Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #381 Del Skrevet 15. november 2005 Hmm. På papiret da? Skal ringe alle privatskolene (selv om jeg er 90% sikker på hvilken av de det er) i Oslo og høre om de har en viss "Frysepulver" som elev der jeg! Og så få nr til støttekontakten/læreren hennes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #382 Del Skrevet 15. november 2005 Kan du ikke heller ringe rundt å sjekke om du kan finne noen som kan lage forfalsket vitnemål for henne.....jo før du fikser det...jo før får vi hnne avgåde til Afghanistan. Tror det er enkleste måten å gjøre dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #383 Del Skrevet 15. november 2005 Smart! Men man trenger da vel egentlig ikke vitnemål og sånn der nede? :klø: Skal man med SK og sånn hvis man skal dyrke opium? (joda, for hennes del er det vel greit med engelsk også, er jo masse FN-styrker der! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #384 Del Skrevet 15. november 2005 Men man trenger da vel egentlig ikke vitnemål og sånn der nede? :Neida...men vi trenger da ikke ta fra henne all selvtillit. Hva gjelder FN-soldatene....så vil de bli advart i god tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #385 Del Skrevet 15. november 2005 Neida...men vi trenger da ikke ta fra henne all selvtillit. ← Kanskje vi kan få Hege til å lage et KG-diplom istedetfor vitnemål? daføler hun seg nok ikke helt ubrukelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #386 Del Skrevet 15. november 2005 daføler hun seg nok ikke helt ubrukelig! ← Næmen....hun er ikke ubrukelig..vi har bare ikke funnet noe å bruke henne til ennå. Pussig i grunnen...for jeg bruker å være ganske kreativ....men gir vi oss???...å nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #387 Del Skrevet 15. november 2005 Forresten så har hun sikkert KG-diplom allerede...hun er jo supermedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #388 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Kjøpt og betalt, kjøpt og betalt... Endret 15. november 2005 av Sneip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #389 Del Skrevet 15. november 2005 jeg måtte dessverre bli hjemme fra de to siste timene også, ettersom jeg ble så lei meg fordi dere mobber meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #390 Del Skrevet 15. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #391 Del Skrevet 15. november 2005 jeg måtte dessverre bli hjemme fra de to siste timene også Hvem i all verden ga Frysepulvers foreldre tillatelse til å lage to barn til...når man ser utfallet av det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #392 Del Skrevet 15. november 2005 Hvem i all verden ga Frysepulvers foreldre tillatelse til å lage to barn til...når man ser utfallet av det første. ← Vet du; det er du ikke den eneste som lurer på. Dessuten ville jeg ha brødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #393 Del Skrevet 18. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #394 Del Skrevet 28. november 2005 HJEMME IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #395 Del Skrevet 28. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2005 #396 Del Skrevet 28. november 2005 SIXX Driver du å tuller med meg eller? Hvor i all verden er dagboken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. november 2005 #397 Del Skrevet 28. november 2005 SIXX Driver du å tuller med meg eller? Hvor i all verden er dagboken din? ← Den er borte vekk den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #398 Del Skrevet 28. november 2005 Den er borte vekk den. ← Hææææh??? Nå så jeg det og!!! sixx da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. november 2005 #399 Del Skrevet 28. november 2005 Hææææh??? Nå så jeg det og!!! sixx da!!! ← Sløvinger...jeg skrev i dagboka at den skulle slettes...og begge dere var der etter at jeg hadde skrevet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2005 #400 Del Skrevet 29. november 2005 Sløvinger...jeg skrev i dagboka at den skulle slettes...og begge dere var der etter at jeg hadde skrevet det. ← Det har jeg ikke fått med meg så det NEKTER jeg plent å tro Voffor gjorde du de dah?? Vi tulla ikke så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå