AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg leier en delvis møblert leilighet hvor det blant annet er en seng med madrass og overmadrass. Overmadrassen har noen mindre gule flekker. Er dette nesten alltid snakk om sædflekker? Anonymkode: bb054...a81
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Piss eller sexflekker Anonymkode: 24aff...fd9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Så da er det sædflekker. Voksne folk tisser ikke i senga Anonymkode: bb054...a81
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så da er det sædflekker. Voksne folk tisser ikke i senga Anonymkode: bb054...a81 Inkontinens Anonymkode: 24aff...fd9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 Kan også være mensenblod etter å blø gjennom på natten som er fjernet så godt det lot seg gjøre? Anonymkode: cf572...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 svette lager mye merker over tid, alle flekker er ikke nødvendigvis noe mer magisk enn dette. Alle svetter om natten og mister døde hudceller, dette vil skape flekker over tid. Folk spiser i senga si, søler og lager merke. mange forskjellige grunner Anonymkode: cae64...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Tenker det er svette, det er det min overmadrass blir gul av. Jeg brukte også sånn gradual tan lotion en periode for og få en liten glød, og da ble det virkelig flekker. Da svetter man jo farge 😅 Jeg har jo pult i senga også for all del, men jeg ser jo ut fra hvor merkene er og hvordan puter og sånt blir seende ut at det er svette og ikke noe som kommer fra skrittet.. Bare å bytte ut overmadrass, gjør det jevnlig selv. Koster en tusenlapp. Anonymkode: fa5d5...a33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå