AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hva har man på seg på en slik time? Er det sånn at man må være i undertøy eller har man treningsklær eller vanlige klær på? Anonymkode: 90397...94e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Tror aldri jeg har måtte kle av meg til undertøyet, men skal ikke se bort fra at det kan skje. Jeg har dukket opp i både treningsklær og helt vanlige jeans. Kom an på hva ellers jeg gjorde den dagen. Anonymkode: 3b5f8...e2f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Jeg har stort sett blitt bedt om å kle av meg alt på overkropp utenom BH når jeg har behandlet nakke/rygg. Men, om man er ukomfortabel med dette er det greit å si ifra på forhånd Ellers har du jo vanlige klær på. Anonymkode: e8a1d...bab
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Det kommer jo ann på hvorfor du er der også. Har du vondt i albuen er det ikke sikkert de trenger å se/komme til på andre deler av kroppen. Ofte trenger de å se deg uten for mye klær, for å se skeivheter, bevegelsesmønster etc. Jeg pleier å ha på en liten shorts og sportsbh. Anonymkode: 4bbf1...9aa
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Jeg skal dit for å se på nakke,skuldre og rygg..kanskje de må se på skeivheter og slik.Jeg er ganske ukomfertabel med å kle av meg da jeg ikke har så fin kropp som jeg skammer meg over. Anonymkode: 90397...94e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Voldsomt så mange "hva slags klær skal jeg ha på meg hos behandler"-tråder de siste dagene. Bare ha på normale klær og tenk fornuftig slik at behandler kommer til på området som skal behandles. Anonymkode: e2867...45f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Jeg har gått til naprapat i 4 1/2år nå og har aldri tatt av meg noe annet enn yttertøy og sko. Anonymkode: 73dba...bd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå