AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #21 Skrevet 2. april 2022 Jeg visste ikke at det fantes noe slikt som meldeplikt til ekser? Jeg er selv skilt og legger meg ikke borti hvordan min eks og hans samboer innretter seg i livet og vice versa. Heng opp en lapp på samvirkelaget, milde himmel for unødig drama. Anonymkode: 94030...fbe 4
Gjest Svigermor Skrevet 2. april 2022 #22 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han har en depresjon han får behandling for både hos psykolog og på fvk, som kom etter han måtte si opp drømmejobben for å flytte etter barnets mor og ikke har klart å finne seg ny relevant stilling. Han ser mest seg selv om dagen, så ja: han er ekstremt tafatt. Og egoistisk. Men jeg har troa på at han kan bli frisk igjen, og velger derfor å se gjennom med en del ting jeg ikke ville gjort om han ikke var i behandling. Han er nok litt tafatt av natur og, men virkelig ikke som dette. Anonymkode: d807d...616 Hans eks er uansett hans ansvar.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #23 Skrevet 2. april 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Han har en depresjon han får behandling for både hos psykolog og på fvk, som kom etter han måtte si opp drømmejobben for å flytte etter barnets mor og ikke har klart å finne seg ny relevant stilling. Han ser mest seg selv om dagen, så ja: han er ekstremt tafatt. Og egoistisk. Men jeg har troa på at han kan bli frisk igjen, og velger derfor å se gjennom med en del ting jeg ikke ville gjort om han ikke var i behandling. Han er nok litt tafatt av natur og, men virkelig ikke som dette. Anonymkode: d807d...616 Så hvilke positive sider har han da, siden du valgte å få barn med den tosken? (Som du må forholde deg til med resten av livet.) Anonymkode: e247e...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #24 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Barnet er bare tre og har ikke koblet ting enda. Han har påpekt at jeg har fått stor mage, men ikke spurt noe mer om det. Så barnet vet ikke noe om det enda. Anonymkode: d807d...616 Tre år er da ikke så lite. Har dere ikke tenkt å forberede barnet på at det skal få søsken? Skal til og med barnet måttet få høre dette av noen andre? Så egoistisk av dere. Dette er jo en stor omveltning i barnets liv, la h*n nå ta del og forklar hva som skjer og hvorfor magen din vokser. Anonymkode: 8d26b...ef6 4
Marimma Skrevet 2. april 2022 #25 Skrevet 2. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tre år er da ikke så lite. Har dere ikke tenkt å forberede barnet på at det skal få søsken? Skal til og med barnet måttet få høre dette av noen andre? Så egoistisk av dere. Dette er jo en stor omveltning i barnets liv, la h*n nå ta del og forklar hva som skjer og hvorfor magen din vokser. Anonymkode: 8d26b...ef6 En treåring forstår ikke så mye tror jeg? Om ting som skjer mange mnd frem, altså. Men barnet bør absolutt involveres i god tid før søskenet kommer, ja. Det er viktig for relasjonen deres på sikt også. Dette kan man få veiledning rundt på familievern bla. Endret 2. april 2022 av Marimma
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #26 Skrevet 2. april 2022 Er dette samme mann som ikke gleder seg over at du er gravid og ville du skulle ta abort sånn dere kunne prøve igjen om noen måneder? Tror helt ærlig jeg bare hadde latt hun få vite via sladder hvis mannen er så tafatt. Anonymkode: c08af...6af 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #27 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei, men jeg vil gjerne at hun får vite det før vi plutselig har en baby hjemme. Jeg orker ikke at eventuelt dramaet skal skje rett før eller rett etter jeg har født når. Unner ikke dama noe vondt bare fordi hun er eksen til mannen, men du får velge hva du tror selv. Anonymkode: d807d...616 Det er veldig merkelig og usunt å holde sånt hemmelig. Si til samboer at han må fortelle det, eller, du må. Han har ei uke på seg. Blir for dumt at hun skal måtte se det uten å ha blitt orientert. Anonymkode: 2ddf7...c09
Nymerïa Skrevet 2. april 2022 #28 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er dette samme mann som ikke gleder seg over at du er gravid og ville du skulle ta abort sånn dere kunne prøve igjen om noen måneder? Tror helt ærlig jeg bare hadde latt hun få vite via sladder hvis mannen er så tafatt. Anonymkode: c08af...6af Jeg tror det har vært flere tråder om denne mannen. Det er noe kjent med den stakkarslige beskrivelsen av han. Når de i tillegg har sagt opp jobber og flyttet langt på grunn av eksen og barnet, og TS er blitt uplanlagt gravid opp i all elendigheten så snevrer det seg inn. Det kan ikke være veldig mange par som står i denne situasjonen. 1
minister-mio Skrevet 2. april 2022 #29 Skrevet 2. april 2022 Det er ryddig å si ifra om at barnet hennes får søsken, men utover det er ikke denne graviditeten interessant for andre enn deg og mannen din, koselig at du er gravid, men ingen rykter går. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå