Gå til innhold

Kunne du datet Zelensky?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan skal en på 170 ha sjans?

Anonymkode: 28340...f2c

Er andre ting som betyr noe enn høyden. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bli sammen med en på 160  hvis resten stemmer.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dama hannes ser langt bedre ut enn alle de damene som sier han er for lav her inne, så tror ikke han bryr seg hva hylekoret sier😂

Anonymkode: 44795...e45

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Like ekkelt og upassende som de Norske manne grisene som lokker med seg unge sårbare ukrainske damer for å bo hjemme hos dem i håp om å få seg fitte.

Anonymkode: 4ea1f...a73

Nei. Ikke like ekkelt.

Det er ikke like ekkelt å lire av seg personlige preferanser i et høyst teoretisk scenario som de mennene som i virkeligheten går aktivt ut og legger til rette for sin egne, egoistiske agenda kamuflert som selvhøytidelig storhet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan skal en på 170 ha sjans?

Skal vi se, ta for eksempel Tom Cruise, siden han allerede er nevnt som eksempel på en 170-mann: Han har vært gift med Nicole Kidman og Katie Holmes, og sikkert "hatt seg" med mange flere i samme liga. Kan ikke akkurat kalle dette for nasty burugler, eller hva? Du selv da, i samme liga og vel så det, må jeg regne med, eller nasty burugle? Jeg tenker mitt.

Anonymkode: 4cdde...15e

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Dere lyver. Jeg er 185 høy og ingen kvinner har noen gang snakket med meg. 

Da er enten utseendet ditt (ansiktet) problemet eller personligheten din. 

Anonymkode: f66ae...9be

Skrevet

Han er verdt 3mrd. Tror han kunne fått hvem som helst. Penger, status, intellekt, bra utseende. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er liten og godt under snittet pen. Dessuten virker han sleip, beregnende og demagogisk; en type jeg ikke ville ha tatt i med ildtang.

Anonymkode: 40a61...bdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.4.2022 den 13.27):

Skal vi se, ta for eksempel Tom Cruise, siden han allerede er nevnt som eksempel på en 170-mann: Han har vært gift med Nicole Kidman og Katie Holmes, og sikkert "hatt seg" med mange flere i samme liga. Kan ikke akkurat kalle dette for nasty burugler, eller hva? Du selv da, i samme liga og vel så det, må jeg regne med, eller nasty burugle? Jeg tenker mitt.

Anonymkode: 4cdde...15e

Tom Cruise er jo selvfølgelig veldig berømt. I tillegg har han vel temmelig fett med penger. 

Folk driter vel i utseende / høyde. eller what ever da... 

Anonymkode: fe16f...c33

Skrevet

Han er for gammel og lite kvinnelig for meg.

Skrevet

Han har en veldig sexy stemme 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...