AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Igjen, igjen, igjen treffer jeg en som tilsynelatende virket helt fantastisk. Han er en gammel kjenning, men vi traff hverandre på dating app. Ikke blitt noen runke videoer, eller kroppslige bilder som mange ganger tyder på ett rødt flagg. Jeg har tidligere bommet flere ganger, menn som bare vil ha seg osv. Er så lei. Nå skulle han her ut på fest og skrevet mye til meg. Men så legger han ut et bilde av han selv med to flotte blondiner, med puppene halvveis ute, ikke til meg vel og merke men på historie. Altså...Whats tve point? jeg vet ikke... orker ikke et svik igjen. Jeg er ute etter å finne kjærligheten, ikke et knull. (Sorry språkbruk. ) Bør jeg ta dette negativt? Anonymkode: ed720...1d6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Ta en personlighets test, sjekk hva som matcher din personlighet, spør om folk kan ta samme test, se om de er kompatible, hvis ikke, move on. Anonymkode: f2ebb...7fd 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Move on. Du er bedre enn det! Gutter som omringer seg med slike damer, er ofte veldig umodne. Snakker av erfaring Anonymkode: aa246...4ff 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Move on. Du er bedre enn det! Gutter som omringer seg med slike damer, er ofte veldig umodne. Snakker av erfaring Anonymkode: aa246...4ff Ts her. Jeg får helt fnatt av dette.. Vil ikke men roe seg ned? Tror det har blitt verre med årene. Skal egentlig møte han neste uke på en tur. Vet ikke om jeg orker etter dette. Disse to blondinene kunne itillegg minne om meg. Tror jeg kan telle 5 stk nå som har sviket etter de har hatt seg. Det finnes ikke menn med hjerte? De er vel opptatt ... Anonymkode: ed720...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Igjen, igjen, igjen treffer jeg en som tilsynelatende virket helt fantastisk. Han er en gammel kjenning, men vi traff hverandre på dating app. Ikke blitt noen runke videoer, eller kroppslige bilder som mange ganger tyder på ett rødt flagg. Jeg har tidligere bommet flere ganger, menn som bare vil ha seg osv. Er så lei. Nå skulle han her ut på fest og skrevet mye til meg. Men så legger han ut et bilde av han selv med to flotte blondiner, med puppene halvveis ute, ikke til meg vel og merke men på historie. Altså...Whats tve point? jeg vet ikke... orker ikke et svik igjen. Jeg er ute etter å finne kjærligheten, ikke et knull. (Sorry språkbruk. ) Bør jeg ta dette negativt? Anonymkode: ed720...1d6 Hvor gammel er han? Anonymkode: bb3c1...844
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er han? Anonymkode: bb3c1...844 36. Burde vel snart rigge seg. Han har vært singel lenge. Anonymkode: ed720...1d6 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Hva ville han med bildet? Han tenker vel at jeg ser dette? Anonymkode: ed720...1d6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Må nesten finne meg en som har barn. Gjerne en som har vært i et langvarig forhold... ts Anonymkode: ed720...1d6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 36. Burde vel snart rigge seg. Han har vært singel lenge. Anonymkode: ed720...1d6 Da hadde jeg nok trukket meg langt unna ja. Høres veldig umoden ut for alderen. Anonymkode: bb3c1...844 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 Jeg er jo egentlig ikke sjalu. Men hvor lurt det er å legge ut et bilde med to vakre blondiner ved siden av seg? Kjenner fortsatt ingen sjalusi, bare et lite rødt flagg. Måten man gjør det på. Anonymkode: ed720...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 Han bryr seg ikke om deg, eventuelt blottet for empati. De fleste forstår at et slikt bilde ikke blir godt mottatt av en potensiell date/partner. Jeg hadde trukket meg uten tvil Anonymkode: 03312...b60 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 Høres ikke ut som en moden mann det er verdt å satse på, jeg hadde trukket meg unna. Anonymkode: 82746...d51 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ikke ut som en moden mann det er verdt å satse på, jeg hadde trukket meg unna. Anonymkode: 82746...d51 Skal jeg bare avlyse daten? Han har avsp jobb. Anonymkode: ed720...1d6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Han bryr seg ikke om deg, eventuelt blottet for empati. De fleste forstår at et slikt bilde ikke blir godt mottatt av en potensiell date/partner. Jeg hadde trukket meg uten tvil Anonymkode: 03312...b60 Vet. Altså jeg hadde ikke tatt et bilde av to barske menn vedsiden av meg og smiiil og lagt det ut på history for å muligens vise en slags "se disse damene jeg er med idag". Jeg har ingen behov heller for å må markere meg sånn. Ts. Anonymkode: ed720...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ville han med bildet? Han tenker vel at jeg ser dette? Anonymkode: ed720...1d6 Selv om det skulle vært for å gjøre deg sjalu, så har han nå vist hvor barnslig og umoden han er. Anonymkode: 1c364...874 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Vet. Altså jeg hadde ikke tatt et bilde av to barske menn vedsiden av meg og smiiil og lagt det ut på history for å muligens vise en slags "se disse damene jeg er med idag". Jeg har ingen behov heller for å må markere meg sånn. Ts. Anonymkode: ed720...1d6 Litt sånn "Paradise Hotel" sjanger. Velbekomme Anonymkode: 03312...b60 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Litt sånn "Paradise Hotel" sjanger. Velbekomme Anonymkode: 03312...b60 Nei men der ser en hbor overrasket man kan bli? Kan være han ikke egner seg i drikking. Kan også være at det ikke ble noe på han Anonymkode: ed720...1d6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ta en personlighets test, sjekk hva som matcher din personlighet, spør om folk kan ta samme test, se om de er kompatible, hvis ikke, move on. Anonymkode: f2ebb...7fd For sent med han nå. Anonymkode: ed720...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 Men ikke alle med barn eller som har vært i langvarig forhold som ønsker mer heller. Vært lile uheldig som deg i flere år, og gav til slutt opp. Plutselig så sto han der. Møttes ikke på dating sider eller sånne platformer, møttes ute. Vi addet hverandre på facebook, men tenkte ikke mer over det for tenkte bare. Fylla er fylla. Sikkert enda en sånn type, som bare forsvinner etter hooking eller sex. Så ble aldri med han på lugaren. Han skulle av båten tidlig. Så sendte meg melding tidlig før ferja ankom første desrinasjon om at var ute på dekk. Sov da. Men holdt kontakten, en lang og god stund. Før jeg i fylla og depresjon bestemte meg for å besøke han. Tenkte bare jaja, er vennskaplig besøk går vel greit. Og skulle reise etter et par dager hjem. Men det skjedde mye på de dagene. Mye mer enn hva jeg trodde skulle skje. Så ble oss da, og holder sammen enda. Anonymkode: 14dd2...8c6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 Hva med å ta en samtale om akkurat det som skjedde der? Spør hva som var greia, og om han tenkte på noe som helst. Han var tilstede i øyeblikket, og dere har kanskje ikke datet så lenge, at hensynet til deg sitter i ryggmargen? Fortell hva du følte, og fortell hvilke forventninger du har. Kanskje er dere på linje, og kanskje ikke. Anonymkode: 9fedf...021
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå