AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Skrevet 31. mars 2022 Vet at dette er vanlig, og at mange slutter å blø helt etterhvert også. Men jeg blir like stressa hver gang det går mange dager over. Har tatt noen graviditetstester de siste månedene for å roe nervene for å si det sånt😅 hvor lang tid tok det før du mistet mensen helt med spiral? Eller hvordan var syklusene dine? Anonymkode: eb4a2...05a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #2 Skrevet 31. mars 2022 Jeg mistet aldri mensen under bruk av hormonspiral. Første gang brukte jeg det i to år før jeg ga opp og gikk over til p-piller. Hadde mensen som vanlig med da 24-dagers syklus. Omtrent alle andre dager hadde jeg små blødninger. Kunne blø litt en morgen, for så å blø igjen bittelitt neste kveld. Samme greia da jeg etter neste fødsel prøvde hormonspiral igjen. Da ga jeg opp etter halvannet år. Anonymkode: f6877...ffb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mistet aldri mensen under bruk av hormonspiral. Første gang brukte jeg det i to år før jeg ga opp og gikk over til p-piller. Hadde mensen som vanlig med da 24-dagers syklus. Omtrent alle andre dager hadde jeg små blødninger. Kunne blø litt en morgen, for så å blø igjen bittelitt neste kveld. Samme greia da jeg etter neste fødsel prøvde hormonspiral igjen. Da ga jeg opp etter halvannet år. Anonymkode: f6877...ffb Takk for svar! Jeg blødde konstant på p-piller, og gav dem opp. Nå har jeg sykluser på 20 til 40 dager. Trodde jeg skulle få slippe å bekymre meg for graviditet med spiral😅 Anonymkode: eb4a2...05a
Mintpust Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Eg mistet mensen med en gang eg fikk spiral 🙈, trodde ikke at det gikk an. Måtte teste meg etter noen mnd for å se at eg ikke var gravid. Var ikke gravid, så spiralen funker bra 👍🏻 Er veldig vanlig at syklusen blir merkelig før man eventuelt mister den helt 😊 Legen min sa at spiral var en av de sikreste prevensjonsmidlene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå