AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Dere menn (eller kvinner), hva foretrekker dere: Damer som er tynne og aldeles utrente, eller tykke (ikke bælfeite da, men si rundt 85 kilo på en 170 cm kropp) og godt trente? Anonymkode: 36721...91a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Personlig foretrekker jeg førstnevnte. Jeg er litt i den kategorien selv, men jeg er også bifil og tiltrekkes slanke kvinner. Aller best liker jeg tynne og trente, men ellers vil det være tynn og utrent som er neste på lista. Jeg er rett og slett ikke så tiltrukket av større kvinner dessverre.. Anonymkode: fef7c...f80 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 Tynne utrente. De tykktrente blir bælfeite den dagen de ikke gidder å trene mer. Anonymkode: 0d824...bc7 2
Purple_Pixiedust Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Jeg foretrekker å være tynn og utrent hvis jeg skal velge mellom de to. Men jeg streber etter å være både slank og trent. Holder på å trene meg opp etter lang tids skade og tap av flere kg muskelmasse pga langt opphold på sykehus.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Tynne og utrente Anonymkode: 06f07...36a 1
Hr. Aktiv Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 6.51): Dere menn (eller kvinner), hva foretrekker dere: Damer som er tynne og aldeles utrente, eller tykke (ikke bælfeite da, men si rundt 85 kilo på en 170 cm kropp) og godt trente? Anonymkode: 36721...91a Tynnfeit er jo det mest avtennende som finnes. Tekt et skjellet på 40 kg som ikke har en eneste kvinnelig fasong og ingen muskler som er visuelle, herregud!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #9 Skrevet 16. april 2022 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Tynnfeit er jo det mest avtennende som finnes. Tekt et skjellet på 40 kg som ikke har en eneste kvinnelig fasong og ingen muskler som er visuelle, herregud!!!! Du tenker ikke på en tynnfeit person her, men på en utrent person med liten fettmasse. Tynnfeit betyr å ha høy fettprosent tross lav til normal vekt, men en slik person som du beskriver kan ikke være tynnfeit. Vekten hennes vil i all hovedsak bestå av vann, muskler, skjelett/beinmasse, indre organer og hud, med veldig lite fett. Var hun tynnfeit ville hun hatt mer av de formene du etterlyser på grunn av høyere fettprosent. Anonymkode: ef76e...832
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #10 Skrevet 16. april 2022 Det kommer jo mye an på alder. Er man tynnfet i 20 årene er man likevel stram, og har former. Er man tynnfet i 40-årene er jo rumpa nærest ikke-eksisterende, og henger. Huden under overarmene er løse filler. Og man har fylde på magen, samt søkk ved BH kant og stramme klær, uansett hvor lite man spiser. Anonymkode: 0af53...1e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå