AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Helt siden jeg var liten har jeg hatt store konsentrasjoner spes når det gjaldt skolen. Tenker på andre ting, veldig distré, følger ikke alltid med i samtalee. Var ei venninne som mente jeg måtte utrede meg for dette. Nå etter en skillsmisse kommer jeg virkelig ikke igang med noe. Jeg orker såvidt en tlf liksom. Jeg kan sitte lenge med kaffekoppen, men kommer ikke igang med noe i tankene mine. Kan også få en ekstrem spontan greie jeg vil, som egentlig ikke er smart. Typisk å bruke penger på noe ufornuftige ting. Jeg vet ikke om skillsmissen har gjort det verre.. Har to barn og kjenner bare det tar hele energien min, spes om de krangler. De er 6 og 13 år. Er alt dette normalt for folk flest? Eller bør jeg utrede meg? Kvinne33 Anonymkode: 09486...6be
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Noen som har det og kan kjenne seg igjen? Anonymkode: 09486...6be
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Jeg har det. Det som er viktig er å vite om du alltid har vært sånn eller om dette har kommet i perioden etter skilsmissen. Alle kan nok ha sånne symptomer i blant, men de som har ADD/ADHD har hatt det hele livet. Anonymkode: 795ad...768
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har det. Det som er viktig er å vite om du alltid har vært sånn eller om dette har kommet i perioden etter skilsmissen. Alle kan nok ha sånne symptomer i blant, men de som har ADD/ADHD har hatt det hele livet. Anonymkode: 795ad...768 Jeg har alltid vært litt ukonsentrert, tenkt på andre ting mens noen prater til meg osv. På skolen og sånn, fulgte ikke med. Men det er mer kaos i hjernen min nå, ett år etter skilksmissen. Så vanskelig å vite. Anonymkode: 09486...6be
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt siden jeg var liten har jeg hatt store konsentrasjoner spes når det gjaldt skolen. Tenker på andre ting, veldig distré, følger ikke alltid med i samtalee. Var ei venninne som mente jeg måtte utrede meg for dette. Nå etter en skillsmisse kommer jeg virkelig ikke igang med noe. Jeg orker såvidt en tlf liksom. Jeg kan sitte lenge med kaffekoppen, men kommer ikke igang med noe i tankene mine. Kan også få en ekstrem spontan greie jeg vil, som egentlig ikke er smart. Typisk å bruke penger på noe ufornuftige ting. Jeg vet ikke om skillsmissen har gjort det verre.. Har to barn og kjenner bare det tar hele energien min, spes om de krangler. De er 6 og 13 år. Er alt dette normalt for folk flest? Eller bør jeg utrede meg? Kvinne33 Anonymkode: 09486...6be Du forteller litt for lite om evt andre symptomer, så vanskelig å si om jeg kjenner igjen ADD... Det at du først har begynt å tenke på dette etter skilsmissen, siden ting ble tøffere for deg da, tyder kanskje på at det ikke er ADD. ADD er forresten ikke brukt lenger; det heter ADHD uoppmerksom type 😉 Anonymkode: 53feb...c3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå