Gå til innhold

En tidligere nerd er blitt player

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på barneskole med en mattenerd, han var skoleflink og veldig spesiell. Han var utenfor sosialt og hadde få venner. Idag er vi begge unge voksne og har ikke noe kontakt, men vi har begge kontakt med en felles venn, og fra ham vet jeg at denne nerden hadde dame fra han var 17-19 på vgs, deretter hatt 2 andre damer på universitetet. I dag har han samboer, en rålekker eiendomegler-trainee på 21. jeg sliter selv på damefronten og hadde aldri trodd at han skulle få lettere sex og kjærlighet enn meg, som var en av de kule på ungdomsskolen. I tillegg har han nerden klart seg bedre økonomisk enn de fleste, han eier egen leilighet, tjener godt, egen bil, mens jeg er en fattig nyutdannet lærer med over 600k i studiegjeld og singel…. Jeg føler meg bitter på verden..

Anonymkode: 71b6a...8cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får trøste deg med at han må leve med en eiendomsmegler.

• Liker 3
Skrevet

Så du er sjalu fordi han var nerd på skolen, really? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man er jo ikke player når man er i faste forhold heller da. 

Anonymkode: 0c811...fe7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Okei? Hva lurer du på? Hva er poenget med tråden? Ok du er bitter for at andre får til ting du ikke har jobbet for. Hva er vitsen med det? Skal jeg være bitter for at Rihanna har råd til yatch og penthouse og ikke jeg? Bitter på at Angelina Jolie var sammen med Brad Pitt og ikke jeg? Nei jeg står på og former det livet jeg kan ut fra de forutsetningene jeg har, vi må alle gjøre det beste ut av kortene vi har. Du også. 

Anonymkode: 7dff8...a18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at menn ikke unner noen andre dame/type/sex dersom de ikke får det selv. Trist liv. Jeg er selv singel kvinne men har ingen problemer med at andre er i forhold! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ååå dakars deg. Jeg skal love deg at bitterhet ikke drar en eneste dame, klarer du å komme over den så klarer du deg bedre i livet skal du se.

Anonymkode: 9aab9...908

• Liker 3
Skrevet

Synes ut som at han har dame og er etablert, ikke en "player" men heller helt normal?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja det er jo veldig konstruktivt å være bitter på livet fordi en fyr du kjenner var dyktig og har gjort det bra i livet. 🙄

Realiteten er at det alltid vil være folk som er penere, mer sjarmerende, flinkere, rikere, gladere, heldigere og så videre enn det man selv er, og at man selv likevel må forvalte seg selv og sitt liv og gjøre det beste ut av det. Bli tilfreds med den man er, hvordan man ser ut og hva man har, samt ta tak selv i det man ikke er så fornøyd med, sette seg mål og gå på, på egne premisser. Det er bare lite konstruktivt å være misunnelig og bitter. Livet vårt skapes ut fra hvem vi selv faktisk er, og kan bli veldig bra selv om det alltid er noen som vil ha det vi selv ikke har. 

Eller man kan sitte seg ned og bli bittet, og ødelegge eget liv med det. Det er også et valg, men et dumt valg. 

• Liker 1
Skrevet

Så bra at han har fått seg dame og suksess i livet. Bra for han.

Hyggelig å høre at du har vært kul også. Bra for deg.

Så bra du er ferdig med utdannelsen.Gratulerer så mye. Har du fått deg jobb? Er det sånn rabatt på studielånet i Finnmark fortsatt?

Har du tenkt ut hvordan du skal bli den beste versonen av deg selv økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig for din del?

Blir du bedre eller dårligere om det går bra eller dårlig for andre?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo stort sett tapere som er "kule" på skola da. Skjønner godt denne situasjonen. Man må ha en viss grense i intelligens for å kunne spille barnslige sosiale spill på den måten man gjør i oppveksten. Intelligente mennesker driver ikke med det. 

Anonymkode: f80e8...c00

Skrevet

Så en på skolen som var god i matte har fått seg god jobb?

Veldig overraskende du..

At han er i faste forhold betyr og at han er det motsatte av en player.

De fleste voksne vet også at ungdomsskolen er en veldig, veeldig kort periode i livet, og veeldig preget av miljøet akkurat noen få mennesker er i. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gikk på barneskole med en mattenerd, han var skoleflink og veldig spesiell. Han var utenfor sosialt og hadde få venner. Idag er vi begge unge voksne og har ikke noe kontakt, men vi har begge kontakt med en felles venn, og fra ham vet jeg at denne nerden hadde dame fra han var 17-19 på vgs, deretter hatt 2 andre damer på universitetet. I dag har han samboer, en rålekker eiendomegler-trainee på 21. jeg sliter selv på damefronten og hadde aldri trodd at han skulle få lettere sex og kjærlighet enn meg, som var en av de kule på ungdomsskolen. I tillegg har han nerden klart seg bedre økonomisk enn de fleste, han eier egen leilighet, tjener godt, egen bil, mens jeg er en fattig nyutdannet lærer med over 600k i studiegjeld og singel…. Jeg føler meg bitter på verden..

Anonymkode: 71b6a...8cd

Alle har sin storhetstid. Min storhetstid var fra 0-19 år, så den har vært over et par tiår :glare:

Du må bare akseptere at folk har sin storhetstid i ulike faser av livet. Din storhetstid var på barne/ungdomsskolen, men som voksen er du nedjustert. Det er kun du som fortsatt ser på han karen som en sosial outsider og deg selv som en kul populær kar - det er snøen som falt i fjor. Du får trøste deg med at du ikke er alene og gjøre det beste ut av det - folk får midtlivskriser av en grunn.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvis TS anser denne fyren som player, så vil han trolig ikke ha et fast forhold heller fordi han vil bare ha mange damer, og da vil han aldri heller oppnå hva denne fokuserte karen har oppnådd. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en typisk historie. Når vi jentene blir eldre innser vi at de kule gutta fra ungdomsskolen ikke var så kule likevel, vi begynner å verdsette andre ting enn popularitet idet vi modnes. Og da faller nok de "kule" gutta fort nedover på lista, siden de ofte bare innehar utseende og/eller popularitet...

Anonymkode: 681ba...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at han var veldig spesiell. Ikke glem at det også finnes veldig spesielle damer der ute, selv om det holder at de er "rålekre" for deg.

Anonymkode: b00cd...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...