Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har man på seg på en slik time? Er det sånn at man må være i undertøy eller har man treningsklær eller vanlige klær på?

Anonymkode: 90397...94e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror aldri jeg har måtte kle av meg til undertøyet, men skal ikke se bort fra at det kan skje.

Jeg har dukket opp i både treningsklær og helt vanlige jeans. Kom an på hva ellers jeg gjorde den dagen.

Anonymkode: 3b5f8...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stort sett blitt bedt om å kle av meg alt på overkropp utenom BH når jeg har behandlet nakke/rygg.

Men, om man er ukomfortabel med dette er det greit å si ifra på forhånd :) 

Ellers har du jo vanlige klær på. 

Anonymkode: e8a1d...bab

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo ann på hvorfor du er der også. Har du vondt i albuen er det ikke sikkert de trenger å se/komme til på andre deler av kroppen. Ofte trenger de å se deg uten for mye klær, for å se skeivheter, bevegelsesmønster etc. Jeg pleier å ha på en liten shorts og sportsbh.

Anonymkode: 4bbf1...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal dit for å se på nakke,skuldre og rygg..kanskje de må se på skeivheter og slik.Jeg er ganske ukomfertabel med å kle av meg da jeg ikke har så fin kropp som jeg skammer meg over.

Anonymkode: 90397...94e

AnonymBruker
Skrevet

Voldsomt så mange "hva slags klær skal jeg ha på meg hos behandler"-tråder de siste dagene.

Bare ha på normale klær og tenk fornuftig slik at behandler kommer til på området som skal behandles.

Anonymkode: e2867...45f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått til naprapat i 4 1/2år nå og har aldri tatt av meg noe annet enn yttertøy og sko.

Anonymkode: 73dba...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...