Gå til innhold

Slitt med overvekt hele livet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk prøve et nytt slankemiddel av legen og hat virkelig fått en åpenbaring! 

Alt av søtsuget jeg har slitt med hele livet forsvant! Føler meg som en narkoman som har blitt kvitt abstinensene! Nå kan jeg ta en liten bit sjokolade uten å måtte føle en enorm trang til å spise hele plata og gjerne en til etter der. Jeg kunne ofte overspise til jeg ble kvalm og var stappmett før. 

Nå er det ikke vanskelig å la være å spise en bit heller, selv om det selvfølgelig er godt. Men jeg lar stort sett være siden jeg skal lenger ned i vekt. 

30 kg ned til nå bare pga at søtsuget/matsuget er borte.

Jeg tror kanskje mange av de som kritiserer overvektige for å ikke ha nok viljestyrke ikke skjønner hvor vanvittig sterkt sug enkelte overvektige kan slite med. At det blir en evig kamp man sliter med hver eneste dag. Og at det er som et hull inni oss som vi prøver å fylle selv om det bare funker akkurat i det man spiser.

Nå er hullet og suget helt borte og det er rett og slett piece of cake å spise sunt og slanke seg. Mest sannsynligvis sånn mange naturlig slanke mennesker har det.

Anonymkode: 50db7...751

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig. :) Jeg er slank selv, men sliter med ekstremt mye sug selv og jobber stadig vekk veldig hardt for å ikke gå opp. Jeg har gått opp 30 kg før, så ned igjen, også litt opp, så litt ned osv. Selv om jeg er slank så sliter jeg på samme måte. Jeg har en spiseforstyrrelse. 

Så bra du har gått ned i vekt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...