AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #1 Skrevet 3. april 2022 Hvordan er det dere vasker kattesandspaden? Har hørt om zalo og oppvaskbørste i dusjen, men syns det blir for urenslig.. Anonymkode: fad50...d0b
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #2 Skrevet 3. april 2022 Setter den i en liten bøtte med klor og vann, spyler den etterpå. Anonymkode: 71a7b...516 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #3 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan er det dere vasker kattesandspaden? Har hørt om zalo og oppvaskbørste i dusjen, men syns det blir for urenslig.. Anonymkode: fad50...d0b Du trenger jo ikke bruke oppvaskebørsten til andre ting?? Anonymkode: 71a7b...516 1
PurpleTuliip Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 (endret) Legger den i en bøtte klorvann, heller av etter en stund (i do), spyler den i dusjen og avslutter med å vaske dusjen og bøtten. Endret 3. april 2022 av PurpleTuliip
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 Er dette virkelig en problemstilling? Det er jo bare å vaske den… Klor er jo greit å bruke for å desinfisere. Og så bruker du selvsagt en egen oppvaskbørste til kun dette bruk… sier seg selv. Anonymkode: 59e27...de0 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #7 Skrevet 3. april 2022 Spyler den med hageslangen ute. Legges i litt vann om det er noe som sitter fast. Bruker en desinfiiseringswipe på handtaket innimellom. Bruker ellers ikke vaskemidler på den da den ligger på doen og med det kan gi lukter som gjør at pus styrer unna. Anonymkode: 31ea6...ef4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #8 Skrevet 3. april 2022 Har alltid bare brukt desinfiseringswipes på den da det aldri har vært noe som sitter fast. Den kan se bittelitt støvete ut bare, så da går jeg over med slike wipes. Vi har hatt vår i over ett år nå og aldri opplevd at den har vært synlig møkkete. Er det i det heletatt vanlig? Anonymkode: 7ad28...91d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Skrevet 3. april 2022 Vasker den som jeg vasker kattedoene. Anonymkode: 24b68...c70
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har alltid bare brukt desinfiseringswipes på den da det aldri har vært noe som sitter fast. Den kan se bittelitt støvete ut bare, så da går jeg over med slike wipes. Vi har hatt vår i over ett år nå og aldri opplevd at den har vært synlig møkkete. Er det i det heletatt vanlig? Anonymkode: 7ad28...91d Ene liker å grave seg ned i bunn, da må det skrapes litt. Anonymkode: 31ea6...ef4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ene liker å grave seg ned i bunn, da må det skrapes litt. Anonymkode: 31ea6...ef4 Selvfølgelig! Jeg tenkte ikke så langt 🙈 så bare for meg at vår katt hadde unormalt tørr avføring eller noe😂 Anonymkode: 7ad28...91d
Minya Skrevet 4. april 2022 #12 Skrevet 4. april 2022 Skyller bare av den når jeg vasker kattedoene. Den skal jo ikke akkurat brukes til noe annet 😛 Bruker litt tørkepapir til å fjerne evt avføring som sitter fast på den de gangene det skulle skje. Så langt har det ikke skjedd spesielt ofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå