Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #281 Del Skrevet 3. november 2005 Pokker, jeg må få fremskyndet det prosjektet for Frysepulver asså. Prestesønn tror jeg at jeg skal satse på der ja.... ← Hvilket prosjekt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #282 Del Skrevet 3. november 2005 Hvilket prosjekt??? ← Ja, du følger med skjønner jeg. Er liksom min oppgave å finne en som kan bestikkes til å gifte seg med deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #283 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg kan ikke se at du gjør den jobben sånn altfor bra Hakke vært en kjeft her! Kommer til å gro igjen jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #284 Del Skrevet 3. november 2005 *Kremt* Noen oppgaver er verre enn andre skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 3. november 2005 #285 Del Skrevet 3. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #286 Del Skrevet 3. november 2005 Pøh, burde ikke være sååå vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 3. november 2005 #287 Del Skrevet 3. november 2005 muff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 4. november 2005 #288 Del Skrevet 4. november 2005 Hei lekre kvinner har dere glemt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #289 Del Skrevet 4. november 2005 Neida, selvfølgelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #290 Del Skrevet 4. november 2005 Høh, hadde ikke fått med meg at sixx skulle finne prestesønn til meg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. november 2005 #291 Del Skrevet 7. november 2005 Høh, hadde ikke fått med meg at sixx skulle finne prestesønn til meg? :klø: ← Nei akkurat...det stod jo lissom med så små bokstaver. Du klarer kanskje ikke å lime store bokstaver inn i word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. november 2005 #292 Del Skrevet 7. november 2005 Hei på dere. Nå har jeg tenkt meg om + snakket litt med Moldesupporterne, og bestemt meg for å endre navnet på denne boka. Det nye navnet blir det fantastisk kreative navnet "Chatteboka" Når jeg nå har endret det, så kan det aldri mer endres. Enda godt noen tar til vettet....sent, men godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #293 Del Skrevet 7. november 2005 Nå driter du deg ut vettu Sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. november 2005 #294 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg tror jeg kaster håndkleet i det finnelettlurtmanntilfrysepulverprosjektet. Du kommer jo til å skremme vettet av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #295 Del Skrevet 7. november 2005 en sinnsvakt sliten blå-hvit Sneip som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #296 Del Skrevet 7. november 2005 "Stikkwe innom"? Hva er det for no tull? Du har jo ikke vært her siden torsdag og så skal du avgårde igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #297 Del Skrevet 7. november 2005 Neida, er her ennå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #298 Del Skrevet 7. november 2005 Næsj, står bare at det er en nruker her. Nemlig meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #299 Del Skrevet 7. november 2005 Næsj, står bare at det er en nruker her. Nemlig meg... ← Mulig det, men hvor kan du se hvor mange nrukere det er her? Aldri fått med meg at det har vært noen sånne her i det hele tatt jeg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #300 Del Skrevet 7. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå