Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #321 Del Skrevet 9. november 2005 Er på vei inn for å lese om trollet! Takk for besøk og sletting hos meg! Kommet deg på skolen idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #322 Del Skrevet 9. november 2005 Hei! Blæh... Åh, var flink i dag! Stod opp sju og møtte venninne M på Kaffebrenneriet! Vari mattetimene (har bare det på onsdager) og klarte stykkene! Var potenser ala 2 opphøyde i p-te og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #323 Del Skrevet 9. november 2005 Vi har vel ikke GLEMT denne, har vi vel? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. november 2005 #324 Del Skrevet 9. november 2005 Neida, men det er din oppgave å holde den i gang denne uka...du kan jo like godt lese til eksamen her inne som på velvære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. november 2005 #325 Del Skrevet 9. november 2005 Forresten så har den så teit navn at jeg aldri finner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #326 Del Skrevet 9. november 2005 Neida, men det er din oppgave å holde den i gang denne uka...du kan jo like godt lese til eksamen her inne som på velvære. ← Gåkke å holde den i gang når dere ikke er her da... Hvor har Sneip sneket seg vekk hen? Forresten så har den så teit navn at jeg aldri finner den. ← Ingen fare. Det er bare å skrive litt i den det, så holder den seg ganske langt oppe på "mine innlegg"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #327 Del Skrevet 9. november 2005 Hei! Måtte bare ut en tur, men er tilbake nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. november 2005 #328 Del Skrevet 9. november 2005 Det er bare å skrive litt i den det, så holder den seg ganske langt oppe på "mine innlegg"... ← Fåkke skrevet når jeg ikke husker det dustenavnet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. november 2005 #329 Del Skrevet 9. november 2005 men er tilbake nå! Nei, du ække det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #330 Del Skrevet 9. november 2005 Fåkke skrevet når jeg ikke husker det dustenavnet da. ← Bare å se etter den eneste tråden som har store bokstaver det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. november 2005 #331 Del Skrevet 9. november 2005 Bare å se etter den eneste tråden som har store bokstaver det... ← Nei...det vil jeg ikke. Synes ikke det tar seg pent ut med store bokstaver på et dustenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #332 Del Skrevet 9. november 2005 Men det driter jeg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 9. november 2005 #333 Del Skrevet 9. november 2005 Vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #334 Del Skrevet 9. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #335 Del Skrevet 10. november 2005 Men det driter jeg i ← Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #336 Del Skrevet 10. november 2005 Nå får du skrive her litt Sneip....så Frysepulver har noe å lese på når hun kommer for å lese til eksamen. Jeg må gå nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #337 Del Skrevet 10. november 2005 Nå får du skrive her litt Sneip....så Frysepulver har noe å lese på når hun kommer for å lese til eksamen. Jeg må gå nå. ← Gå forsiktig! Skal kjøre på med morsomheter i ditt fravær jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #338 Del Skrevet 10. november 2005 :grine2: Her skulle det stått noe skikkelgi gøy ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #339 Del Skrevet 10. november 2005 Blir det gøyere nå....da vet ikke jeg hva jeg skal skrive vaffal. :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. november 2005 #340 Del Skrevet 10. november 2005 Nei nå koser vi vårs dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå