardiner før visning, rommene virker større med mye lys. Selv har vi helt enkle lys beige gardiner på skinner i stuen. Jeg er ikke glad i duker og gardiner, men prøver å venne meg til gardiner. Anonymkode: be489...018 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå