sixx Skrevet 10. november 2005 #361 Del Skrevet 10. november 2005 ← Uff...ikke være lei deg....noen må jo være dårlige også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #362 Del Skrevet 10. november 2005 Nemlig, og det er Pulver som svikter og er dårlig, ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #363 Del Skrevet 10. november 2005 *løper ut av kontoret i retning dusjen for å gjøre meg beautyFULL for kvelden* Ha en super kveld! Og ja Sixx, jeg dusjer i whisky hvis du stusset over skrivemåten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #364 Del Skrevet 10. november 2005 Den som gidder å sjekke hva som står her, har jæ*** lite å gjøre. For ikke å snakke om den som gidder å lime det inn i word for å lese. ← Forskjell på å lime inn og ha lite å gjøre ja!!! Aldri nektet for at jeg har det! ← Vurderer sterkt å begynne å skrive baklengs jeg...for å sysselsette Frysepulver. ← *løper ut av kontoret i retning dusjen for å gjøre meg beautyFULL for kvelden* Ha en super kveld! Og ja Sixx, jeg dusjer i whisky hvis du stusset over skrivemåten min. ← Drittunger... Sneip! Hva skal du i kveld??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #365 Del Skrevet 10. november 2005 Sneip! Hva skal du i kveld??? ← Sneip er ikke her nå....synd du ikke spurte meg...for da kunne jeg fortalt deg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #366 Del Skrevet 10. november 2005 Du ville nok løyet uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #367 Del Skrevet 11. november 2005 Du ville nok løyet uansett... ← Det ville hun nok ja! Var på julebord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #368 Del Skrevet 14. november 2005 Her har det jammen ikke vært mye liv i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #369 Del Skrevet 14. november 2005 Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #370 Del Skrevet 15. november 2005 Her har det jammen ikke vært mye liv i det siste.. ← Nei... ← Slappfisker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #371 Del Skrevet 15. november 2005 Synes det bør være de eldstes ansvar å holde denne i gang - det var jo tross alt ditt forslag, Sixx... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #372 Del Skrevet 15. november 2005 Synes det bør være de eldstes ansvar å holde denne i gang - det var jo tross alt ditt forslag, Sixx... ← Skriver under på denne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #373 Del Skrevet 15. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #374 Del Skrevet 15. november 2005 Synes det bør være de eldstes ansvar å holde denne i gang - det var jo tross alt ditt forslag, Sixx... ← Mitt bidrag kommer tidligst 15. desember....før det har du ikke tid til å være her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #375 Del Skrevet 15. november 2005 Bare å holde seg borte til du kan vise oss karakterkortet ditt med "bestått" på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #376 Del Skrevet 15. november 2005 Og dett var dett for internettbruken for Frysepulver i fremtiden. Jaja, Frysepulver....nå får du iallefall tid til å gjøre andre ting enn å være på nettet fremover da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #377 Del Skrevet 15. november 2005 Hun kan kanskje bruke tidsoverskuddet sitt til å kjøre fodi skolen et par ganger, og tute leeenge i håp om at de gir henne en karakter bare for å slippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #378 Del Skrevet 15. november 2005 Tror du ikke den avtalen er i boks allerede? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2005 #379 Del Skrevet 15. november 2005 En eller annen avtale har hun tydeligvis, siden hun ikke leser.. Har du sjekket om læreren hennes er fra Afghanistan? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. november 2005 #380 Del Skrevet 15. november 2005 Hun har da ingen lærer...hun er jo ikke på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå