AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Nå som våren har kommet, så merker jeg at den seksuelle frustrasjonen har økt kraftig. Utrolig frustrerende. Prøver å finne ei hyggelig og attraktiv dame på tinder, men er jo så j**** vanskelig. Flere her inne i samme situasjon? Eller dere kvinner blir kanskje ikke seksuelt frustrerte på samme måte som oss menn? Anonymkode: aaef7...e78
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Vi blir også seksuelt frustrerte😉 Men kvinner trenger å føle seg 100% trygg på seksuell partner så tennings mønstret blir litt mer komplisert. lykke til hilsen seksuelt frustrert kvinne😂😉 Anonymkode: 98107...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Vi blir også seksuelt frustrerte😉 Men kvinner trenger å føle seg 100% trygg på seksuell partner så tennings mønstret blir litt mer komplisert. lykke til hilsen seksuelt frustrert kvinne😂😉 Anonymkode: 98107...1f5 Ikke alle kvinner trenger all det selvbekreftelsen og tryggheten om at de er elsket før de har sex. Mange kvinner er trygge nok på seg selv til å faktisk bare ha sex fordi sex er digg og de har lyst. Og til ts; finne attraktive jenter på Tinder skal du bare glemme med mindre du er mer attraktiv enn de selv. Anonymkode: 3ecdc...e2a 7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi blir også seksuelt frustrerte😉 Men kvinner trenger å føle seg 100% trygg på seksuell partner så tennings mønstret blir litt mer komplisert. lykke til hilsen seksuelt frustrert kvinne😂😉 Anonymkode: 98107...1f5 Tull. Når jeg var singel, hendte det iblant at jeg fikk kontakt med menn på f.eks. cupido, tinder eller fetlife, og bare møtte dem for å ha sex. Trengte ikke å bli kjent med dem eller bli trygg på dem først -bortkastet tid om man kun er ute etter sex og ikke noe mer. Anonymkode: 1c96c...267 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi blir også seksuelt frustrerte😉 Men kvinner trenger å føle seg 100% trygg på seksuell partner så tennings mønstret blir litt mer komplisert. lykke til hilsen seksuelt frustrert kvinne😂😉 Anonymkode: 98107...1f5 Veldig rart å ta på seg oppgaven å uttale seg for alle kvinner. Anonymkode: 4d969...29e 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå som våren har kommet, så merker jeg at den seksuelle frustrasjonen har økt kraftig. Utrolig frustrerende. Prøver å finne ei hyggelig og attraktiv dame på tinder, men er jo så j**** vanskelig. Flere her inne i samme situasjon? Eller dere kvinner blir kanskje ikke seksuelt frustrerte på samme måte som oss menn? Anonymkode: aaef7...e78 Er i samme situasjon. Men hadde litt thaimassasje sist helg. Og det lettet endel på trykket… Anonymkode: f76bb...809 1
Bamseklemmer Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tull. Når jeg var singel, hendte det iblant at jeg fikk kontakt med menn på f.eks. cupido, tinder eller fetlife, og bare møtte dem for å ha sex. Trengte ikke å bli kjent med dem eller bli trygg på dem først -bortkastet tid om man kun er ute etter sex og ikke noe mer. Anonymkode: 1c96c...267 Da er man vel mere profesjonell eller på hugget, når man tar i bruk slike plattformer. Men fordelen jo at man siler ut dem som ikke er så pripne😅 I min alder er det så mye enklere, for voksne kvinner er flinkere på å hinte. De er ofte veldig muntre, god humor og like på kantenprat.. det er grunn vårt felles kodespråk...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig rart å ta på seg oppgaven å uttale seg for alle kvinner. Anonymkode: 4d969...29e Så fint for deg at du ikke trenger å føle deg 100% trygg, kunne ikke falle meg inn å legge ord i munnen din å pådra hva akkurat du har behov for eller trenger. Anonymkode: 98107...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint for deg at du ikke trenger å føle deg 100% trygg, kunne ikke falle meg inn å legge ord i munnen din å pådra hva akkurat du har behov for eller trenger. Anonymkode: 98107...1f5 Det er vel du som legger ord i munnen på andre ved å si at "kvinner trenger ..."? Jeg kjenner meg heller ikke igjen i uttalelsen din, kvinner har da like store forskjeller i tenningsmønster som menn? Anonymkode: a0981...c53 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så fint for deg at du ikke trenger å føle deg 100% trygg, kunne ikke falle meg inn å legge ord i munnen din å pådra hva akkurat du har behov for eller trenger. Anonymkode: 98107...1f5 Jøss, så hissig for så lite. Det var da du som uttalte deg på vegne av alle kvinner. Anonymkode: 4d969...29e 2
Chailatte Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Jeg er kvinne og får også "kvitredilla" ja. Er noe ekstra med våren.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 On 4/1/2022 at 10:26 AM, AnonymBruker said: Nå som våren har kommet, så merker jeg at den seksuelle frustrasjonen har økt kraftig. Utrolig frustrerende. Prøver å finne ei hyggelig og attraktiv dame på tinder, men er jo så j**** vanskelig. Flere her inne i samme situasjon? Eller dere kvinner blir kanskje ikke seksuelt frustrerte på samme måte som oss menn? Anonymkode: aaef7...e78 Er i samme situasjon. Har gått årevis uten fitte, så begynner å bli temmelig desperat. Har vært på mange dates, men damene er ikke villige til å dele på godene Anonymkode: 29cfa...f3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå