AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hvis en katt klatrer opp i et tre og ikke klarer å komme seg ned igjen / ikke tør å klatre ned igjen, faller den da til slutt ned? Anonymkode: 29252...38c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Ja den kan det. I mange tilfeller vil de til slutt klatre ned etter flere døgn, men de kan bli så utmattet at de faller ned, eller faller ned i forsøket på å komme seg ned. Katter er veldig flinke til å klatre oppover, ikke flink til å klatre nedover, selv om de kan, så er det mange katter som ikke «skjønner greien».. Finnes massevis av katter som har dødd pga at de har klatret for høyt opp. Det er uansett en veldig utmattende og stressende situasjon for katter å sitte fast over flere dager. Hvis du vet om en katt som sitter fast i et tre så ville jeg først gått ut med godbiter og godsnakk å sett om den kommer seg ned, hvis ikke ville jeg ringt brannvesenet (da må du si at den har satt der i 2 døgn, ellers er det ikke sikkert de hjeper).. eller evt funnet en stige og prøvd selv, men man skal være litt forsiktig med det da katter kan bli veldig redd å hoppe/falle fra treet i panikk. Du må hvertfall ha med en slags hov/pose om du prøver på det selv. Jeg hadde ringt brannvesen, de har «verktøy» og mest sannsynlig erfaring med lignende. Anonymkode: ca4e8...c12 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvis en katt klatrer opp i et tre og ikke klarer å komme seg ned igjen / ikke tør å klatre ned igjen, faller den da til slutt ned? Anonymkode: 29252...38c Ja sitter den lenge nok der så sulter/tørster den jo i hjel og da faller den jo ned Anonymkode: 65551...764
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå