AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Blir liksom ikke helt fornøyd. Vi har parkett i hovedetasje og laminatgulv i kjeller. Hvilke vaskemidler er god å bruke? Noen ganger holder det sikkert med kun vann, men liker å ha litt såpe i vaskevannet noen ganger. Kjøpte Klar vaskemiddel og brukte det da jeg vasket kjeller gulvet. Men det ble liksom en hinne på gulvet. Sikkert brukt for mye. Gikk over med kun vann etterpå, men det ligger en hinne enda. Og hva med badet? Fliser på gulv og vegger. Og så har vi dusjen da. Hva er best til å vaske glasset i dusjen med? Anonymkode: 347b5...856
Million Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og hva med badet? Fliser på gulv og vegger. Og så har vi dusjen da. Hva er best til å vaske glasset i dusjen med? Anonymkode: 347b5...856 Denne skurekremen kan jeg anbefale til fliser og glassvegger i dusjen! Blir skinnende blanke, og du klarer å vaske uten å få åndenød pga kjemikalier. Dufter ganske enkelt litt sitron bare. Super! Fikk denne skurekremen anbefalt selv av noen her inne på KG en gang, og kjøpte den da. Veldig fornøyd. Det følger med en svamp, men du kan selvfølgelig bruke hvilken svamp du vil.
Hjerte Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 En dråpe zalo i vaskevannet når jeg vasker gulv, mest for at jeg innbiller meg at det trengs. Forsvinnende lite. Veggene vasker jeg ikke, med mindre jeg skal male. Da brukte jeg noe som het interiørvask. Badegulvet vaskes med samme blanding som andre gulv. Dusjen vaskes med wc-rens og engangssvamp. Kjøkkenenet vaskes med blanding av zalo og salmiakk.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 Glass i dusj: eddik, ev innblandet litt zalo. Smør på, og så skrubb litt før skylling🤞 Anonymkode: 2129d...1fc
Alt blir ok Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Blir liksom ikke helt fornøyd. Vi har parkett i hovedetasje og laminatgulv i kjeller. Hvilke vaskemidler er god å bruke? Noen ganger holder det sikkert med kun vann, men liker å ha litt såpe i vaskevannet noen ganger. Kjøpte Klar vaskemiddel og brukte det da jeg vasket kjeller gulvet. Men det ble liksom en hinne på gulvet. Sikkert brukt for mye. Gikk over med kun vann etterpå, men det ligger en hinne enda. Og hva med badet? Fliser på gulv og vegger. Og så har vi dusjen da. Hva er best til å vaske glasset i dusjen med? Anonymkode: 347b5...856 Når det gjelder gulv, så vasker jeg eikeparketten vår med en gulvvaskemaskin. Bruker husvask fra C, men vet egentlig ikke hvor bra det er for parketten. Det har funnet her iallfall. Det tar noen timer å gå over alle gulvene med maskinen hvis man skal sikre at det blir ordentlig tørt, men det blir veldig bra resultat. Og man skal ikke vaske parkett for ofte uansett. Do og vask vasker jeg med utvannet klorin. Husvasken fra C bruker jeg på resten. Eventuelt bruker jeg noe sterkere i dusjen for å få det skikkelig rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå