AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Jeg bruker Propanol 1-2 ganger i året hvis jeg må delta på sosiale settinger der det er mange mennesker. Igår tok jeg 1 tab 20mg. Da jeg kom hjem gråt jeg og var søkksliten, helt utkjørt. Grunnen til at jeg må ta propanol er på grunn av panikk angst der hjertet hamrer villt, og jeg skjelver og svetter. Faktisk så ille at jeg får vondt i kroppen og spesielt hjerteområdet. Propanol har liksom reddet livet mitt, for før kunne jeg ikke delta på noen ting der det kunne være mer enn 15-20 stk. Har prøvd beroligende medisin, angst medisin over lengre tid osv. Det funker ikke mot symptomene i samme grad. Flere her som bruker det til dette formålet? Anonymkode: 7b1df...b80
Gjest Audiot Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Går utifra du mener pranolol/propranolol. Jeg bruker den fast mot portal hypertensjon, men kjenner den hjelper veldig mot de fysiske angstplagene også.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 Jeg fikk prøve betablokkere i en periode hvor jeg slet med høy puls og andre plagsomme symptomer som gjorde innsovning ekstremt vanskelig. Det hjalp! Anonymkode: f9668...e5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå