Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #301 Del Skrevet 8. november 2005 Gudd mornings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #302 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg er hjemom til litt før tolv for å dusje (har gjort) og spise (skal gjøres) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #303 Del Skrevet 8. november 2005 Og så er det tilbake til skolen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #304 Del Skrevet 8. november 2005 Kjedelig her idag ja! Ingen dumme tråder/mennesker vi kan le av på PM engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #305 Del Skrevet 8. november 2005 Men bare Sixx logger på nå, så blir det andre boller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #306 Del Skrevet 8. november 2005 Det er sant!! ekkel ting; http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=13573 (skru ned lyden, pass på pulsen, og sitt litt langt ifra skjermen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #307 Del Skrevet 8. november 2005 Tør ikke før jeg er ferdig med å spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #308 Del Skrevet 8. november 2005 Lurt av deg! Sendte den nettopp til en kollega i London, vet han er litt fyllesjuk idag, så håper han ikke får hjerteinfarkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 8. november 2005 #309 Del Skrevet 8. november 2005 Kjedelig her idag ja! Ingen dumme tråder/mennesker vi kan le av på PM engang... Jeg er da ikke så dum...ok...litt dum er jeg...men ikke så. Men bare Sixx logger på nå, så blir det andre boller...NEI...nå har jeg stilt inn pc'n på ikkeloggepånårfrysepulvererhermodus....for du skal LESE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #310 Del Skrevet 8. november 2005 Jepp, LESE!!! Sover du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #311 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har sovet... Helt skutt ennå, skjønner ikke hvorfor, sov jo i halve går og... Skal sjekke mobilen nå, se om bøllefrøet av en kirurg har ringt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #312 Del Skrevet 8. november 2005 Nei... Ingen telefon... Lun en mld sendt fra en venninne i morges, jeg sourte om hun og bestis ville ta en kaffe, men så hørte jeg ikkeno mer... Men det hadde jeg jo altså gjort... Har aldri på lyden, så jeg høreer jo aødri mld eller ringing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #313 Del Skrevet 8. november 2005 Må ha på lyden vet du! For en idiot av et bøllefrø som ikke ringer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #314 Del Skrevet 8. november 2005 Ja... Kan hende han er på det andre stedet da, han jobber på et sted som heter .......-klinikken og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 8. november 2005 #315 Del Skrevet 8. november 2005 Ja... Kan hende han er på det andre stedet da, han jobber på et sted som heter .......-klinikken og... ← Ja, det er kanskje umulig å ringe ham? Myyyye bedre å sitte å vente på tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #316 Del Skrevet 8. november 2005 Ja uff, dumt å ringe selv! Kanskje moren din kan sende en mld til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 8. november 2005 #317 Del Skrevet 8. november 2005 Jaaaaaa...kan jo hende hun få svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #318 Del Skrevet 8. november 2005 Jaaaaaa...kan jo hende hun få svar. ← Hun får ikke svar, hun KREVER nok svar! Tøff mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #319 Del Skrevet 8. november 2005 Drar hjem nå, fint om du Pulver også kan gå inn til meg og slette litt. ha en fin kveld begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2005 #320 Del Skrevet 8. november 2005 Åja, ja, I'm on my way Sofatrollet har kommet hjem, info i min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå