Hulderen Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg er en flittig leser av finn-annonser og ser mye på boliger. Jeg stusser over at så mange ikke har gardiner. Så jeg lurer på om folk flest virkelig ikke bruker gardiner lenger, eller om man bare fjerner dem under stylingen før salg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Ja jeg har det men de færreste jeg kjenner har det i stua Anonymkode: 9ec1f...d32
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Ja, jeg har gardiner. Syns det virker nakent og kaldt uten. De fleste jeg kjenner har også gardiner.
skreppamedleppa Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Jeg er nyinnflyttet og har ikke fått gardiner helt på plass ennda men har absolutt tenkt å få det på plass, og dess før dess bedre. Synes det både ser nakent, ukoslig, kjipt og ubebod uten. 1
Gjest Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Jeg har gardiner på noen vinduer, men ikke alle.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Ja. Liftgardiner på kjøkken og vanlige i stua og på soverom. Rullegardiner også på soverom. Anonymkode: f8c46...370
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Har pliségardiner, men har veldig lyst på vanlige gardiner i tillegg! Problemet er bare å finne gardinstenger som passer veggene, har vinduer på en hel vegg + et lite ett på langsiden, så det er vanskelig å finne noe som passer. Anonymkode: e33a8...2c2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Har plisségardiner på alle vinduene. Ikke "tradisjonelle" tekstilgardiner. Anonymkode: cc347...676
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 Norge er et eldorado for kikkere. Fra min leilighet ser jeg rett inn i leiligheter på andre siden av gaten. Veldig mange som ikke har gardiner og som heller ikke trekker for persiennene. Senest i går kveld slukket jeg alt lys i leiligheten min, tok frem min 10000 kroners kikkert og studerte hva som foregikk. Jeg fikk sett nakne damerumper og pupper. Anonymkode: 095f1...249 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #12 Skrevet 3. april 2022 På soverommene, bare. Ikke stue og kjøkken. Bor i leilighet uten innsyn. Anonymkode: ed197...93e
Gjest Dreams Skrevet 3. april 2022 #13 Skrevet 3. april 2022 Vi hadde gardiner, men megleren vår sa at det var bedre uten gardiner når vi skulle selge vår bolig, da de tok vekk så mye av lyset inn i boligen. Vi hadde lystette gardiner som dekket mye av vinduet. Kan jo være derfor boliger på Finn ikke har gardiner?
Pillarguri Skrevet 3. april 2022 #14 Skrevet 3. april 2022 Ja jeg har gardiner i alle rom, men de er ikke dominerende. For meg er lyddemping viktig. Rom uten gardiner føles altfor støyende når folk prater eller unger leker. 2
Rowan Skrevet 3. april 2022 #16 Skrevet 3. april 2022 Ja, har gardiner i alle rom. Har mørke gardiner på soverommet på sommeren så jeg kan stenge ute lyset når jeg sover. Har også planer om å få satt opp dobbeltgardiner i stua, et par lyse og et par mørke, så jeg kan blokkere ut lys der også. Til tv-titting når det er for mye sol.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #17 Skrevet 3. april 2022 Jeg har aldri hatt gardiner tidligere, men har bestilt nå til ny bolig. Jeg har store vinduer i stue/kjøkken og skal ha gardiner som går fra gulv til tak i en farge som ligner den jeg har valgt på veggene. I soverommet blir det mørkleggingsgardiner. Jeg har en moderne stil, og er spent på om jeg vil trives med det. Men det er en splitter ny leilighet og jeg håper det vil skape en lunere stemning. Håper det, for jeg har bestilt fra en gardinspesialist og det kostet skjorta 😅 Anonymkode: 2dcda...663
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #18 Skrevet 3. april 2022 Ja, har gardiner. Brukes ofte for å se film når det er lyst ute, holde varmen ute på sommeren, og ikke minst få det mørkt på soverommet. Alle er helt lystette Anonymkode: e4de1...1df 1
Kate Upton Skrevet 3. april 2022 #19 Skrevet 3. april 2022 Går mye naken, så jeg har gardiner i stuen. Har plissegardiner. Er også greit å holde solen ute også.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #20 Skrevet 3. april 2022 Hulderen skrev (4 timer siden): Jeg er en flittig leser av finn-annonser og ser mye på boliger. Jeg stusser over at så mange ikke har gardiner. Så jeg lurer på om folk flest virkelig ikke bruker gardiner lenger, eller om man bare fjerner dem under stylingen før salg. Haha nei! Gardiner er litt 1980??! Anonymkode: c5ecf...461 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå