Gå til innhold

Operere vekk mandler ..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit å snakke etter operasjonen? Altså ikke første eller andre dag, men ca en uke etter? Prøvde å søke en del men får ikke info om akkurat snakking. Spør fordi moren min hadde operasjonen og snakker ikke fordi venninna har sagt det kan være farlig, men det har gått en god del dager..

Anonymkode: 69321...f5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen problem å snakke rett etter operasjon heller. Opererte ut mine i 2019. Tok smertestillende første to dagene. Ingenting etter det. Snakket som en foss fra post-op til jeg ble skrevet ut 2 timer etterpå. Det er ingen restriksjoner sånn sett

Anonymkode: 71e47...2e6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

snakker ikke fordi venninna har sagt det kan være farlig, men det har gått en god del dager..

Anonymkode: 69321...f5d

Idiotisk av moren din å tro på venninna i stedet for helsepersonell også. Hadde det vært "farlig" å gjøre noe så hadde hun fått beskjed både muntlig og fått det skriftlig

Anonymkode: 71e47...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Ikke farlig👍

Anonymkode: cb994...ce3

Skrevet

To av barna mine har operert vekk mandlene (de var i slutten av tenårene da) og de snakket med en gang. Det er ikke farlig. Hadde det vært farlig, så hadde nok moren din fått vite det av legen/sykesøsteren, dvs helsepersonell som kan dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...