Gå til innhold

Om chatting/sexting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere chatter med folk, ikke nødvendigvis for å date/ forhold, men mer for sex/ff...

Hvor langt går dere med sexting/sexprat/sexysnaps etc? 

Anonymkode: 9d048...990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo da det virkelig er grunn til å gå langt. I et seriøst forhold kan man ta seg god tid til å bli kjent, prøve og feile litt… Skal det være rent seksuelt, er det greit å ha snakket om preferanser og sånt på forhånd slik at det blir best mulig under utførelsen fra første stund. 

AnonymBruker
Skrevet

Har sendt puppebilde til typen noen få ganger, vi sexter ikke noe annet enn ala "gleder meg til å komme hjem å kjenne deg i meg igjen" "mm ja gleder meg jeg også" så ferdig.

Sende nudes fra dusjen til en annen ex og han truet meg med å spre det etter at jeg slo opp. Utrolig nok fikk jeg moren hans med på laget mitt så hun tok telefonen hans for det var juleferie og han var der på julebesøk en uke og hun fikk han til å slette det (lagret uten samtykke til lagring fra meg). Vet han hadde spredd det om han fikk sjansen for han fikk nudes fra en annen kamerat på facebook messenger som han hadde fått fra en dame! Så noen menn tror det er greit å gjøre! 

En gang var jeg dum å sendte rumpebilde til en jeg hadde på snap etter å blitt kjent med på tinder.. Vi chattet først kjempemasse også dabbet interessen hans av også begynte han å vri alt over på noe seksuelt og når jeg ikke responderte på det så ble han fraværende. Dum som jeg var sendte jeg han et rumpe bilde for å få opp interessen fra han igjen og skrev noen skikkelig dirty ting og lot meg rive med og kort tid senere fant jeg ut at han var catfish og screenrecordet alt sammen og delte med andre på reddit (i en gruppe med masse andre jenter som ble hengt ut og tatt screenshot av) 

Jeg var ung og dum og naiv og hadde bare unmatchet en fyr på Tinder /snap nå om han vred samtalen over på dirtytexting! Man skjønner med en gang de er useriøse og ikke har respekt for hvem man er som person og sjansen er alltid der for at ting kan bli spredd.. 

Jeg har blitt veldig bevisst på å ikke sende bilder noe mer. Kunne kanskje sendt bilde hvor jeg holdt over puppene mine og ansiktet ikke var med men kun til kjæreste ikke noen andre. 

Anonymkode: 7c921...ec1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...