AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Dere som ønsket eller uønsket gikk opp over 10 kg i vekt, har dere fått noe vansker for å smile? Høres sikkert utrolig dumt ut om det ikke har en sammenheng men smilet mitt stopper på en måte mye før etter jeg gikk opp i vekt og det føles ut som at det er fordi kinnene har for mye kjøtt på en måte? Er jeg helt på bærtur? Anonymkode: d3451...bd0
Purple_Pixiedust Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Hadde ikke vansker med det da jeg gikk opp 30 kg for noen år siden nei. Men gikk det ned igjen og i fjor var jeg undervektig. Får litt mer smilerynker/linjer når jeg har mindre fett i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Man er strammere i maska med noen kilo for mye, og det er bra med årene for da ser en yngre ut. Jeg fyller førti i år, er på grense til undervekt i BMI-skala og har masse smårynker rundt øyne, og liksom litt slapp hud i kinn. Fett fyller litt ut liksom. Gjør at en ser yngre ut. Du bør være glad, slipper å bruke kr på fillers. Anonymkode: 941d5...848
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Ts her! Er ikke det at jeg er strammere i maska og jeg vet om fordelene med fett i ansiktet, men det påvirker smilet mitt og jeg kan ikke smile ordentlig.. Nå åpner munnvikene seg bare rett bortover og stopper der og går ikke lenger ut til siden og bøyes opp som et vanlig smil. Det kjennes ut som det er for mye kjøtt fra kinnene som presser mot tennene når jeg smiler som gjør at det ikke går an å smile større. Det ser kjempe rart ut og har gitt meg så store komplekser at jeg driver å vurderer operasjon for å fjerne fettposene som ligger langs tennene (buccal fat removal). Anonymkode: d3451...bd0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her! Er ikke det at jeg er strammere i maska og jeg vet om fordelene med fett i ansiktet, men det påvirker smilet mitt og jeg kan ikke smile ordentlig.. Nå åpner munnvikene seg bare rett bortover og stopper der og går ikke lenger ut til siden og bøyes opp som et vanlig smil. Det kjennes ut som det er for mye kjøtt fra kinnene som presser mot tennene når jeg smiler som gjør at det ikke går an å smile større. Det ser kjempe rart ut og har gitt meg så store komplekser at jeg driver å vurderer operasjon for å fjerne fettposene som ligger langs tennene (buccal fat removal). Anonymkode: d3451...bd0 Hm…. Har du vært hos legen for å sjekke? Jeg har gått opp 20 kg (til en BMI på 27) uten å merke dette. Og tilsvarende ned uten å merke noe som helst forskjell i ansikt. Merket bare det ikke var noe mage å kjenne når jeg knyttet sko. Ellers merket jeg ingen fysisk forskjell. Anonymkode: 155ac...209
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hm…. Har du vært hos legen for å sjekke? Jeg har gått opp 20 kg (til en BMI på 27) uten å merke dette. Og tilsvarende ned uten å merke noe som helst forskjell i ansikt. Merket bare det ikke var noe mage å kjenne når jeg knyttet sko. Ellers merket jeg ingen fysisk forskjell. Anonymkode: 155ac...209 Vet ikke helt hva jeg skulle sjekket hos legen? Jeg har ikke overvekt, men vært undervektig og oppnådd normalvekt på 64 kg økning 21 kg mer enn hva jeg veide. Så fettet har spredd seg jevnt utover og føler det er litt teit å komme til legen å klage på at jeg ikke kan smile som før 🙈 Jeg var veldig interessert i å høre om andre som hadde fått en god del mer fett i kropp og ansikt merket noen innvirkning på kinnet og smilets funksjon for jeg kjenner tydelig når jeg smiler at kinnkjøttet presser hardt inn mot tennene (skikkelig bollekinn!) til det liksom ikke går lenger, og bredden på smilet liksom stopper opp pga det. Det er skikkelig kjipt.. Jeg fikk lappen for noen uker siden og kjørelæreren sa at han så ikke engang at jeg smilte på hurra- bildet han tok av meg etter, og det er såvidt man kan se at munnen min smiler.. Ser mer anstrengt og rett munn ut Anonymkode: d3451...bd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå